Å, det høres bra ut! Blir lettere oppgitt her...
Hvor mye må være grønt, da?
Mamma til 3 gullgutter
tror det er 6 stk som kan mangle.....Opprinnelig lagt inn av Ninni
Den åpner seg automatisk når det er nok....(tror jeg)
Hjelp til nummer 13????
Kun 6? :cry4:
Tror jeg må ta meg en pause, før det klikker helt for meg!
Mamma til 3 gullgutter
Hvor mange brett er det? er på 13
Okey, men er det mer etter man kommer inn den døra eller?
Trenger hjelp til den fargegreia med spaken jeg???![]()
Skjønte det![]()
![]()
Da er jeg ferdig med spillet
Jepp, skal vi se om jeg har ett![]()
Nå prøver jeg igjen. Klarer ikke noe mindre enn 8, jeg. Kriztella, hvordan får du den nederste delen til å bli helt grønn, da? Maser fælt nå...Opprinnelig lagt inn av Kriztella
Mamma til 3 gullgutter
Jeg må være helt på tryne jeg altså, for jeg kommer meg ikke ut av det andre rommet!! Har en diskettboks og en nål. HJEEELP!!
Har du prøvd å bruke nålen til å åpne diskett boksen??Opprinnelig lagt inn av HappyCat
![]()
![]()
Åh, det tenkte jeg ikke på. Nå skjønner jeg ingenting på neste rom heller, så dette blir nesten litt flautOpprinnelig lagt inn av cayza
Har tre sånne greier fra veggen nå. Også har jeg snurra på flisene på gulvet, men ingenting skjer?!
Du skal få hodet til og gå ut av det rommet med og snurre gulvet riktig også kan du åpne trappa
He he ja!! Det fikk jeg til helt av meg selv, faktisk. Har flytta stolen nå, men hva gjør jeg etterpå da? Senker trappa?Opprinnelig lagt inn av nip_83
Du skal få de platene inn der og sånn at de står riktig, hodet skal inn på siden der.
Har gjort det, men hodet går ikke inn dit likevel?? Har lagt flisene slik at strekene passer sammen, men kan jeg ha lagt flisene på feil plass? Får dem ikke ut igjen *grrrrrr*Opprinnelig lagt inn av nip_83
Du kan få de litt ut, alle skal være litt ute, må bare prøve seg frem litt
Det er to streker mellom platene som også skal passe inn.
Mamma til 3 gullgutter
De gjør det, også de strekene på siden, men ingenting skjer.
Skjer det ingenting etter at du har satt hodet oppå?
Mamma til 3 gullgutter
Satt hodet oppå????? I allhverden hvordan gjør jeg det da? Får ikke tatt å flytta hodet jeg?!Opprinnelig lagt inn av Ninni
Med diskett boksen, jaden kommer seg ikke ut, skal den det? Må jeg gjøre noe mer nå eller? Fy søren, jeg er skikkelig blond når det kommer til sånne spill altså
![]()
Du fanger hodet inni diskettboksen og så plasserer du den oppå platene.
Mamma til 3 gullgutter
....det lønner seg å lese skriften som kommer opp!
Ja, det gjør det. Hihi... :upp:
Mamma til 3 gullgutter
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)