Ryvita dark rye knekkebrød (de er knallgode) med brunost![]()
Vetle spiste cherrytomater, agurk, babybel ost, jordbær og bittelitt grøt.
Vetle spiste polarbrød med makrell og mye vannmelon og perletomater + litt middagsrester (makaroni, blomkål)
Igår hadde vi taco til kveldsmat
På fredag hadde jeg vannmelon![]()
Vetle spiste en vårrull og makaroni med erter, mais og ost.
Jeg spiste grønnsakslasange
Vetle spiste toast (grovt hjemmelaget brød med ost, salami og ketchup) også spiste han cashewnøtter, cherrytomater og vannmelon
Vi skal ha lasagne (og det på en mandag)
Igår laga jeg meg semuljegrynsgrøt til kveldsmat..![]()
Vetle spiste 3 vårruller, 1 lompe med leverpostei, agurk, tomat og masse vannmelon
Vetle spiste brødskrive, avokado med feta, mais og skinke + litt gulrøtter, cashewnøtter og tomater.
Vetle spiste eggerøre som han laget selv med røkt ørret og vita go brød
Så spiste han masse tomat, agurk, gulrot og cashew + litt nudler
Vetle fikk agurkskiver, maiskolbe og en toast (grovt hjertegobrød, ost, salami og ketchup)
Sein middag i dag, så bare noen cherrytomater til meg på kveldsmaten - samme til Vetle + en lompe med skinke og ost![]()
Vetle får agurkskriver, mini tomater også en bolle med fiberpasta, amerikansk blanding, falukorv og ost![]()
Avokado med reker, ost og mais![]()
Vetle spiste falukorv på brødskive i tillegg![]()
Vetle spiser så mye på kvelden
I dag har han spist 3 store brødskiver med makrell i tomat og falukorv.
minigulrøtter, jordbær, agurk og vannmelon.
En skål med havrecherioos og tacosalat + litt sjokoladeis.
Vetle spiste brødskiver med leverpostei og makrell i tomat. + cherrytomater, agurk og gulrotstaver![]()
L-J spiste skiver med leverpostei og E spiste skive med makrell i tomat.melk og drikke. Eg drakk en shake med jordbær smak.
- 07.06.2001
-10.10.2006
-28.12.2012
Svin indrefileet med rosenkål, minimais, bønner også karamell fudge (sunt godis) til kveldskos![]()
Hjemmelaget knekkebrød med hvitost og vann.
- 07.06.2001
-10.10.2006
-28.12.2012
Jeg var litt sulten i går kveld. Spiste rester av middag, ett eple, karamellkule og bringebær, så spiste jeg 3 brødskiver (uten mel) og melon
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)