Hvordan gikk det? og hvor gammel var babyen?
Dytter opp denne.. Ingen som har prøvd babykino??![]()
Ikke babykino, men seniorkino.
Noe så digg! Litt lavere lyd og bare èn person til i kinoesalen. Også fikk vi til og med bittelitt lys i salen. Gikk riktignok kl 12.00 dette her, men samme det.![]()
-01
-06
-12
Jeg har vært en gang, men det er 8 år siden.
Tror han var rundt 6 mnd. Han sov seg gjennom hele filmen.
Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen. ♥
Var han en sovebaby til vanlig??
Her er nemelig tassen ingen sovebaby så jeg lurer på hovrdan det kommer til og gå..
jeg har ikke vært på det, men det skal jo være tilrettelagt for babyer, med litt dempet lyd og lys og stellebord satt frem! Jeg kommer til å bruke dette massse når jeg får baby en gangDet går 1 gang i uka her i området(onsdager), klokka 12 på formiddagen
Prøvedagbokmatblogg _Chart Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,T@, ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk
Nei.. Jeg ville sånn,men det ble aldri noe av!
Så jeg er spent på hvordan det har gått for dere andre, som faktisk har vært på det.
Om jeg får en til vil jeg helt klart få til å gå på babykino da!
nå er jo denne tråden noen mnd gammel...
men svarer likevel.
Vi var på babykino for første gang nå på torsdag og Elias var for det meste våken. Han satt og pludret med Harry Potter og oppførte seg som vanlig. Ble kanskje litt ekstra amming for å roe ham fort ned, men ellers ikke noe problem. Vi skiftet bleie under filmen, og litt skrik hører jo nesten med når det er babykino så ingen dårlig samvittighet ovenfor de andre om liten trengte å si fra om noe. Men dersom det blir intenst hyl og grin ville jeg nok gått ut for å roe ned.
Men jeg tror ikke våken baby er noe problem dersom han er tålmodig
(forøvrig lurer jeg på hva alle de andre mammane hadde puttet i melka til babyene sine. :P De var jo helt stille!)
Jeg har vært på babykino mange ganger, da småen var mindre (altså da han var fornøyd med å bare sitte på fanget og ikke krabbet rundt). Vi kunne styre lyden selv, hadde på litt lys og skravlet litt underveis. Alle ammet eller gav flaske enda, veldig enkelt.
Jeg likte babykino veldig godt, en fin måte for meg å kunne se nye filmer på. Dessverre var utvalget her helt forferdelig, filmene var skikkelig dårlige... Så neste gang håper jeg de sender noe litt, hva skal jeg si... noe mer lettfordøyelig for oss mammaer i ammetåka. For det er ikke sååå lett å konsentrere seg om en superalvorlig film når man sitter der og ammer![]()
Jeg skal helt klart benytte meg av babykino når neste kommer. Og denne gangen går jeg jo gravid med et par venninner, og da regner jeg med at vi kommer til å være en del sosiale i barseltiden også. For denne gangen har jeg planer om å få en rolig baby som er som alle andre, og ikke minst som ikke har kolikk!![]()
Nå er denne tråden mange måneder gammel, men jeg har vært mange ganger på babykino, første gang var gutten nesten 6 mnd. Og jeg har ikke noe sove baby, derimot en våken og aktiv gutt, men tro det eller ei han sov til og med under filmen. Det var flere babyer der som var enda yngre enn gutten min. Filmene på kinoen er ikke så verst heller, de viser de nyeste som kommer ut en uke senere enn premieren.
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)