jeg dusjer hver dag, men vasker ikke alltid håret hver dag. så jeg vasker vell håret annenhver dag.
2-3 ganger i uka. Hadde jeg hatt et normalt hår, så kanskje jeg hadde vaska det oftere![]()
For ofte... trener så jeg blir svett om morgningen (6 dager i uka), 20 min så dusjer da også hender det jeg tar en liten ettermiddagsøkt noen dager og da dusjer jeg igjen
er det flere som har krøller slik at hvis man vasker håret hver morgen så tar det en evighet å fikse det? jeg har rett og slett ikke tid til å vaske håret hver morgen pga krøllene...
jeg har vel på en måte krøller!Håret mitt blir fluffy, luftig, krøllete, tørt og står liksom veldig til alle kanter. Så det tar evigheter å ordne det. Enten ved å lufttørke og rette ut det, eller å føne det å rette ut det. Hvis ikke kan jeg bruke skum eller noe for å få fram krøllene, da blir de finere og ikke så fluffy - men ikke alltid de blir liggende pent likevel, så er sjelden jeg gjør det.
Jeg føler at jeg er møkkete og fettete om jeg ikke dusjer hver dag !
Liker å være rein..![]()
Nja, ofte hver dag, men kan gå 1 dag uten hårvask også.
Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen. ♥
Ser de fleste vasker det daglig: Blir ikke håret deres tørt av det???
Er jo ikke anbefalt i det hele tatt og vaske så ofte, men kan heller skylle godt med vann..![]()
Egentlig så er det vel anbefalt å vaske håret 3 ganger i uka og hvis man absolutt må hver dag så bruk enten rent vann eller bare balsam for de som ikke får børstet ut håret hvis det bare er vann i detMener jeg leste det i jan thomas boka mi
![]()
Ja stemmer det.. Jeg har vært hjemme mye av svangerskapet og på det verste klarte jeg ikke engang dusje... Enda det gikk en hel uke så skummet shampooen så det får jeg ikke til å stemme![]()
Hmm, jeg trodde at når sjampoen skummer at da er det rent. For noen ganger når jeg starter med å sjamponere så skummer det ikke. Neste gang jeg sjamponerer så skummer det masse.
Kanskje jeg ikke har teknikken inneÅssen shampoo bruker du da?
Veit at man ikke skal vaske hver dag, men de dagene jeg bare skylder så blir håret krusete og fælt. Må ha shampoo i krøllene hver dag for at de skal se bra ut
Jeg bruker enten frisørshampoo eller fra apoteket, og de skummer alltidKanskje det er noe med håret som gjør forskjellen
![]()
Hehe... Det hadde du ikke sagt om du hadde sett meg på mitt verste i sommer.. Var tilslutt mannen min som måtte dusje meg for jeg var ikke oppe fra sofaen, og han syns det begynte å bli litt ekkelt tror jeg![]()
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)