Godt å se det er flere som er fustrerte! ARGH!!!!![]()
Kom over et kosttilskudd som heter Vitex - bidrar til å stabilisere hormonbalansen. Noen som har forsøkt dette?
idag er det 5 år å 10 mnd siden jeg sluttet på p piller å vi med friskt mot å masse håp skulle begynne å prøve på en baby..
7 år uten prevasnjon. 2 ivf - begge neg
1. dagbok:
http://mammanett.no/forum/showthread.php?t=71210
2. dagbok:
http://mammanett.no/forum/showthread...ille-mirakel-3
sladrer med ca_zzy og Me87
Det er lenge det Mizzim
Jeg synes 4 år og snart 2 måneder er mye, men over 5 år er enda lenger
Spraystart 29.04 | ICSI juni 2013
Prøver siden 2007
Hei!! Jeg begynner å bli rimelig desperat.. Skjønner ingenting av kroppen min lenger!
Sluttet med p-piller den 2. august, og startet prøvingen rett etterpå.
For en uke siden (28. August) hadde jeg el-slim og slo positivt ut på el-test. Vi hadde sex flere dager på rad før el-testen, og resultatet av dette ser ut til å være en sopp infeksjon som dukket opp for 2 dager siden (smører meg med canesten)! JIPPI!
Dagene etter el hadde jeg skikkelig kremaktig utflod, minnet litt om lotion. Men i går fikk jeg plutselig noe som ligner på el-slim igjen (Tok den testen med å ta de i vann, og det sank til bunns), el-testen er alikevel helt negativt. Men dette slimet var skikkelig tykt og blankt/gul aktig. Kunne også strekke det 4 cm. Hva betyr dette? Har jeg el nok en gang? eller kan dette ha noe med sopp infeksjonen å gjøre?
De siste to dagene har jeg også hatt utrolig vondt i lysken. Ligner veldig på ligamentsmertene jeg hadde da jeg var gravid sist. Er verst på venstre side, men dukker også opp på høyre side. Kjenner det mest på ettermiddag/kveld. Skjønner ingenting med kroppen min lenger. Noen andre som vet hva dette er?
Var også usikker på om jeg hadde fått Urinveisinfeksjon, da ligamentsmertene blir verre før jeg må tisse, og rett etter jeg har tisset (men svir ikke når jeg er på do eller noe sånt). Tok en UVI test og den er negativ.
Noen som har noen gode råd til meg? ..Eller vet hva dette er?
Sist endret av Havfruen88; 04-09-11 kl 22:33.
kan desverre ikkje hjelpe deg havfruen, men off kor frustrerende..
Eg e då no på natta til ikm, og tviler egentlig på at den kommer.. Har ingen absolutt ingen tegn til at den skal komme.. Men KVALM derimot, det e så irriterenes at det KLIKKER snart for meg, eg har vært kvalm no i ca ei veke. Og eg e aldri plaga med sånne ting, men tenker positivt at dette kan jo være ein baby på veg.. Men når eg derimot tester negativ så blir eg så frustrert og min mann som har ønsket barn siden lille gutt kom til verden han gidder ikkje og høre på meg lengereg har aldri tatt desse billig testene før og føler meg egentlig ikkje så sikre på de, for når eg tar testen så tenker eg at denne blir positiv, og når eg ser på den så føler eg det, men det e jo bare ein kjempe meeega sterk raud strek og det e jo negativ... Veit iallefall at visst ikkje tante rød kommer før fredag og billig test tester negativ så må eg på apoteket og kjøpe clear blue altså, skal ha jente fest på lørdag og vil jo ikkje drikke visst det e ein liten inni magen min!!!
Har også ein følelse på at eg innbiller meg dette og føler ikkje eg e gravid i det heile tatt, har følt det litt pga kvalmen, e jo ikkje akkurat normalt, men no e den følelsen heilt vekke.. Sist var eg så sikker som bare det, iallefall som eg husker og du vil jo berre huske det gode da...
ER DET NOEN HER SOM HAR HATT SÅNN SPY I HALSEN KVALME I EIN UKE FØR MENS???
Havfrue88... Kjenner meg litt igjen i det du skriver. Jeg sluttet på pillen i juni, første pos el test var i beg av aug. Det ble kun kjemisk graviditet, men jeg følte meg ikke helt vel hverken før eller etter el. Mye forvirrende signaler
Nå må jeg klage litt.... for jeg skal ha el nå i disse dager og vi har vært nødt til å fortelle foreldrene våre om at vi nå prøver pga div saker som vi ikke klarte å finne gode nok løgner til å utsette (ta over firma osv)... Dety føles litt tom t nå som man ikke har hemmeligheten og det er enda ikke noe baby der. Folk vet at vi prøver og da ble litt av magien borte. Ihvertfall når min far begynte å mase om at "er du så sikkerpå at du orker en til?"Må bare få dette ut av systemet..... Prøve skal vi og klare det skal vi også! Håper det blir snart så jeg slipper mas om "nå da?" "nå da?" "nå da?"
![]()
guttemamma♥ ♥ ♥
Hmm.. det kan ikke være noe gøy! Så da kan det være greit å få slippe litt ut herIkke la stresse dere! Når dere har besluttet å få et barn til, så er jo det fordi dere ønsker det. Får heller holde det hemmelig en stund etter dere får positiv test (akkurat passe "hevn"det)! :P
Haha! Var det jeg også tenkte![]()
guttemamma♥ ♥ ♥
Har skikkelig menssmerter denne mnd...Hjelper ikke med smertestillende engang...!
æsh og atter æsh.. har prøvd siden juli å bli gravid etter å ha sluttet med p-piller som jeg brukte i 5,5 år. føler ofte noe rart med kroppen men får alltid bare neg-tester! irriterende når jeg vil gravid NÅ! har el-tid nå da. men har skikkelig menssmerter og er kvalm. aldri brukt å vært det på denne tiden. men får bare neg-test, baahhar foresten fått melk i puppene og di har blitt litt større.. rart.
Prøv lovehearts mot halsbrann!! Ja, høres sprøtt ut... Prøv likevel![]()
guttemamma♥ ♥ ♥
kjøp deg noen tabletter eller slike ting fra apoteket som er mot halsbrann. det funker.
er super fornøyd med turen til meg å vennina mi idag. vi har begynt å gå tur vær tirsdag å fredag formiddag. idag gikk vi 1,2 mil, brukte 2 timer å 20 min, vi stoppet nemlig å plukket litt bær. å vi gikk litt over 15000 skritt
kom tilbake til bilen, et trist syn, inbrudd, pukverisert side vindu, å veska mi var borte. men alt av bank kort, sertefikat osv. ufattelig kjedelig.
forsikringen dekker bilen, men en egen andel på 2000 kr å så må jeg ha nytt bank kort, sertefikat, lommebok å veske. å vi har lite penger for tiden.. sååå lite festlig. så imorra må vi gå i banken å ta ut bsu pengene våre. utrolig kjedelig. men men.. ååå blir så sint..
har dere hatt en fin dag da?
7 år uten prevasnjon. 2 ivf - begge neg
1. dagbok:
http://mammanett.no/forum/showthread.php?t=71210
2. dagbok:
http://mammanett.no/forum/showthread...ille-mirakel-3
sladrer med ca_zzy og Me87
Stangselleri skal funke mot halsbrann.
TR hvor er du?!?! arg!!! Kan ikke bare TR komme så vi får begynt på neste pp..![]()
Blir helt ør av dette her! De to siste dagene har det igjen vært blodspor på papiret... Bør jeg bli bekymret? Blødde jo litt på samme måte sist uke også. Pluss en hel del etter kjemisk svangerskap for drøye to uker siden...Eggløsningsblødning og at det skal være ekstra fruktbarhet dersom det er blodspor er jo positivt det, men det er jo bare negative tester og litt blod hver dagi en uke?!????
guttemamma♥ ♥ ♥
Så sjokket!! Fikk tlf fra legevakta, jeg må betale for timen der siden prøvene var negative! Hurra for byråkratiets firkanter!! Hadde jeg kommet tidligere ved blødningen hadde hcg'en vært høyere og jeg hadde ikke trengt å betale.... Ikke er de flau heller... For å minne meg på det og be meg om penger. Helt utrolig!
guttemamma♥ ♥ ♥
....da var TR kommet på besøk. Bra start på helgen :P Klar for pp2 :/
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)