Viser resultatene 1 til 2 av 2
    Innmeldt
    Apr 2010
    Hvor
    Et sted mellom Lindesnes og Nordkapp.
    Poengstyrke
    17

10% rabatt på alt...

Jeg fant en ålreit nettbutikk med god kundeservice (som du sikkert ikke behøver, sånn til vanlig). Gjennom en del frem og tilbake om mulighet for rabatt slik at jeg kunne komme innenfor tollgrensen på et produkt, fant jeg raskt tonen med butikkeieren, Sam, og han ga meg 10% rabatt og sa det var greit at jeg delte koden med venner... og på fora. Så værsågod!

Bestill hva du vil på baby-years.com og bruk NORWAY som discount code. Da skal du få 10% rabatt på kjøpet. Husk at porto normalt er 12 britiske pund (det får du ikke rabatt på). Og husk spesielt på at dersom du bestiller varer (uten porto) for mer enn 200 norske kroner, etter gjeldende kurs, så vil det norske tollvesenet pålegge deg 25% moms pluss et tollgebyr. Da blir prisen plutselig minst 150 kroner høyere! Så bestill heller i flere omganger, om det lønner seg.

For å finne kursen, kan du google f.eks. 200 NOK in GBP for å finne maksimumsbeløpet du kan bestille varer for, tollfritt.

Det høres ikke mye ut, men du verden så fort det går å spare penger. På både apoteker og baby-butikker i Norge koster f.eks. en Philips Avent brystpumpe (breast pump) 699 kroner. For 19.90 pund pluss 12 pund i porto får du samme sak i posten. Det tar et par uker, så du må planlegge litt, men da sparer du altså over 50% av pengene dine. Jeg kjøpte også 20 frysekopper i en separat forsendelse og sparte 120 kroner på det. Nå har jeg bestilt en "forundringspakke" som jeg har plukket selv, med litt forskjellige småting, alle til ca halv pris sammenliknet med de norske butikkene.

I rettferdighetens navn skal det sies at vi skal være glad for de norske butikkene våre, og jeg bruker dem oftere enn nettet. Allikevel er visse ting forferdelig overpriset, og da synes jeg det er OK å signalisere det ved å bruke vår markedsmakt som intelligente forbrukere...

Husk aldri å gi noen ditt kredittkortnummer via e-post eller telefon. Bruk f.eks. PayPal, og kontroller at adressen starter med https://www.paypal.com e.l. når du skal oppgi kortnummer.
    Sist endret av mr anderson; 12-02-11 kl 21:22.

Innmeldt
    Apr 2010
    Hvor
    Et sted mellom Lindesnes og Nordkapp.
    Poengstyrke
    17

Sv: 10% rabatt på alt...

Sjekk totalen før du sjekker ut handlevognen, forresten. Siden er tydeligvis ikke helt riktig oppdatert enda (denne rabattkoden er helt ny), men jeg har gitt butikken beskjed.

Annonsebilag

Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!

Vårens festmat
Her finner du en rekke flotte retter til festbuffeen

17-mai kaken
Vi gir deg tips og råd til hvordan du skal bake den perfekte 17.mai kaken.

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •