Fikk Ergo bæresele i posten idag!
Prøvde å sette han i selen på hofta, men skal han sitte sånn som dette?
DSC01993.jpgDSC01992.jpgDSC01991.jpg
DSC01990.jpg
Virket som rompa hans satt sånn ca midt i selen, men ser ikke sånn ut på beina! er han kanskje for liten til å sitte på hofta?
Har nettopp kjøpr meg ein heilt lik bæresele.. fekk den i posten i dag eg også... syns han sitte greit eg... var jo så praktisk å kunne ha julie på hofta å ha begge armene fri.. julie satt litt høgt oppe også når ho satt på hofta men såg ut som om ho satt greit alikavel..
bestilte du med sekk å magetaske også? digg at det berre kan festes på selen å så trenge du ikkje tenke meir på det
![]()
Ja han klagde ikke, men det ser jo ganske ubehagelig ut med beina sånn...Blei beina så skeivt "fordelt" på Julie og?
Nei kjøpte ikke sekk og magetaske, det er jo en lomme på framsidaog skal vi på en lengre tur regner jeg med jeg ikke kommer til å gå aleine så da kan den som ikke har sele bære sekk. Men er jo ikke umulig jeg plutselig finner ut at en sånn hadde vært greit å ha likevel
![]()
Gratulerer med fin sele! Tenker dere får mange kosestunder med lillegutt i den!
Ideelt sett skal barnets knær være høyere opp enn baken, for at barnet ikke skal sitte på skrittet og dermed belaste ryggraden. Plasser barnet så midt i selen som du får til. Ta først barnets knær inn mot kroppen din, og deretter opp til passe posisjon, "hump" gjerne litt samtidig, slik at barnet kommer greit på plass. Ser at det kan være litt plundrete å få til når en bærer på hoften, men øvelse gjør mester, så bare prøv deg fram. Det er lettest når stoffet i selen går fra knehase til knehase.
Bærer man på mage, kan man ha sekk på ryggen. Eller man kan ta med vogn for å ha varer/stæsj i.Noen bruker også rumpetaske, plasserer den under bæreselen. Får alltids med seg det en vil.
Tusen takk!Det blir nok mest mage/rygg bæring, men på hofta ser han mye samtidig som han ikke er "i veien" for meg
Han var veldig masete og utolmodig her om dagen, og da satte jeg han i selen på ryggen mens jeg lagde mat og han kosa seg som bare detSå det ser lovende ut! må bare øve litt mer på hoftebæring
![]()
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)