Vært under utredning i nesten 4 år, men de har ikke brydd seg så mye, siden jeg er så ung!
Jeg har PCOS...
5 år er en evighet!
Jeg hadde en kjemisk i fjor sommer, etter pergokur. Men ikke noe mer enn det![]()
Spraystart 29.04 | ICSI juni 2013
Prøver siden 2007
Jeg har prøvd siden jeg var 18år ja, så ikke den før nå![]()
Prøver siden 2007
Jeg fikk Metformin da jeg var 20år og går på det enda, det har hjulpet en god del på hormonbalansen.
Og 10 pergokurer var all hjelp jeg fikk av gamle gynokologen min, for hun synes jeg var altfor ung og at naturen burde gå sin gang
Men så fikk jeg ei ny ei, yngre, utlending (pga religion synes hun at vi bør gifte oss for å få mer hjelp,
men er vårt valg, som hun sa) Kjempeflink dame, som kan hva hun driver med! Fikk lapraskopi av henne nå, for 3 uker siden, 8 dager etter at vi bestilte det.
Så da gikk det fort.
Svømmerea til sambo er sjekka, var ei veldig dårlig prøve. Men han bomma på glasset og fikk bare bittelitt oppe i.
Så skal prøve igjen. Men han har hatt skikkelig feber og infeksjon, så drøyer litt. Nå går han på pergo, så tar vi ei ny prøve i juli, tenkte jeg.
Prøver siden 2007
Jeg testa negativt i dag ogsåTesta forrige lørdag og i dag... begge negative. Har ikke sett snurten av TR, men hadde en liten blødning (ca en uke med behov for truseinnlegg) omtrent da jeg burde hatt eggløsning. Skjønner ikke dette, jeg...
Sussi 85; venninna mi mista 6 ganger å om to uker føder hun en velskapt jente!alle mistet hun i mellom 6-12 uke..!
Det var meningen å berolige deg altså, for å vise at alt går an.. hun er vel i overkant sterk etter min mening, jeg hadde aldri orka det psykiske med det der, men still, det er min inspirasjon oppi denne dritten.. merkelig å tenke på: noe som er verdebs mest.naturlige ting skal være så vanskelig?!? Å så sitter det flere tusen hver dag å klager over graviditet å barna sine.. samtidig som de mer enn gjerne retter skråblikket mot oss som ikke har fått barn å lurer på hva som er galt med oss.. de sier aldri noe, bare sender de "stakkars deg" blikket.. det sikkert mange kjenner seg igjen i, det som får deg til å føle deg totalt ubrukelig, patetisk å lite fruktbar...
Ble visst lite inspirerende dette her, irritasjonen tok over.. for n'te gang..
Beklager!
Hater TR!!!!!!!
vil bli gravid NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tante r er noe dritt.. spesielt dagene før.. liksom når du sitter der å hååååper på at " nei, denne gangen kommer det ikkenoe for denne gangen har jeg hatt så mye sex at folk rundt meg burde bli gravid, sååå mye sex har jeg faktisk hatt"....! Å så får du mensen...flott!! Ikke bare det.. da tenker du de patetiske tankene " men folk har jo fått mensen å vært gravid.." så tar du den dritttesten for n'te gang som står "ikke gravid" på å får nok engang en drittbekreftelse på at du er ufruktbar å møkka lite kvinnelig... Å så føler du deg dritt...igjen..
Oook.. lite positivt fra meg i denne tråden merker jeg nå... Hahahahha![]()
Tenker vi damer som har prøvd en stund burde premieres for vår tålmodighet gjennom alle disse venteperiodene mellom el og tr.
Skal teste om 3 dager men regner med at jeg får blendahvit test slik som jeg pleier. Regner med at tr kommer som forventet på lørdag. Det hadde jo bare vært normalt. VIL IKKE HA TR DENNE GANGEN.
Sukk denne ventetiden er drøy altså.
SA 5+4 i september 2012. Men satser på å bli
igjen snart.
Har enfødt 2003 og verdens beste kjæreste
.
Hvor lenge har dere prøvd? Om jeg får lov å spør?![]()
![]()
Jeg kjenner ei som aborterte i 5. mnd i 2003, og hadde tre eller fire SA med ny partner i 2005-2006. I dag har hun tre barn! To jenter på 5 og 3 og en gutt på 1. Hun blir 33 år i år.
Alt går bra til slutt. Hvis det ikke går bra er det ikke slutten
C
Strålende innleggHaha- hatt så mye sex at folk rundt meg burde bli gravid! Hahahaha! Unnskyld at jeg ler- bare så morsomt sagt!
Lykke til uansett!
C
Hva slags premie burde det ha vært? Ferietur? En real fest? En ting? Hva synes du?
Haha, selvfølgelig! To i slengen, med en gang! NÅ!![]()
Ja, men det er jo rart med det og. Begynner noen ganger å fantasere om at det skal være sånn og sånn, og at babyen skal se sånn og sånn ut, at rommet skal være blått eller rosa, og at klærne skal være brettet og ligge i den hylla vi har på badet, og man skal amme i vei og alt skal være perfekt, og og... Det er en skikkelig energisluk som egentlig ingen burde plage seg med å tenke.
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)