Jeg sliter med å finne den perfekte tøybleiekombinasjon. Nattbleiene er vanskelige å oppdrive. De stinker fælt, og blir veldig store. Hva bruker dere? Her må jeg innrømme at vi tyr til papirbleiene om natta tidt og ofte...![]()
DES 2009 |
JULI 2013
Libero.
Jeg har aldri fått til nattbleier. Og med en unge som ikke sov perioder på over to timer før han var 8mnd så har energien ikke vært der til å få det til heller.
Men jeg har lest at BBH nigth skal være super. Og er fristet til å kjøpe en bare for å prøve.![]()
Ok. Godt å høre at det er flere som meg der ute. Føler meg som en juksetøybleiebruker.![]()
![]()
DES 2009 |
JULI 2013
Hadde et lite håp om at det skulle komme gode tips her. Come on, da! Skal kjøpe BBH night når Bleieboden får inn igjen, tenker jeg. Papirbleiene lekker nemlig ofte når lillemor sover, og det er spesielt lite kult i vår seng, og i voksiposen for den del!![]()
her går det på libero.
I natt brukte vi Muksut i bambus stappet med et dobbelt bambusinnlegg, og med ullbukse utenpå.
Det holdt tett, og det var ikke så stort at han så ut til å ligge vondt eller hadde problemer med å bevege seg. En vinner!![]()
DES 2009 |
JULI 2013
Nå har jeg bestilt 2 BBH Night (+litt mer selvsagt). Gleder meg sånn til de kommer!
Muksut vet jeg mange bruker på natt, Lillemo! Bra det fungerer for dere. Jeg fant ut at jeg kunne like godt kjøpe bleiene jeg siklet på, siden de blir billigere enn Muksut+innlegg.![]()
Jeg har også bestilt en BBH og litt mer i dag!![]()
![]()
DES 2009 |
JULI 2013
BBH nigth sitter ikke bra hos oss.
Så vi bruker formsydde Sandys bambus med PŽtit blåkantinnlegg og Babyidea sine ullsperrelag utenpå. Dobbel knapperad, som er viktig for oss!Fungerer som fy, og de er eksplosjonssikre.
Har fungert fra starten av...
Vi bruker også Sandys og har brukt det fra starten av. De er veldig gode, men våre begynner å bli litt små nå. Spent på BBH.
DES 2009 |
JULI 2013
Me brukar oftast bambusbrettis (tjukk frotte, slik som innlegga) frå ecoearth, med to innlegg i. Ellers mamabless og muksut formsydde.
Vi har BBH i hus nå, men jeg har ikke fått prøvd den ennå. Akkurat ferdig med kuring av ullbukser. Gleder meg til å prøve!![]()
DES 2009 |
JULI 2013
Jepp. Det har jeg også hørt. Prøver den uten i natt.Jeg var så positivt overrasket over hvor liten og nett den faktisk var. Veldig kult! Så for meg en veldig stor bleiebak, men ikke veldig mye større enn til vanlig faktisk.
![]()
DES 2009 |
JULI 2013
Ja, det tenkte jeg også, men så tok jeg den på, og da satt den riktig så fint!![]()
DES 2009 |
JULI 2013
Eh.. Ikke på meg altså. Tok den på lillegutt.![]()
DES 2009 |
JULI 2013
Bleia holdt tett uten sperrelag! Fornøyd! biggrin
DES 2009 |
JULI 2013
Vi bruker BBH nattbleia. Men aldri i verden om vi kunne brukt uten sperrelagFrøkna tisser MASSE
![]()
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)