Tror kanskje jeg har hatt lekkasje en gang med tøybind. Men det var fordi bindet flyttet på seg, jeg hadde en skikkelig glættis-truse på. Tøybindene sitter ganske bra, men det er en fordel å ha truser som ikke er så glatte. Har noen hipsters/boxere i bomull som jeg liker godt. (mammaria: fnise![]()
Eg brukte tøybind under renselsen, og då var det jo kraftig blødning i starten. Fungerte veldig bra det, bare å kjøpe nokre store (postpartum/nattbind) det.![]()
He, he, he...
Vel, foreløpig har vi unngått problemet med å ha "ei død rotte" på badet
Skulle det bli mye lukt kan jeg jo alltids skylde på pusen, han kan finne på å dra inn fugler og mus, hvorfor ikke ei rotte da?![]()
Bruker TB først og fremst om natta, blør nesten ikke da. Har så langt ikke vennet meg til å bruke TB på dagtid. Syns de kan bli litt klumpete, krøller seg.
Jeg kjøpte Maijat, i tre ulike størrelser for å finne fram til den rette. Den er myk og fin, ingen lekkasjer. Passformen derimot er jeg ikke fornøyd med. Den minste flytter på seg, kan til slutt sitte helt framme eller bak, heller ikke den mellomste sitter godt, begge har en tendens til å krype "oppover" (du vet hvorhen). Den største sitter best, men jeg føler at den blir helt enkelt for mye...Uansett har man en følelse av at de "klumper" seg sammen. Har også prøvd ulike typer truser for å se om det var noe hjelp i det, men det gjorde bare minimalt forskjell.
Har nå sett en annen tb som heter !bamboo femi slimmie. De har en litt annen form, knappene sitter annerledes på også, tror jeg skal prøve de.
Jeg gir ikke opp enda!
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)