Viser resultatene 1 til 4 av 4

Hybrid View

Innmeldt
    Feb 2011
    Poengstyrke
    0

Hadde dette vært en ok fordeling av husarbeidet for deg?

Han: støvsuger, klipper plenen, måker snø, går med ryddesag i skråningene o.l

Jeg: tar alt med klesvask (vasker, henger opp og legger sammen), vasker gulv og bad, tørker støv

Begge: går ut med søpla, tar inn og ut av oppvaskmaskinen, rydder etter oss selv (dette varierer, noen ganger tar jeg det mange ganger etter hverandre, andre ganger han)

Middagen lager vi enten sammen eller jeg alene. Jeg finner på hva vi skal spise og vi handler inn sammen. Storvask av huset tar vi sammen.

Jeg er forresten hjemme ca 30 min før han.

Spør av ren nysgjerrighet

Innmeldt
    Oct 2009
    Hvor
    Trøndelag
    Poengstyrke
    20

Sv: Hadde dette vært en ok fordeling av husarbeidet for deg?

det høres helt OK ut for meg..
    Jeg kommer til å bokmerke denne og vise til min kjære når vi flytter sammen om ca en måned.
    Bloggen min

Det er bedre å drite seg ut enn å dø av forstoppelse.

Innmeldt
    Mar 2005
    Alder
    30
    Poengstyrke
    134

Ja, sånn cirka. Sambo har som regel mest "kjøkkentjeneste" når han er hjemme, og jeg er rydde"sjefen". Litt sånn nazi på at alle skal rydde etter seg selv, ellers vet vi jo at det er meg som må ta den jobben.
    B. 12/99 C. 07/04 A. 02.03.09
    ~

Innmeldt
    Jun 2011
    Poengstyrke
    6

Sånn ca samme løsningen har vi, og som regel fungerer det greit I tillegg til huset har vi en båt som innimellom krever noe arbeid, og det tar han seg av (jeg tok vårpussen ifjor, og skal være med på å slipe den helt ned til vinteren).
    Han pendler og vet aldri når han kommer hjem før han faktisk er på vei til ferja, mens jeg jobber rundt dørene her hjemme, og da er det naturlig for meg å stå klar med middagen når han kommer hjem

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •