Flere som har opplevd det?
Det er nå 3,5 år siden jeg fødte minstemann og syntes magen står litt ut..når jeg kjenner på magen kjenner jeg at det er et ganske stort mellomrom mellom magemusklene..akkurat som når jeg var gravid. Disse burde vel ha grodd sammen nå..flere som opplever at de ikke har det?
Prinsesse 8 år 01.01.05
![]()
Prins 5 år 21.01.08
+ 3 bonusbarn på 5, 8 og 10 år
Min mage har heller ikke gått helt sammen, selv om det snart er fem år siden jeg fødte. På meg er det veldig tydelig når jeg ligger på ryggen og strammer magemusklene; da står musklene ut med et mellomrom på et par centimeter. Det går visst an å operere det hvis det er ille, men selv plages jeg ikke noe spesielt av det. Mener å ha hørt at det skal hjelpe å trene styrke.
Hmm.. kan vel ikke forvente at det blir som før igjen da..det plager meg ikke..men syntes magen har en mer rund utstående form..vet ikke om det kommer av det eller om det er etter fødselen..men får den liksom ikke flat igjen..hvordan opplever du det??
Prinsesse 8 år 01.01.05
![]()
Prins 5 år 21.01.08
Ja jeg er også ganske tynn derfor ser en kanskje magen litt bedre også..hehe..
Prinsesse 8 år 01.01.05
![]()
Prins 5 år 21.01.08
Er yoghurt en sukkerbombe for barn?
At en matvarer inneholder tilsatt sukker betyr ikke nødvendigvis at den er usunn.
Frokosttips!
Hvor mye bør jeg spise til frokost? Det finnes anbefalinger på nettopp det. Les rådene her.
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)