De som trener og får skikk på den delen av livet har en skrytetråd. Kan ikke vi også ha det?
Det er hyggelig å høre om når dere lykkes også, ikke bare når alt er teit å vanskelig. Småting, storeting. Faglig relevante, inkludert detaljer bare de som tar samme fag skjønner, og ikke fullt så faglig relevante men som du har klart likevel.
Jeg kan begynne:
Jeg har fått til å lest to artikkler jeg har gruet meg til.
Så folkens er eksamen avlagt? Er sensur kommet? besto du? og hva var det viktigste du gjorde for å bestå?
Flinke dere er!
Jeg har nettopp vært gjennom et semester med praksis på psykologisk klinikk (hatt to pasienterforløp), veiledning, nevropsykologisk praksis, masse obligatorisk undervisning, etablert meg i et nytt kull, blitt kjent med mange nye mennesker og jobbet.
Og selvsagt har jeg vært sammen med barn og mann.
I tillegg har jeg en hovedoppgave som skal leveres i mai! Merkelig at tiden strekker til!
*klappe seg selv på skulderen*![]()
mamma til to
Gratulere! Det er ikke tullefag du har avlevert eksamen i.
Jeg har bare fått den ene sensuren, jeg fikk B. Og den er grei, jeg håper på bedre på den andre, men det er fordi jeg har lagt så veldig mye arbeide inn i det. Skulle vært ferdig, men har muntlig presentasjon nå på tirsdag, den ble usatt pga ekseminator var syk. Veldig spent på hva karrakteren på det skriftlige er. Vil vite det før jeg er der, ellers blir det ekkelt. Ekkelt å bli nervøs for å gå ned en karrakter på det muntlige om den er god, redd for å være skuffet over skriftlig karrakter på muntligen om den er dårlig.
Jeg har avlagt 4 eksamner nå før Jul regner med at jeg har bestått allesammen, men det blir nok ikke topp karrakter..
Har avlagt eksamen i: kommunikasjon og engelsk (en eksamen to fag), matematikk, kjemi og fysikk...
Skuffet. Skuffet fordi jeg hadde bommet på den skriftlige delen. Jeg kan jo dette så godt og så klarte jeg ikke å få til det skriftlige likevel. Det er ikke pinlig med en C på vitnemålet, men jeg vet jo at jeg kan så mye bedre. Prøver å trøste med at å studere fulltid ved siden av 80% permisjon er heftige greier. Men det hjelper ikke så mye, ikke når jeg kan det jeg skal, jeg bare ikke klarte å skrive det.
Jeg fikk en C på matematikk eksamen og en B på kjemi eksamen
(Fysiken er ikke noe å skryte av, men jeg bestod med god margin)
Den siste sensuren har ikke kommet ennå..
Gruer meg litt til neste år for da skal vi begynne med ingeniørmattematik..
Blåser litt liv i denne tråden...
Jeg leser på en søndags kveld! Flink!Nå må jeg jaggu logge meg av MN får jeg sporer av..
![]()
DES 2009 |
JULI 2013
Bra! Alt gjort i helgene er positivt, synes jeg! biggrin
DES 2009 |
JULI 2013
Så bra!!
Hvordan gikk den siste sensuren?
Flinka!
Absolutt!
Jeg sitter inne i snø/rengværet og forbereder meg til eksamen på mandag.
Trollet er ute å aker med mamma og stefar, mini sover og sambo er på jobb. I kveld skal jeg blir igjen hos mamma, helt uten barn! Ah.. en hel natts søvn er i sikte. Må være nærmere to år siden sist.![]()
Klarte i dag en god kombo av studie, familieliv og sosial omgang av venner.
dro på kafe leste pensum frem til veninne med familie, og min egen kom for å spise lunch med meg. en hyggelig lunch så dro de og jeg dro for å lese videre et annet sted. Skikkelig urban student altså, men det funket.
Gratulerer!
Kombinasjonen funker ikke alltid. Nå har jeg fått meg veileder, det det er ganske fint og krevende.
Så siden hvert svar burde inneholde litt skryt *tenke litt*, har lest om konsesjon og meldeplikt på forskning.
Sist endret av Sinobell; 23-03-11 kl 19:13.
Kreker sammen en disposisjon og fyller den ut selv om jeg har bronkitt.
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)