Ja mitt spm er rett å slett hvor var du da vannet gikk?
Var du så uheldig å sto i butikkkø eller ødela du den nye stoffsofaen hjemme?
Hjemme i senga... Hadde vært på sykehuset tidligere og fått sovetab etter 2døgn uten søvn og masrier, sendte mannen på jobb og la meg i senga.. Våkna av ett #Pffff# ett kort tid..
Så gikk det enda mer vann i gangen når jeg hadde kledd på meg og sto å venta på mannen, så fikk jeg skifta og lagt ett håndklede+bind mellom beina.. (Mens mannen la regntøy i bilsete) Når jeg satt og venta på og komme inn til undersøkelserommet på føden, så kom det enda en #pff# lyd og det lå dam under meg.. Hehe..
2gangen ble det tatt i senga når jeg var i full fødsel..![]()
Lå i sykehussenga med full åpning begge ganger og vannet ble tatt...![]()
1. gangen ble det tatt på sykehuset
2. gangen gikkdet av seg selv på sykehuset
3. hjemme i senga på julaften![]()
Med Hannah tok de vannet på sykehuset.
Med Christoffer var jeg på Ski storsenter. Løp inn på doen, og sendte gubben på ultra etter størst mulig bind.
(hadde heldigvis ikke en slik vannavgang hvor alt vannet fosset ut, men det rant da ganske bra likevel...)
Hannah
12.02.2004
Christoffer
13.06.2008
Pluggen
04.12.1998 - 16.08.2011
.....
Dagbok .... Sytråd...... LiVe design........LiVe-Design på facebook
1. Hjemme i sengen
2. Når jeg satt på do hjemme.
Har bare født engang, men vannet gikk 2 ganger
Først da jeg stod opp på morningen sa det bare popp og det ble en damm på gulvet.
Men da jeg dro på sjekk var det fortsatt fostervann selv om de tok prøver å fant ut det var fostervann
som hadde kommet på morningen.
Kom tilbake samme kveld med rier og da tok de vannet på fødestuen...
I sykehussenga mens en heller lattermild dame satt med en krok langt oppi hufsa på meg...
Mamma til Knottingen, født 04.07.09.
Ex.u (06 og 11), SA (10, 10, 10, 11)
4 pergokurer 2011, 2 IVF og 1 FER ved Riksen 2012, 1 IVF ved Porsgrunn 2013
2. FER - Ruger på to små eskimoer fra 16.05. TD 30.05
It's hard to wait around for something you know might not happen, but it's even harder to give up, when you know it's everything you want.
~*~Prøvedagbok~*~
i sengen på sykehuset, med 7cm.. siden jordmoren holdt på å sjekke åpning, så mistenker jeg at hun tok vannet med vilje, siden jeg sa at jeg ville ha epiduralnår vannet gikk fikk jeg full åpning med enn gang + pressrier, så ungen var ute på under 1time senere
tror nok ikke jeg hadde rukket epidural..
Jeg mistet vannet gradvis (sluttet å produsere pga begynnende morkake svikt) Så ble satt i gang pga det. JM prøvde å ta vannet ved 4 cm for å få fortgang (før hu satte opp dryppet) men kom ikke noe vann![]()
Ved første svangerskap gikk vannet når vi var innom på sykehuset. I kantina der det var masse folk som spiste.Hodet hadde ikke festet seg så det kom en foss...
Har vel ikke følt meg så...lykkelig og flau noen gang.
Ble hentet med seng og følte vel egentlig at jeg var med i en tv serie..
Ikke sikkert det var så fristende med mat etter jeg hadde vert innom i kantina den dagen![]()
Der hadde jeg jammen flaks, det gikk mens jeg stod i dusjen! Skjønte ikke helt hva det var med en gang, for det kom ikke så mye til å begynne med, og hadde en skikkelig kynner som presset på blæra, så lurte nesten på om jeg hadde skulket unna litt for mye knipeøvelser..
Men nå har det rent jevnt siden midnatt, så er vel ingen tvil om at det er fostervann gittVenter spent!
Hannah
12.02.2004
Christoffer
13.06.2008
Pluggen
04.12.1998 - 16.08.2011
.....
Dagbok .... Sytråd...... LiVe design........LiVe-Design på facebook
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)