Vi pleier å følge med på tilbud hos Nille og Europris. En gang var det sånne kasser til 50 kroner på Europris, så da kjøpte vi MANGE! Har stående kasser på rad og rekke på loftet fra str 50 og opp til 128 nå. De større størrelsene er det ikke plass i en kasse, så da er det to-tre kasser pr størrelse, så det er GANSKE mange kasser! Enda er det litt tøy som ikke er sortert enda.
Vanligvis koster vel en kasse 89 på Nille, tror jeg, og noe lignende på Europris (der er vi kun innom hvis det er tilbud på sånne kasser og kjøper kun de, så vet ikke vanlig pris)?!
Babyklærne har vi i bleieesker, og de har jeg ikke tenkt å flytte over heller. Når denne babyen blir født, så a) kvitter vi oss med alle klærne om det er ei jente, eller b) kvitter oss med alle klærne etter lillebror har brukt de.
Men sesongklærne om vinteren/sommeren er jo kjekk å ha i sånne gjennomsiktige plastkasser. Da vet man jo hva som er i de og kan enkelt ta de frem i sesongskiftene.
Skal følge med på europris og nille. Takk for svar, Line-mor.![]()
vi har samla kassene fra ikea, kommer i mange forskjellige størrelser... de er ikke så billige som de på europris da men...
Jysk har også. De har blant annet noen på ca 70 liter. Veldig kjekke!
Men så kan jeg tipse deg om de største vakuumposene som selges på blant annet Clas Ohlson!
mamma til to
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)