Jeg kan slenge meg på, nå er det jo ikke aktiv slanking da siden jeg er gravid, men har forandre litt på kostholdet og det har resultert i -10kg siden positiv test.
Fra før av er jeg veldig overvektig og har høy BMI, så legen så egentlig bare positivt på det. Det er jo ikke en drastisk rask vektnedgang heller, men på 30 uker.
Håper at det fortsetter nedover etter lillen er født!
Jeg har som mål å komme inn i en fin julekjole til jul (dom da tilsvarer ned 4 str i klær), og å vise meg i bikini neste sommer. hehehe
Men alt i alt har jeg over 20kg å gå ned fortsatt så det kommer ta sin tid.![]()
Her er det full fokus igjen. Gikk på vekta i morges, etter å ha slurvet stort sett hele tiden siden jul, og fikk mest lyst til å grine. Hadde jo vært SÅÅÅ flink før jul, og nå har jeg gått opp igjen halvparten av det jeg gikk ned før julUAKTUELT å fortsette sånn, så nå er det skjerpings.
Mamma til Knottingen, født 04.07.09.
Ex.u (06 og 11), SA (10, 10, 10, 11)
4 pergokurer 2011, 2 IVF og 1 FER ved Riksen 2012, 1 IVF ved Porsgrunn 2013
2. FER - Ruger på to små eskimoer fra 16.05. TD 30.05
It's hard to wait around for something you know might not happen, but it's even harder to give up, when you know it's everything you want.
~*~Prøvedagbok~*~
Bra at vi er flere her, da kan vi hjelpe hverandre med motivasjonen!
Jeg har akkurat kommet hjem etter 4 dager på Roskilde, så kostholdet siste uka har vært heller bedritent, for å si det mildt. Har gått mange km hver dag da, så det hjelper jo litt. Full fokus fra i morgen av.
Jeg var heldig, for vi var i sverige i går, så da dro jeg med meg noen plater lavkarbo-sjokolade. Fortsatt mer karbo i dem enn jeg burde få i meg, men da kan jeg hvertfall ta en stripe hvis det skulle bli uutholdelig![]()
Mamma til Knottingen, født 04.07.09.
Ex.u (06 og 11), SA (10, 10, 10, 11)
4 pergokurer 2011, 2 IVF og 1 FER ved Riksen 2012, 1 IVF ved Porsgrunn 2013
2. FER - Ruger på to små eskimoer fra 16.05. TD 30.05
It's hard to wait around for something you know might not happen, but it's even harder to give up, when you know it's everything you want.
~*~Prøvedagbok~*~
Noen som har peil på detta med glutenfritt og slanking? Er det noe i det liksom??
98 & 06
22/07 2011
Det har jeg ikke hørt noe om. Mener du at man blir slankere om man kutter ut gluten?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg har fått tilbake Wii fit'en min som jeg hadde lånt bort. Det er en morsom måte å trene og røre seg på synes jeg. Jeg prøver også å spise siste måltidet tidligere på kvelden. Det er veldig uvant, men det går nok greit bare jeg blir vant til det.
Har noen vært borte i "Blodtypedietten" ?? Driver å leser litt om den nå, og lurer på om det kanskje hadde vært noe å prøve...
98 & 06
22/07 2011
Jupp
Jeg har det
Hvilken blodtype er du?
Etter fødsel nr 4 er det nå på tide og komme seg ned disse forbaska kg igjen.
Ida 01.05.2006
Fredrik 19.01.2008
Jonas 11.02.2010
Liam 03.07.2012
[QUOTE=-Mirakel-;2918748]Jeg har aldri hatt så mye energi før som etter 3 uker på den dietten. MEN jeg syntes det ble vanskelig å holde i lengden....den gangen!
Kanskje jeg skal tørke støv av bøkene igjen[/QUOTE
Oooo, mengder av energi kan man leve med..Kanskje man skal undersøke litt mer da...
![]()
98 & 06
22/07 2011
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)