Gratulere. medikamenteksamen er noe dritt sånnsett.
Så flinke dere er!
Her er det ikke så mye å skryte av om dagen annet enn at jeg snart er ferdig med obligatorisk uketjeneste.
Jeg har vært flink og gått på nesten alt i år, og det er bra (tidligere har jeg hatt mye fravær).
Nå skal jeg snart av gårde og ha pasient i psykiatri. Det er spennende!
Snart juuuul!!![]()
DES 2009 |
JULI 2013
Så flinke dere er allesammen...
Her er det heller ikke noe nytt på skrytefrontne i år ettersom jeg har permisjon... Men etter jul starter jeg opp med ett fag på skolen og får 2 eksamner til sommeren (en i det faget jeg skal ha og en i ett fag hvor jeg vil forbedre karakteren min).
Jeg fikk B på bacheloroppgaven min! Jeg trodde det gikk veldig dårlig og er utrolig fornøyd!
Fikk utrolig gode tilbakemeldinger på praksisen min, og ikke bare det!
Jeg fikk tilbud om jobb (ekstrajobb ved siden av studiene) av avdelingssykepleieren, som hadde lagt merke til hvor ryddig og effektiv jeg var, samtidig som jeg var generelt dyktig i sykepleiefaget.
Nå er det godt med velfortjent ferie!![]()
Gratulerer!
gratulere stryx! B er for Bravo.
Jeg fikk B på revisoreksamen i årsregnskap!!
Det var kun 1 A og 4 B, så jeg er fornøyd.
Jeg har aldri slitt så mye på en eksamen noen sinne, det var kun en av oppgavene jeg kunne. Resten har jeg brukt lover og standarder til å løse.
Så da må jeg jo kunne klare meg i arbeidslivet også, med alle mulige hjelpemidler.
Jeg har dermed fullført min bachelorgrad!
Gratulerer!!
Da har sensuren på den 1. eksamnen i vår - semesteret kommet jeg jeg er strålende fornøyd... Fikk en A....![]()
Jeg fikk godkjent en poster med resultatene mine fra masteren på en konferanse i Seattle, så var der for et par uker siden!Skikkelig moro!
Har sendt inn en til en konferanse i Lisboa i september også så venter spent på svar!
Skriver for harde livet og satser på å levere i september. Blir godt å bli ferdig!
Slenger meg på her jeg også! Ferdig med 4. klasse på medisinstudiet! To store eksamener bestått, en skriftlig og en muntlig!![]()
DES 2009 |
JULI 2013
Hipp hurra for alle sammen! Vi er flinke!![]()
DES 2009 |
JULI 2013
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)