Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Frustrert

Innmeldt
    Mar 2011
    Poengstyrke
    0

Unhappy Frustrert

Etter at jeg flyttet fra samboer har han prøvd å gjort alt vanskelig for meg, han holder ikke avtaler, han sier en ting og gjør noe helt annet. han svarer frekkt når jeg spør han om ting, nå nekter han å skrive under avtalen om samvær, og han nekter å skrive under flyttemeldinga mi, til tross for at vi er blitt enige om at barnet skal bo fast hos meg. Dette gjør han kun for å ha kontroll, for å gjøre ting vanskelig for meg. hva kan jeg gjøre? er det noe i det hele tatt som kan gjøres, tror jeg har prøvd alt blir så frustrert og lei

Innmeldt
    Jun 2011
    Hvor
    Trondheim.
    Alder
    27
    Poengstyrke
    2

Sv: Frustrert

Ville tatt kontakt med familievernkontoret. Der må dere begge møte opp og komme fram til en enighet. Lykke til. *klem*
    Storebror (3.4.09) og Lissja (6.1.12)

Innmeldt
    Mar 2011
    Poengstyrke
    0

Unhappy Sv: Frustrert

Ja problemet er bare at vi allerede har vært til mekling å vi ble aldri enig, det siste møte vi fikk ga jeg han et forslag til samvær som han enda ikke har skrevet under på fordi han vil vente å se hva som passer han best når han begynner på skolen til høsten, men da ga jeg han en frist som utgikk for nesten to uker siden, da dukket han opp på døra for å hente barnet, men så sa jeg at hvis han ikke hadde skrevet under avtalen så skulle han bare glemme samvær med ungen før vi hadde vært i retten å fått en skriftlig avtale osv. å da ble han kokforbannet, men heldigvis gikk han bare. har ikke hørt noe fra han etter det, han dro til oslo å er der enda, å når han kommer hjem ska han visstnok reise til mora si også, så gudene må vite om han noen sinne kommer til å ville skrive under. han nekter til og med å skrive under på flyttemeldinga mi(for ungen sin del) så nå måtte jeg å levere et brev om at han nektet til skatteetaten å bare håpe at jeg får det endret uten hans signatur, for hvis ikke får jeg ingen penger fra nav heller.

Synes det er så utrolig unødvendig av han å gjøre seg så vanskelig.

Innmeldt
    May 2009
    Hvor
    Ut mot havet
    Alder
    29
    Poengstyrke
    4

Lenge siden det ble posta noe her ser jeg, men er nysgjerrig på det med flyttemelding. Hva mener du med at han må signere? Da jeg flytta så var det nav som måtte skrive og sende flyttemelding, og det er bare for at rette kontor skulle få saken min.
    Hvordan går det med samværet nå da?

Hilsen like frustrert alenemamma med bitter eks..

Innmeldt
    Mar 2011
    Poengstyrke
    0

Sitat Opprinnelig lagt inn av Frøken Mini Se innlegg
    Lenge siden det ble posta noe her ser jeg, men er nysgjerrig på det med flyttemelding. Hva mener du med at han må signere? Da jeg flytta så var det nav som måtte skrive og sende flyttemelding, og det er bare for at rette kontor skulle få saken min.
    Hvordan går det med samværet nå da?

Hilsen like frustrert alenemamma med bitter eks..

Siden vi har delt foreldreansvar måtte han skrive under på flyttemeldinga...å grunnen til at han nektet var tydeligvis fordi han trodde han skulle kunne ta fra meg ansvaret, omsorgen og alt....dette har han da ikke klart, siden han ikke har noen grunn til å gjøre det! vi var til rettsforberedende møte, hvor vi kom til enighet om en midlertidig avtale, ungen bor selvfølgelig hos meg, han er jo så liten! Han har han tre ganger i uka, tre timer hver gang...og i desember skal vi på nytt møte å prøve å bli enige om en mer langvarig avtale, så får se da hva idioten skal prøve seg på...

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •