Det er sikkert andre her enn meg som har skadet halebeinet under fødselen.
Hadde vært fint å høre om noens erfaringer med fødsler i etterkant av den fødselen som resulterte i halebeinsbrudd. Skjedde det samme igjen? Eller tålte halebeinet påkjenningen?
Jeg ønsker meg jo veldig flere barn, men er så redd for at dette skal skje igjen!
Lurer også på om jeg har litt for trangt bekken. Gutten min satt fast i åpningen lenge, og i tillegg så skjedde dette med halebeinet.
Så håper det er noen som vil dele sine erfaringer med dette!![]()
Jeg vet ikke om jeg hadde brudd i halebenet, men mistenker det. Fikk det aldri sjekket opp.Hadde i alle fall fryktelig vondt etter første fødsel, det tok lang tid før jeg kunne sitte normalt uten pute. Etter de to andre fødslene har det ikke vært like ille, minst etter siste. Jeg har en mistanke om at det kan ha sammenheng med fødestilling og hvor lenge en evt. blir liggende. Sist stod jeg til det var kanskje et kvarter igjen, og lå ikke mange minuttene i fødesenga akkurat. Trengte ikke å sys heller, så liggetiden ble kort.
Du sier han satt lenge fast i åpningen, hva mener du med lenge? Måtte du ha hjelp til å få ham ut? Dette er ting du bør ta opp med legen, slik at du vet før en evt. neste fødsel.
Har ingen erfaring selv, men du kan jo prate med en jordmor/lege om det?
Det kan du før du blir gravid også.
Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen. ♥
Kan man spise ost i svangerskapet?
De fleste oster er trygge å spise når du er gravid, mens andre bør du unngå. Vi gir deg svaret.
Frokosttips!
Hvor mye bør jeg spise til frokost? Det finnes anbefalinger på nettopp det. Les rådene her.
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)