Viser resultatene 1 til 9 av 9
    Innmeldt
    Feb 2011
    Hvor
    Oslo
    Poengstyrke
    3

Plutselig var jeg gravid!

Hei alle sammen!

Det er første gang jeg er medlem av noen form for mammaforum, men følte at jeg burde melde meg inn her nå.

I desember var jeg hos gynekolog og fikk påvist PCOS ved blant annet innvendig UL. Med meg hjem fikk jeg resept på pergotime og beskjed om at jeg skulle få svar på blodprøvene uken etterpå.

Blodprøvene mine viste helt normale hormonverdier, men jeg hadde en forhøyning mellom LH LSH som tilsa at jeg hadde sjeldne eller ingen eggløsninger.

Jeg bestemte meg for å starte en pergokur (enkel 50mg) allerede på førstkommende mens. Dette var 20 januar.
    Pergoen så ut til å funke uten noen spesielle problemer eller bivirkninger. Jeg hadde noe stikkinger i eggstokkene og noen hetetokter, men det er alt jeg kan komme på.

Nå har jeg de siste to ukene gått rundt og vært øm i puppene. Jeg dro på fest i går, men følte at noe ikke var som det bruker da jeg drakk. I morges var jeg helt "støl" i livmoren og bestemte meg for å ta en billigtest. Det var ikke tvil! To røde streker lyste mot meg. Jeg vekka kjæresten med "tror du skal bli pappa nå" og bestemte meg raskt for å stikke på apoteket for å kjøpe flere tester. Etter å ha testa med både vanlig Clear Blue og Clear blue digital, sitter jeg igjen med samme resultat. Jeg er GRAVID!!!!!! Jeg kan ikke tro det!

Vi var innstilte på at dette ville ta lang tid grunnen PCOS-en min. Det er kanskje også viktig å si at jeg har gått ned over 30kg siden mars. Tror dette hjelper på

HURRAAAAAA!!! Klarer jeg det, klarer dere det og!!! Nå håper jeg bare den lille spiren holder seg der inne!

Innmeldt
    Feb 2005
    Hvor
    Utenfor Oslo
    Alder
    32
    Poengstyrke
    138

Sv: Plutselig var jeg gravid!

Gratulerer så mye med en liten pergospire på vei
    Herlig at det gikk såpass fort og greit, og gratulerer med stor vektnedgang.

Håper du får et fint svangerskap.

Innmeldt
    Apr 2008
    Hvor
    Bergen
    Alder
    30
    Poengstyrke
    32

Gratulere så mye med en liten pergospire på vei! Mitt første barn er pergobaby, på første pergoforsøk sånn som deg.
    Rocketrollet.2009.
    Bøllefrøet. 2011.
    Lille musen er ventet i September 2013.

Innmeldt
    Feb 2011
    Hvor
    Oslo
    Poengstyrke
    3

Tusen, tusen takk! Jeg har enda ikke helt skjønt at det er sant. Driver og har så forferdelig dårlig samvittighet for alkoholen jeg inntok på fredag. Håper virkelig spiren holder seg der inne!

Innmeldt
    Jun 2010
    Poengstyrke
    0

Endelig!!! Kjempeglad på dine vegne!!!

Innmeldt
    Mar 2010
    Hvor
    Bergen
    Poengstyrke
    13

Sitat Opprinnelig lagt inn av Englakoss Se innlegg
    Tusen, tusen takk! Jeg har enda ikke helt skjønt at det er sant. Driver og har så forferdelig dårlig samvittighet for alkoholen jeg inntok på fredag. Håper virkelig spiren holder seg der inne!
    Går helt fint. Hvem tror vel at det skal funke på første forsøket liksom?
    Gratulere så masse, håper det går fint med spiren, og deg og bf. Gått ned 30 kg? veldig imponerende. Vekt er noe herk med Pcos...

Innmeldt
    Feb 2011
    Hvor
    Oslo
    Poengstyrke
    3

Sitat Opprinnelig lagt inn av Sinobell Se innlegg
    Går helt fint. Hvem tror vel at det skal funke på første forsøket liksom?
    Gratulere så masse, håper det går fint med spiren, og deg og bf. Gått ned 30 kg? veldig imponerende. Vekt er noe herk med Pcos...

Tusen takk! Håper også at spiren har lyst til å bli Da blir jeg jo såååå glad! Ja, jeg tok et skikkelig tak på kosthold og vekt i 2010 Har en god følelse av at det har hjulpet på

Innmeldt
    Oct 2010
    Hvor
    Det blide Sørland
    Alder
    31
    Poengstyrke
    3

Gratukerer så veldig mye, så gøy! Utrolig at en pergokur skulle gjøre susen, så deilig!
    Vektnedgang kan virkelig hjelpe ja!

Innmeldt
    Jun 2010
    Hvor
    Bedfordshire, England! <3
    Alder
    27
    Poengstyrke
    25

Gratulerer så mye!!
    Z 05.09.04CA 13.01.11 HS 09.09.12 Bloggen
    Ammetåka, FBG for oss som ammer.

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •