Ja da har vi satt dato
Er så rart at "lille" meg skal gifte meg... det er jo alle de andre som bruker å gjøre sånt..hehe..
Ikke helt sunket inn enda tror jeg...
Jeg tar imot forslag og tips om ALT! :0)
Sist endret av Snehvit; 07-07-10 kl 14:05.
Åååååå!!! Gratulere så masseTenk vi skal gifte oss til neste år
Her MÅ jeg følge med altså
Kjenner så til den med at det er alle andre som gifter seg ja! Har jo bare vært forlovet i 5 år snart![]()
Har dere bestemmt noe fargetema, innvitasjoner osv eller??
Hehe vi har vært forlovet snart i 7 årdjezes.... begynner å bli gammal gitt..... hehe
Ja det blir gull og creme det ska gå i
Enn dere?
Jeg sitter å skal bestille utstyr til å lage innbydelser med, men klarer ikke å bli enig med meg selv... slitsomt egentlig...hehe
kjole 2.jpg
smykke.jpg
Her er drømmekjolen min!!
Og det smykket jeg har veldig lyst å kjøpe,men jeg er ikke helt sikker på om det smykket blir for mye??
Hva synes dere jenter?
Holder på å slanke meg jeg... såh.. deg blir vel ingen kjoleprøving på meg med det første...
Men jeg har prøvd en halterneck kjole og den ble ikke fin på meg
Har for smale skuldre hehe.. den eneste plassen jeg er smal gitt![]()
Er av den "heldige" typen som raser altfor fort ned i vektSå mitt problem blir vel at jeg er for liten!
Du har enda en stund på deg til å finne en kjole vet du![]()
Jeg klarer ikke å bestemme meg om hvordan invitasjonene skal se ut...
Når jeg endelig finner en som er fin plopper det opp en enda finere osv..
Noen som har et tips til meg?
Jeg kjøpte meg brudekjole i dag! Verdens fineste, selvfølgelig! Den er faktisk mørkeblå! Helt fantastisk! Kostet over det dobbelte av kjolebudsjettet mitt, men jeg angrer ikke! Og jeg er vanligvis veldig forsiktig med penger... Ble 12000.- for kjole med jakke og veske. Invitasjonene tenker jeg på å bestille fra Storbritannia, det blir kjøleskapsmagneter! Litt originaltPrøver å sette inn bilde av kjolen, men har aldri gjort det før, så får se om det virker
Får ikke til å sette inn bilde...
Sist endret av -Cilia-; 10-07-10 kl 22:37.
Åh! Den kunne jeg virkelig ha tenkt meg å sett
Må prøve å få noen av som er dreven her inne til å hjelpe deg å legge inn bilde![]()
Næh!! Den var sinnsykt fin
Det kommer til å bli helt fantastisk i bryllupene våre
Gleder meg!!!!!!
![]()
Jubler litt med deg jeg
![]()
Hvorda går det her da? Funnet noe du liker?
![]()
Hei
Ja det står mellom to-tre kjolerhos jkdress. Fiiiiine
Enn du?
Hurra for akkurat 1 år til bryllupet
![]()
Prøvedagbokmatblogg _Chart Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,T@, ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk
grattis med satt dato. jeg skal gifte meg 28.mai 2011. Gleder meg masse. Her er invitasjonene allerede laget ihvertfall 1 eksemplar. Og min drømme kjole har jeg også funnet på JKdress. Det er jo så billig der, men skal neste helg og prøve kjoler og se om jeg finner noe lignende for og se om den sitter fint på meg liksom.
Ida 01.05.2006
Fredrik 19.01.2008
Jonas 11.02.2010
Liam 03.07.2012
Da var kjolen kjøpt!!!!![]()
Nydelig kjole! Den vurderte jeg også! Har du planlagt noe mer? Jeg sliter sånn med å planlegge pynt og sånne ting, da jeg ikke finnes interessert i sånt, men er perfeksjonist og ikke tør la noen andre gjøre det....
Vi har nå fått bekreftet prest i hvertfall, ei trivelig dame som sambo liker veldig godtKjolen er kjøpt og betalt (dyrt, men verdt det! Kan jo ta av slepet og bruke flere ganger! Faktisk noen som kjøper kjolen jeg har og bruker som bunad
). Den skal bli ferdig seinest i januar iflg planen. Jeg var så heldig å få med påkledning i prisen! Dvs at jeg møter opp på brudesalongen i god tid før vielsen og får champagne og hjelp til å stresse ned! I tillegg fikser de hår som faller fra hverandre og påkledning til både meg og forloveren. Så da er jeg sikker på at kjolen sitter akkurat som den skal på den store dagen
Lykke til med videre planlegging, det er jo over halve morroa! (Ihvertfall for kontrollfriker og planleggere som meg
)
Kanskje jeg også skal lege en bryllupstråd, idstedet for å "hogge" din![]()
Så fin kjole! Minner litt om min kjole den der.![]()
Så fin kjole du har funnet deg![]()
Korleis går det med planlegginga då? Her står me litt på stedhvile akkurat nå... Ikkje så masse ein egentlig kan gjer når det ikkje er her i landet har eg funnet utMen gleder meg til den dagen billettane er bestilt og me kommer oss litt nærmare drømmen
Goe![]()
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)