Side 2 av 13 FørstFørst 123412 ... SistSist
Viser resultatene 26 til 50 av 319
    Innmeldt
    Aug 2010
    Alder
    30
    Poengstyrke
    13

Sv: Trenings skrytetråd

Sitat Opprinnelig lagt inn av Sirenia Se innlegg
    Hva er Rock aerobic?

Her vil jeg å joine.
    Gleder meg som en unge til å kunne begynne å trene for fullt igjen!

Nå for tiden går det mest i gåturer med Anya og hunden.
    Så bra

Jeg har akkurat syklet 20 min

Innmeldt
    Jul 2006
    Hvor
    Akershus
    Alder
    27
    Poengstyrke
    38

Hva er Rock aerobic?

Her vil jeg å joine.
    Gleder meg som en unge til å kunne begynne å trene for fullt igjen!

Nå for tiden går det mest i gåturer med Anya og hunden.
    Bra!
    Rock aerobic er aerobic med innslag av sving og "Elvismoves". Så artig!

Innmeldt
    May 2008
    Hvor
    Follo
    Alder
    36
    Poengstyrke
    19

Jeg har meldt meg inn i Spenst igjen nå og har fått kommet i gang med treningen. Forrige uke ble det to økter med egentrening. Så langt denne uken har det blitt en time med body jam på mandag også en time med egentrening i går. Da gikk jeg på stepmaskin først også litt styrketrening, blant annet et apparat hvor man staker slik som man staker på ski. Kjenner det i armene i dag kan man si

I kveld har jeg planer om å dra på yoga om det passer i forhold til legging av vesla og sambos planer for kvelden.
    januar 2010

Innmeldt
    Jun 2004
    Hvor
    Sørlandet
    Alder
    32
    Poengstyrke
    50

Sitat Opprinnelig lagt inn av jinta85 Se innlegg
    Bra!
    Rock aerobic er aerobic med innslag av sving og "Elvismoves". Så artig!
    Høres artig ut!

Mamma til Anya, 09.11.06 og Lucas, 08.11.10

Eclips og Johanna75

Innmeldt
    Aug 2010
    Alder
    30
    Poengstyrke
    13

Jeg har syklet 20 minutter inne når jeg sto opp i dag også gått 2 timers tur i deilige høstværet med kjæresten

Innmeldt
    Jun 2004
    Hvor
    Sørlandet
    Alder
    32
    Poengstyrke
    50

Sitat Opprinnelig lagt inn av nip Se innlegg
    Jeg har syklet 20 minutter inne når jeg sto opp i dag også gått 2 timers tur i deilige høstværet med kjæresten
    Ingenting er så deilig som lange turer i fint høstvær sammen med sin kjære!
    Skulle virkelig ønske mannen min gadd å bli med meg på turer. Men han er lat...

Mamma til Anya, 09.11.06 og Lucas, 08.11.10

Eclips og Johanna75

Innmeldt
    Feb 2004
    Alder
    33
    Poengstyrke
    58

I kveld har jeg gått i raskt tempo opp en laang bakke. Brukte 20 min til toppen, mot 30 før jeg ble syk Jogget ned igjen.
    Mamma til 4
    8 år 6 år
    ​5 år 4 år

Innmeldt
    Aug 2010
    Alder
    30
    Poengstyrke
    13

Ingenting er så deilig som lange turer i fint høstvær sammen med sin kjære!
    Skulle virkelig ønske mannen min gadd å bli med meg på turer. Men han er lat...
    Jeg trener mest alene jeg å, så han blir nok støl i morgen

men det er veldig koselig ja! Ihvertfall gåturer der man klarer prate sammen også.

Innmeldt
    Aug 2010
    Alder
    30
    Poengstyrke
    13

Skulle egentlig ta helt fri i dag, men ble 30-40 min gårtur, bålpause og 30 min tilbake Deilig i høstværet

Innmeldt
    Feb 2004
    Alder
    33
    Poengstyrke
    58

Fjelltur med famillien
    Mamma til 4
    8 år 6 år
    ​5 år 4 år

Innmeldt
    Aug 2008
    Hvor
    Oslo
    Alder
    29
    Poengstyrke
    43

super tråd. her har jeg fått løpebasillen, så i kveld skal jeg løpe ute (har bare løpt på mølle de siste ukene). Driver å lurer på om jeg skal melde meg på sentrumsløpet, høres litt deilig ut å ha konkret mål.

Innmeldt
    Feb 2004
    Alder
    33
    Poengstyrke
    58

Fikk meg en times tur i går og en tur på en time i dag
    Mamma til 4
    8 år 6 år
    ​5 år 4 år

Innmeldt
    Aug 2008
    Hvor
    Oslo
    Alder
    29
    Poengstyrke
    43

og i går jogget jeg ute for første gang på 10 år. fantastisk deilig!

Innmeldt
    Aug 2010
    Alder
    30
    Poengstyrke
    13

Sitat Opprinnelig lagt inn av mariashira Se innlegg
    og i går jogget jeg ute for første gang på 10 år. fantastisk deilig!
    Oi, så bra. Hvordan er formen i dag da?

Jeg har trent 20 minutter på sykkel inne i dag

Innmeldt
    Aug 2008
    Hvor
    Oslo
    Alder
    29
    Poengstyrke
    43

Sitat Opprinnelig lagt inn av nip Se innlegg
    Oi, så bra. Hvordan er formen i dag da?

Jeg har trent 20 minutter på sykkel inne i dag
    superbra. jeg har trena mye annet da de siste ti årene (arobic, styrke, dans etc), men ikke ren løping. Var veldig godt trent da jeg gikk gravid, men etter graviditeten har treningen gått ad dundas, men må skal jeg til persj, og jeg har nettopp oppdaget jogging. Har fått med meg en venninne på å løpe sentrumsløpet.

Innmeldt
    Aug 2010
    Alder
    30
    Poengstyrke
    13

Sitat Opprinnelig lagt inn av mariashira Se innlegg
    superbra. jeg har trena mye annet da de siste ti årene (arobic, styrke, dans etc), men ikke ren løping. Var veldig godt trent da jeg gikk gravid, men etter graviditeten har treningen gått ad dundas, men må skal jeg til persj, og jeg har nettopp oppdaget jogging. Har fått med meg en venninne på å løpe sentrumsløpet.
    Aha

Så spennende med sentrumsløpet. Sikkert gøy å ha noe å trene seg til, har tenkt tanken på å være med på noe sånt jeg også, helst sykling, men må være noe som ikke er "for krafig kost"

Innmeldt
    Aug 2008
    Hvor
    Oslo
    Alder
    29
    Poengstyrke
    43

ja, jeg trenger et konkret mål utover å "bli sprek og smekker", det blir for svevende for meg.
    Har nå tegnet opp ei løpeløype som er 3,5 km, målet er å løpe det greit på 20 minutter innen jul, da bør 10 km være lett, så får vi satse på at beina holder.

det finnes jo en masse sykkelløp man kan være med på, både heftige i skogen og byløp- (kommer jo selvsagt ann på hvor du bor da.)

Innmeldt
    Jul 2006
    Hvor
    Akershus
    Alder
    27
    Poengstyrke
    38

I dag har jeg jogga i 15 min, 20 min styrke og 1 time med zumba.

Innmeldt
    Aug 2008
    Hvor
    Oslo
    Alder
    29
    Poengstyrke
    43

sinnsykt bra Jinta. det var virkelig lang treningsøkt. Om tre timer er det trening med jobben. Trening i arbeidstiden er absolutt genialt!

Innmeldt
    Nov 2009
    Hvor
    Telemark
    Alder
    28
    Poengstyrke
    8

Jippi, så morro å skryte litt av seg selv! På mandag var jeg på spinning, stram opp og intervall trening, på tirsdag var jeg på spinning, egentrening og zumba og i dag skal jeg på zumba og egentrening etter jobb. Nå skal det jobbes for å få bort sideflesket !
    Prøvere siden sept. 2009 - Uforklarlig barnløs - SA april 12 og november 12 - sladrer med Jame

Innmeldt
    Aug 2008
    Hvor
    Oslo
    Alder
    29
    Poengstyrke
    43

i dag ble det en times trening på meg. løping og så styrke for magen. kjenner det nå ja, men å så deilig.

Innmeldt
    Aug 2010
    Alder
    30
    Poengstyrke
    13

Så flinke dere er

Jeg har syklet 20 minutter i dag.

Innmeldt
    Apr 2008
    Hvor
    Trondheim
    Alder
    35
    Poengstyrke
    44

Så bra tråd

Denne uken har jeg trent to ganger. For ca 1-2 måneder siden fikk jeg endelig begynt å trene igjen. Har litt mindre arbeidsbelastning så jeg klarer endelig å holde hodet over vannet, og har overskudd til både å le og å trene. I tillegg til å ri 2 ganger i uken, så prøver jeg å trene på en billig gym. Ikke noe fancy smancy, trener sammen med pensjonister og slagrammede.

Nå er det høstferie på rideskolen, og jeg har vært i vei 2 ganger på gymmen og trent programmet mitt. Det er jeg litt stolt over. Nybegynnerkurset på rideskolen er jo så gøy, at der møter jeg så klart opp. Men det er ikke selvsagt at jeg kommer meg i vei for å trene på studioet.

Tror jeg har trent like mye de siste 2 månedene som jeg har trent de siste 10 årene. Og jeg er inne i enda en røykfri periode (megasprekk da jeg var ferdig med graviditet og amming. Hver gang jeg blir stressa røyker jeg, dvs hver eksamensperiode, eller når det er andre ting som pågår.)

Lurer på om jeg kommer meg i vei i dag igjen. Det er fantastisk deilig å trene, særlig på mandag. Gikk rundt og gliste hele dagen etterpå og følte meg bra. Folk trodde sikkert jeg hadde gjort noe helt annet Det er så rart! Jeg har jo prøvd treningsstudio før (aerobic, danset alltid feil vei), og det har vært mest hat. Men dette treningsstudioet (Impulse) er veldig ribbet for kule folk og fancy treningsklær. Det er gymapparat, pensjonister, studenter, en sjokoladeautomat og ikke noe "jeg trener og er vellykket og deilig"-stemning. Føler meg ikke som en idiot til tross for at jeg bare har trent der 3 ganger og de fleste pensjonistene løfter mer enn meg.

Men jeg trente veldig mye da jeg var yngre, og var nok litt hekta på endorfiner. Kanskje det som kommer tilbake, jeg har jo trent et par måneder nå? Men det er vel bedre å bli hekta på trening enn røyk??

Btw, elipsemaskin er tortur. Den skal jeg holde meg unna. *snøft*

Innmeldt
    Aug 2008
    Hvor
    Oslo
    Alder
    29
    Poengstyrke
    43

jeg elsker elipsemaskin da. Ønsker meg en hjemme foran tv'n

Hekta på trening er gull. jeg skal kjøpe skritteller og ny treningsbukse i dag

Innmeldt
    Aug 2010
    Alder
    30
    Poengstyrke
    13

Sitat Opprinnelig lagt inn av Emmi Se innlegg
    Så bra tråd

Denne uken har jeg trent to ganger. For ca 1-2 måneder siden fikk jeg endelig begynt å trene igjen. Har litt mindre arbeidsbelastning så jeg klarer endelig å holde hodet over vannet, og har overskudd til både å le og å trene. I tillegg til å ri 2 ganger i uken, så prøver jeg å trene på en billig gym. Ikke noe fancy smancy, trener sammen med pensjonister og slagrammede.

Nå er det høstferie på rideskolen, og jeg har vært i vei 2 ganger på gymmen og trent programmet mitt. Det er jeg litt stolt over. Nybegynnerkurset på rideskolen er jo så gøy, at der møter jeg så klart opp. Men det er ikke selvsagt at jeg kommer meg i vei for å trene på studioet.

Tror jeg har trent like mye de siste 2 månedene som jeg har trent de siste 10 årene. Og jeg er inne i enda en røykfri periode (megasprekk da jeg var ferdig med graviditet og amming. Hver gang jeg blir stressa røyker jeg, dvs hver eksamensperiode, eller når det er andre ting som pågår.)

Lurer på om jeg kommer meg i vei i dag igjen. Det er fantastisk deilig å trene, særlig på mandag. Gikk rundt og gliste hele dagen etterpå og følte meg bra. Folk trodde sikkert jeg hadde gjort noe helt annet Det er så rart! Jeg har jo prøvd treningsstudio før (aerobic, danset alltid feil vei), og det har vært mest hat. Men dette treningsstudioet (Impulse) er veldig ribbet for kule folk og fancy treningsklær. Det er gymapparat, pensjonister, studenter, en sjokoladeautomat og ikke noe "jeg trener og er vellykket og deilig"-stemning. Føler meg ikke som en idiot til tross for at jeg bare har trent der 3 ganger og de fleste pensjonistene løfter mer enn meg.

Men jeg trente veldig mye da jeg var yngre, og var nok litt hekta på endorfiner. Kanskje det som kommer tilbake, jeg har jo trent et par måneder nå? Men det er vel bedre å bli hekta på trening enn røyk??

Btw, elipsemaskin er tortur. Den skal jeg holde meg unna. *snøft*
    Så flott da

For meg tok det lang tid før jeg ble hekta, men nå liker jeg alltid å få trent.

Jeg trente 20 min i går på sykkel inne + at jeg gikk en times tur med ei venninne.

Annonsebilag

17-mai kaken
Vi gir deg tips og råd til hvordan du skal bake den perfekte 17.mai kaken.

Vårens festmat
Her finner du en rekke flotte retter til festbuffeen

Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!

Side 2 av 13 FørstFørst 123412 ... SistSist

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •