Hei,
det er i dag ca 3 uker siden jeg mistet, var da ca 5 uker på vei, i følge tidlig ul tidligere samme uken (mandag 4.mars), men i følge siste mens var jeg nesten 10 uker på vei (siste mens 19 januar). Har hatt ekstrem ustabil syklus så tror nok ikke mensen er rett å gå ut etter.
Men nå i går og i dag har jeg hatt periodevise smerter i nedre delen av magen, ganske inntense. Jeg vil tro det er omtrent som menssmerter, men kan ikke helt si det for har aldri hatt menssmerter før eller under mens før.
Har hatt mye utflod de siste dagene (tynnflytende og hvit), vet ikke om det har noe å si? Lurer igrunn på hva smertene kan være?
Og når kan jeg forvente å få tilbake mensen?
Hei!
Er ikke godt å si hva de smertene kan være. Hadde det vært rester igjen, så hadde du nok blitt syk og fått feber..
Jeg hadde en SA i august (var 12+3), så for meg har det gått over 9 måneder og TR har enda ikke kommet tilbake :/ Finner dog ingen her inne som er i samme situasjon som meg, så du får nok tilbake TR 6-8 uker etter SA`n![]()
E født 10.05.12
Forventes 01.07.13
uff, 9 mnd uten å få mensen tilbake... Høres utrolig kjipt ut... Har du sjekket det opp med lege?
Litt morsomt at du, som første, svarte nå for fikk tilbake mensen i går, eller regner med det er mensen for startet hvertfall en blødning![]()
ja, er skikkelig kjipt! får liksom ikke begynt på prøvingen igjen heller! Har gått på hormonkur nå i to måneder, så jeg håper det ordner seg snart. Skal få utredning om det ikke er tilbake i juli
Jøss! hehe, ja jeg tenkte på det. så det var en stund siden du ahdde skrevet innlegget ETTER jeg hadde svart :P
Men bra du har kommet deg i gjenge igjen daSatser på at spiren sitter fort
![]()
E født 10.05.12
Forventes 01.07.13
Uff skjønner, kan ikke være lett... Ser selv hvor mye tanker jg har hatt på de 6 ukene siden min SA, kan ikke forestille meg hvordan det er etter så lang tid som du har måttet vente:/ Håper mensen din dukker opp igjen om ikke lenge slik at dere også kan komme igang med prøvingen igjen![]()
Ja, tror ikke jeg har vært så glad for at mensen dukker opp noen gang før.. Hehe.. Selv om den kommer på et dårlig tidspunkt, for skal på hyttetur i helgen, men skal absolutt ikke klageJa blir spennende å se om spiren sitter igjen snart. Men har prøvd i mellom 1 og 1,5 år før den satt nå så blir spennende å se hvordan det går
![]()
Lykke til med alt videre du ogsåKrysser fingrene for deg!
ah, ja, du er heldig! merkelig hvor glad man kan bli for å få mensen :P hehe.
Lykke til til deg også![]()
E født 10.05.12
Forventes 01.07.13
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)