Jeg sitter fortvilt å venter på et positivt resultat, men vet at jeg må være tålmodig.
Kjenner hele tia etter noen symtomer, men tror det blir til at de er mer inni hodet mitt.
MEN i dag i 4 tia kom kvalmen over meg... jeg ble svimmel i tillegg, men etter noen timer gikk det over.
Har sovet utrolig mye i det siste, men det kan skyldes tia på året. Jeg har hatt litt stikking ned mot skambeinet og underlivet siden i går.
Forventer mensen på tirsdag, men timene går så sakte.
Men hovedspørsmålet er jo som sagt; er det andre som har hatt kvalme på ettermiddagen, og ikke på morgen??
Her kom kvalmen for aller første gang på ettermiddagenDette med begrepet morgenkvalme er veldig misvisende for mange har mye kvalme morgen, middag, kveld...
sist jeg var gravid, selv om det bare var i 4 uker og 5 dager så var jeg kvalm morra middag å kveld.
sånn litt her å der..
nå sitter jeg igjen å er kvalm s å si vær dag. mest på kveldene. ikke hele tiden, men i bølger. vært det siden forige søndag. ble insimineag å skal teste til fredag den 25, er såå sykt spent.
har stikkinger i sidene, med skambeinet og mot lysken. puppene begynner å bli ømme,
å ja.. jeg har en kjempe god følelse..
7 år uten prevasnjon. 2 ivf - begge neg
1. dagbok:
http://mammanett.no/forum/showthread.php?t=71210
2. dagbok:
http://mammanett.no/forum/showthread...ille-mirakel-3
sladrer med ca_zzy og Me87
da jeg fikk vite at jeg var gravid og var da i uke 4 var jeg mest kvalm på kveld / sen kveld.. da begunte også svimmelhet konstant og følelse av hjertebank som også gjorde meg små uggen hele dagen men som sakt mest kvalm på kvelden.. Nå er jeg i uke 6 og føler meg mer kvalm enn det jeg har vært men mest på dagen / formiddagen.. jeg kaster ikke opp men har veldig lett for og brekke meg.. tror også dette har noe med at luktesansen min har blitt helt gal..
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)