Viser resultatene 1 til 2 av 2

Tråd: Dagsøvn

Innmeldt
    Aug 2010
    Poengstyrke
    0

Dagsøvn

Jeg prøver å lære datteren min på 3,5 mnd å sove inne på dagtid i tillegg til vogna. Hun trives best ute i vogna, men om vestlandsvinteren blir like kald som i fjor kan det bli for kaldt ute. Dessuten suger hun på knokene sine før hun sovner, og til vinteren må hun ha votter på..
    Inne sover hun på et annet rom enn om dagen. Jeg har gardinene trukket fra slik at det er lyst fordi jeg har lært at man bør skille mellom dagsøvn og nattesøvn. Hun bruker lengre tid på å sovne og jeg må vugge og synge en stund. Ofte våkner hun etter 30-45 minutter og er ikke uthvilt. Det virker som hun har problemer med å gå inn i dyp søvn når hun sover inne.. Har du noen tips? Blir det bedre om vi fortsetter å øve?

Innmeldt
    Aug 2008
    Poengstyrke
    5

Sv: Dagsøvn

Hei du deg..
    Ja jeg tror absolutt at det blir bedre når dere øver - du gjør det helt riktig. Bare vær obs på å "gjøre så lite som mulig" for å få henne til å sovne. Best at hun lærer å finne søvnen selv.
    Lykke til....
    Håper ikke at vinteren blir fult så kald og lang som i fjord !!
    Hilsen barnesykepleier og søvnterapeut Caroline

Annonsebilag

Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!

Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!

17-mai kaken
Vi gir deg tips og råd til hvordan du skal bake den perfekte 17.mai kaken.

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •