Hei!
Er det fler enn meg som er glad i å få ordentlig brev i postkassen?
Jeg hadde mange brevveninner for flere år siden, men det falt visst bort. Men jeg har fått skrivelyset over meg og har veldig lyst på brevveninner fra hele landet og gjerne dere som bor i utlandet også!![]()
Håper noen av dere har lyst til å skrive brev med meg.
Prøvedagbokmatblogg _Chart Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,T@, ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk
Hei. Jeg er på utkikk etter en brevvenn, vil du skrive med meg? Jente på 30 år fra Akershus, gift og har ei datter på snart to år etter prøverør. Skal snart i gang med ny runde. Ellers er jeg sosial og omgjengelig, glad i håndarbeid og å være ute. har to hester, men litt lite tid til demSend meg en PM eller noe da vel
V
ja, gjerne det
Sender deg en pm jeg![]()
Prøvedagbokmatblogg _Chart Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,T@, ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk
Jeg dytter på! Noen flere som ønsker seg brevvenner??
Hei
Jeg kunne tenkt meg brevvenner, men er ikke så flink til å skrive lange brev...
Jeg og vil skrive brev!![]()
Endelig mamma etter 3 icsi. Sladrer med Lykkekløver, Idamari & Englefruen.
Jeg vil veldig gjærneingenting som er så koselig som gode gammledagse brev
![]()
Jeg vil gjerne bil medhvis noen vil skrive med meg, kan dere ikke bare plinge på pm
![]()
Jeg merket plutselig at jeg savner brevvenn-tiden jeg også. Får gjøre det som man gjorde i gamle dager og sendte inn til barneblader en forespørsel om brevvenner:
Hei! Jeg er ei jente på 28 år som bor i Trondheim, flytter til Heimdal om et par måneder. Jeg jobber i butikk, har en skjeggete mann og en grei platesamling.
Interessene mine er: Babyn i magen min <3, lese, musikk, godt øl (en hobby som blir "litt" satt på sidelinja nå...) og mye mye mer. Obs: Er litt nerdete.
Bill mrk. Saline28
![]()
Hei!jeg ønsker meg gjerne en brevvenninne!
nyinflyttet på et lite sted uten noen venninner enda, trenger så sårt noen å snakke med avogtil, og elsker å skrive brev!!
![]()
Jeg er gjerne med på brevveksling .
STOREBROR - 2006
LILLESØSTER - 2008
Er yoghurt en sukkerbombe for barn?
At en matvarer inneholder tilsatt sukker betyr ikke nødvendigvis at den er usunn.
Kan man spise ost i svangerskapet?
De fleste oster er trygge å spise når du er gravid, mens andre bør du unngå. Vi gir deg svaret.
Frokosttips!
Hvor mye bør jeg spise til frokost? Det finnes anbefalinger på nettopp det. Les rådene her.
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)