Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Tom og trist.

Innmeldt
    Jul 2011
    Hvor
    Hedmark
    Poengstyrke
    0

Tom og trist.

Endelig hadde spiren kommet til meg..Så mye glede en liten kan gjøre...Men så kom kom det litt spor av blod...Hadde det i to dager..Så kom det svake mens smerter,som bare ble sterkere utover dagen..Da kom det masse blod også...Ente på legevakten..Der bare randt det over alt..Værste følelsen jeg har hatt noen gang...Så ble jeg sendt til sykehus,der jeg fikk mer undersøkelse og fikk bekreftet at min lille spire ikke var noe mer..Tårene bare triller..11 uker ble det.Helt ufattelig det ikke er noe mer...Kjenner meg helt tom nå.Ønske om en ny spire er STOR..

Innmeldt
    Jun 2010
    Hvor
    Bedfordshire, England! <3
    Alder
    27
    Poengstyrke
    24

Sv: Tom og trist.

Z 05.09.04CA 13.01.11 HS 09.09.12 Bloggen
    Ammetåka, FBG for oss som ammer.

Innmeldt
    Jul 2011
    Hvor
    Hedmark
    Poengstyrke
    0

Takk

Innmeldt
    Apr 2010
    Hvor
    Oslo
    Alder
    32
    Poengstyrke
    29

Etter fire år og to IVF fkk vi verdens fineste frøken!
    ​​

Innmeldt
    Aug 2011
    Poengstyrke
    0

Jeg føler med deg! Vet så ufattelig godt hvordan det føles. Selv var vi 9,5 uke når vi opplevde det. Litt småblødninger i en uke, jeg endte opp på tidlig ultralyd for å sjekket at alt var bra. Jordmor bekreftet at alt så flott ut, og vi gikk lykkelige hjem. Om natten våknet jeg av sterke smerter, og MASSE blod. Vi var så (u)heldige at vi så fosteret også, man kunne faktisk telle fingrer - SYKT!! Det tar på psykisk å oppleve noe slikt!! Vi var så uheldige igjen forrige mandag at vi mistet på ny. Denne gangen var vi ikke mer enn 5,5uke, men likevel. Jeg hadde jo ikke visst det i mer enn 1,5 uke, men det gjør så vondt!! I dag var jeg hos legen og tok blodprøver bare for å få bekreftet at det har begynt å gå tilbake ift HCG nivået, det hadde det, og nå ble jeg sykemeldt ut uken. Tror jeg trenger det også, i dag gråt jeg på jobb og det er ikke noe gøy!

LYKKE TIL VIDERE!

Innmeldt
    Jul 2011
    Poengstyrke
    0

Føler med deg.

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Stikkord for denne tråden

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •