Viser resultatene 1 til 5 av 5
    Innmeldt
    Apr 2010
    Alder
    26
    Poengstyrke
    9

Question Skal det være sånn? Ergo bæresele

Fikk Ergo bæresele i posten idag!
    Prøvde å sette han i selen på hofta, men skal han sitte sånn som dette?
    DSC01993.jpgDSC01992.jpgDSC01991.jpg
    DSC01990.jpg
    Virket som rompa hans satt sånn ca midt i selen, men ser ikke sånn ut på beina! er han kanskje for liten til å sitte på hofta?

Sladrer med Lillemoren

Innmeldt
    Feb 2010
    Hvor
    Molde
    Poengstyrke
    4

Sv: Skal det være sånn? Ergo bæresele

Har nettopp kjøpr meg ein heilt lik bæresele.. fekk den i posten i dag eg også... syns han sitte greit eg... var jo så praktisk å kunne ha julie på hofta å ha begge armene fri.. julie satt litt høgt oppe også når ho satt på hofta men såg ut som om ho satt greit alikavel.. bestilte du med sekk å magetaske også? digg at det berre kan festes på selen å så trenge du ikkje tenke meir på det

Innmeldt
    Apr 2010
    Alder
    26
    Poengstyrke
    9

Ja han klagde ikke, men det ser jo ganske ubehagelig ut med beina sånn...Blei beina så skeivt "fordelt" på Julie og?
    Nei kjøpte ikke sekk og magetaske, det er jo en lomme på framsida og skal vi på en lengre tur regner jeg med jeg ikke kommer til å gå aleine så da kan den som ikke har sele bære sekk. Men er jo ikke umulig jeg plutselig finner ut at en sånn hadde vært greit å ha likevel

Sladrer med Lillemoren

Innmeldt
    Mar 2005
    Alder
    30
    Poengstyrke
    134

Gratulerer med fin sele! Tenker dere får mange kosestunder med lillegutt i den!

Ideelt sett skal barnets knær være høyere opp enn baken, for at barnet ikke skal sitte på skrittet og dermed belaste ryggraden. Plasser barnet så midt i selen som du får til. Ta først barnets knær inn mot kroppen din, og deretter opp til passe posisjon, "hump" gjerne litt samtidig, slik at barnet kommer greit på plass. Ser at det kan være litt plundrete å få til når en bærer på hoften, men øvelse gjør mester, så bare prøv deg fram. Det er lettest når stoffet i selen går fra knehase til knehase.

Bærer man på mage, kan man ha sekk på ryggen. Eller man kan ta med vogn for å ha varer/stæsj i. Noen bruker også rumpetaske, plasserer den under bæreselen. Får alltids med seg det en vil.
    B. 12/99 C. 07/04 A. 02.03.09
    ~

Innmeldt
    Apr 2010
    Alder
    26
    Poengstyrke
    9

Tusen takk! Det blir nok mest mage/rygg bæring, men på hofta ser han mye samtidig som han ikke er "i veien" for meg
    Han var veldig masete og utolmodig her om dagen, og da satte jeg han i selen på ryggen mens jeg lagde mat og han kosa seg som bare det Så det ser lovende ut! må bare øve litt mer på hoftebæring

Sladrer med Lillemoren

Annonsebilag

Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!

Vårens festmat
Her finner du en rekke flotte retter til festbuffeen

17-mai kaken
Vi gir deg tips og råd til hvordan du skal bake den perfekte 17.mai kaken.

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •