Jeg tenker som deg Kuriosa, funker det så er det helt gull!
uansett så vet du vertfall med deg selv at du har prøvd det du kunne
Min første fødsel ble jeg klippet, men det var mer vanlig å bare klippe den gang. Da gjorde heller det enn at jeg skulle revne.
Forrige gang smurte jeg med wedela sin fødselsforberedende olje i noen uker, og sydde bare 1 eller 2 stingMen det må også sies at JM var fantastisk dyktig å veilede når hodet skulle fødes, jeg tror det har utrolig mye å si
![]()
Jeg har nok ikke klokkertro på noe som helst - i så fall ville jeg ikke spurt etter andres erfaring. Og jeg ser også at de fleste undersøkelsene har både lav statistisk signifikans og få deltakere (som medisinske undersøkelser dessverre gjerne har), men det føles likevel bedre å gjøre en aktiv innsats for å forberede seg enn å ikke gjøre noe som helst.
Er også klar over at babyens hodestørrelse og leie er viktige faktorer, men dette får jeg nødvendigvis ikke gjort noe med, så der er det jo bare å håpe på det beste.
For de som måtte lure på hvordan det gikk, så ble dessverre "produkttesten" min avbrutt før jeg kom ordentlig i gang fordi knøttet ble forløst med keisersnitt i uke 37 pga. svangerskapsforgiftning. Så da får jeg visst vente til et eventuelt nytt svangerskap med å finne ut om produktet har noe for seg.
Kan ikke noe for det, men denne dingsen minner meg om denne:
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)