Viser resultatene 1 til 9 av 9
    Innmeldt
    Feb 2011
    Hvor
    Hedmark, huset i skogen :D
    Poengstyrke
    3

Thumbs up Jeg har ros til dere alle på mammanett :)

Før jeg meldte meg inn på denne siden var jeg innom flere nettsider og såg meg litt rundt..Her inne såg det letterst,mest oversiktelig og koselig og være
    Og det skal jeg jammen meg si stemte også

Det som er fint her inne her er at man kan spørre om alt mellom himmel og jord.. Ingen spørmål er dumme og man får alltid svar..Her er det mange erfarende personer og mange av de som trenger hjelp, slike som meg

Er mange historier og erfaringer som jeg trur de aller fleste kjenner seg igjen i, og det roer en kropp så veldig Det er heller ingen sure eller oppgitte folk for ulike spørmål og debatter som kommer opp! Liker spesielt at det er fagfolk/områder som passer for alle

Innmeldt
    Jan 2004
    Alder
    31
    Poengstyrke
    500

Sv: Jeg har ros til dere alle på mammanett :)

Det var et hyggelig innlegg!
    På vegne av oss som styrer med forumet her, Tusen takk!

Innmeldt
    Feb 2011
    Hvor
    Hedmark, huset i skogen :D
    Poengstyrke
    3

Bare hyggelig, er bare ærlig jeg Regner egentlig med at jeg har med meg flere i dette innlegget

Innmeldt
    Jul 2010
    Hvor
    Ringerike
    Alder
    27
    Poengstyrke
    500

For et koselig innlegg å lese

Innmeldt
    Aug 2011
    Poengstyrke
    2

Sitat Opprinnelig lagt inn av LilleMy88 Se innlegg
    Før jeg meldte meg inn på denne siden var jeg innom flere nettsider og såg meg litt rundt..Her inne såg det letterst,mest oversiktelig og koselig og være
    Og det skal jeg jammen meg si stemte også

Det som er fint her inne her er at man kan spørre om alt mellom himmel og jord.. Ingen spørmål er dumme og man får alltid svar..Her er det mange erfarende personer og mange av de som trenger hjelp, slike som meg

Er mange historier og erfaringer som jeg trur de aller fleste kjenner seg igjen i, og det roer en kropp så veldig Det er heller ingen sure eller oppgitte folk for ulike spørmål og debatter som kommer opp! Liker spesielt at det er fagfolk/områder som passer for alle
    Du skriver akkurat det jeg tenker

Jeg setter utrolig stor pris på MN! Som LilleMy88 skriver, så kan man spørre om alt mellom himmel og jord - ingen sp.mål er dumme. Det er godt å vite at hvis man lurer på noe så er det bare å spørre her

Så må jeg jo selvfølgelig nevne at jeg syns nettsiden generelt er veldig ryddig og fin, det var vel det som gjorde at jeg ble medlem akkurat her in the first place Fikk et veldig godt førsteintrykk med en gang jeg så siden.

Innmeldt
    Jan 2004
    Alder
    31
    Poengstyrke
    500

Sitat Opprinnelig lagt inn av Suzie Q Se innlegg
    Du skriver akkurat det jeg tenker

Jeg setter utrolig stor pris på MN! Som LilleMy88 skriver, så kan man spørre om alt mellom himmel og jord - ingen sp.mål er dumme. Det er godt å vite at hvis man lurer på noe så er det bare å spørre her

Så må jeg jo selvfølgelig nevne at jeg syns nettsiden generelt er veldig ryddig og fin, det var vel det som gjorde at jeg ble medlem akkurat her in the first place Fikk et veldig godt førsteintrykk med en gang jeg så siden.
    Så hyggelig å lese!
    Vi jobber hele tiden med å holde det ryddig og oversiktlig her inne, og har hatt en spesielt stor opprydding tidligere i sommer, så det er ekstra koselig å lese at legges merke til! I tillegg jobber vi hele tiden med at vi skal ha en god tone her inne, selv når vi er uenige - det viser seg jo spesielt gjennom at en føler en kan spørre om alt!

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Innmeldt
    Sep 2010
    Hvor
    Bergen
    Poengstyrke
    38

Må bare signere HI!

Stå på dere som gjør MN til en sånn herlig opplevelse og lyser opp hverdagen!

Barnedagbok#1 Sladrer med Hardanger, Solveig_, Nenne og Chakka

Innmeldt
    Jul 2010
    Hvor
    Ringerike
    Alder
    27
    Poengstyrke
    500

Innmeldt
    Jan 2011
    Hvor
    Bergen
    Poengstyrke
    8

Slenger meg på signeringen her jeg og
    Ble anbefalt siden fra ei bekjent når jeg ble gravid, og nå storkoser jeg meg her inne

Annonsebilag

Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!

Vårens festmat
Her finner du en rekke flotte retter til festbuffeen

Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •