Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Hjelp...

Innmeldt
    Jun 2009
    Poengstyrke
    6

Hjelp...

Er 4 +3 og blør. Friskt blod uten noen klumper... Vet at det er umulig å si om det er eller ikke er abort, men jeg lurer på hva man gjør nå? Blir liggende i sengen og krysser fingrene, fortsetter dagen med to barn og jobb, ringer lege og får time med en gang, venter og så ringer lege om noen dager? Sånn praktisk... Hva skal jeg gjøre?
    guttemamma
    ♥ ♥

Innmeldt
    May 2011
    Hvor
    Akershus
    Poengstyrke
    3

Sv: Hjelp...

Det er vel egentlig ikke noe spesielt å gjøre. Bare vente å se om det blir mer eller går over.
    Eventuelt ta en blodprøve for å få avklart.

Innmeldt
    Oct 2009
    Poengstyrke
    4

Det er en veldig vanlig tid å ha en blødning på, uten at noe er galt.
    Og om det er noe som er galt, så er det ingenting å gjøre med det. Det som skjer det skjer, uansett om du ligger på ryggen eller lever en normal dag.

Håper det viser seg å være en ufarlig blødning

Innmeldt
    Aug 2011
    Poengstyrke
    0

Hei. Jeg opplevde det samme, i samme uke... Jeg dro til legen, fikk ultralyd og beskjed om at jeg enten hadde spontanabortert eller at jeg holdt på å gjøre det, og han så ingenting på ultralyd. Jeg fikk kontrolltime ei uke etter med ny ultralyd, og da så de en 4 mm lang blivende baby, og så tydelig hjerteslag. Så ikke fortvil selv om du blør, det trenger ikke være noe galt. Innvilg deg selv ro og hvile, prøv og slapp av og dra til legen.
    Håper det går bra med deg

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Stikkord for denne tråden

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •