Jeg har meldt meg inn i Spenst igjen nå og har fått kommet i gang med treningen. Forrige uke ble det to økter med egentrening. Så langt denne uken har det blitt en time med body jam på mandag også en time med egentrening i går. Da gikk jeg på stepmaskin først også litt styrketrening, blant annet et apparat hvor man staker slik som man staker på ski. Kjenner det i armene i dag kan man si
I kveld har jeg planer om å dra på yoga om det passer i forhold til legging av vesla og sambos planer for kvelden.
januar 2010
Jeg har syklet 20 minutter inne når jeg sto opp i dag også gått 2 timers tur i deilige høstværet med kjæresten![]()
I kveld har jeg gått i raskt tempo opp en laang bakke. Brukte 20 min til toppen, mot 30 før jeg ble sykJogget ned igjen.
Mamma til 4
8 år
6 år
5 år
4 år
Skulle egentlig ta helt fri i dag, men ble 30-40 min gårtur, bålpause og 30 min tilbakeDeilig i høstværet
Fjelltur med famillien![]()
Mamma til 4
8 år
6 år
5 år
4 år
super tråd. her har jeg fått løpebasillen, så i kveld skal jeg løpe ute (har bare løpt på mølle de siste ukene). Driver å lurer på om jeg skal melde meg på sentrumsløpet, høres litt deilig ut å ha konkret mål.![]()
Fikk meg en times tur i går og en tur på en time i dag![]()
Mamma til 4
8 år
6 år
5 år
4 år
og i går jogget jeg ute for første gang på 10 år. fantastisk deilig!![]()
superbra. jeg har trena mye annet da de siste ti årene (arobic, styrke, dans etc), men ikke ren løping. Var veldig godt trent da jeg gikk gravid, men etter graviditeten har treningen gått ad dundas, men må skal jeg til persj, og jeg har nettopp oppdaget jogging. Har fått med meg en venninne på å løpe sentrumsløpet.![]()
ja, jeg trenger et konkret mål utover å "bli sprek og smekker", det blir for svevende for meg.
Har nå tegnet opp ei løpeløype som er 3,5 km, målet er å løpe det greit på 20 minutter innen jul, da bør 10 km være lett, så får vi satse på at beina holder.
det finnes jo en masse sykkelløp man kan være med på, både heftige i skogen og byløp- (kommer jo selvsagt ann på hvor du bor da.)
sinnsykt bra Jinta. det var virkelig lang treningsøkt. Om tre timer er det trening med jobben. Trening i arbeidstiden er absolutt genialt!![]()
Jippi, så morro å skryte litt av seg selv!På mandag var jeg på spinning, stram opp og intervall trening, på tirsdag var jeg på spinning, egentrening og zumba og i dag skal jeg på zumba og egentrening etter jobb. Nå skal det jobbes for å få bort sideflesket
!
Prøvere siden sept. 2009 - Uforklarlig barnløs - SA april 12 og november 12 - sladrer med Jame
i dag ble det en times trening på meg. løping og så styrke for magen. kjenner det nå ja, men å så deilig.![]()
Så flinke dere er
Jeg har syklet 20 minutter i dag.
Så bra tråd
Denne uken har jeg trent to ganger. For ca 1-2 måneder siden fikk jeg endelig begynt å trene igjen. Har litt mindre arbeidsbelastning så jeg klarer endelig å holde hodet over vannet, og har overskudd til både å le og å trene.I tillegg til å ri 2 ganger i uken, så prøver jeg å trene på en billig gym. Ikke noe fancy smancy, trener sammen med pensjonister og slagrammede.
Nå er det høstferie på rideskolen, og jeg har vært i vei 2 ganger på gymmen og trent programmet mitt. Det er jeg litt stolt over. Nybegynnerkurset på rideskolen er jo så gøy, at der møter jeg så klart opp. Men det er ikke selvsagt at jeg kommer meg i vei for å trene på studioet.
Tror jeg har trent like mye de siste 2 månedene som jeg har trent de siste 10 årene. Og jeg er inne i enda en røykfri periode (megasprekk da jeg var ferdig med graviditet og amming.Hver gang jeg blir stressa røyker jeg, dvs hver eksamensperiode, eller når det er andre ting som pågår.)
Lurer på om jeg kommer meg i vei i dag igjen. Det er fantastisk deilig å trene, særlig på mandag. Gikk rundt og gliste hele dagen etterpå og følte meg bra. Folk trodde sikkert jeg hadde gjort noe helt annetDet er så rart! Jeg har jo prøvd treningsstudio før (aerobic, danset alltid feil vei), og det har vært mest hat. Men dette treningsstudioet (Impulse) er veldig ribbet for kule folk og fancy treningsklær. Det er gymapparat, pensjonister, studenter, en sjokoladeautomat og ikke noe "jeg trener og er vellykket og deilig"-stemning. Føler meg ikke som en idiot til tross for at jeg bare har trent der 3 ganger og de fleste pensjonistene løfter mer enn meg.
Men jeg trente veldig mye da jeg var yngre, og var nok litt hekta på endorfiner. Kanskje det som kommer tilbake, jeg har jo trent et par måneder nå? Men det er vel bedre å bli hekta på trening enn røyk??
Btw, elipsemaskin er tortur. Den skal jeg holde meg unna. *snøft*
jeg elsker elipsemaskin da. Ønsker meg en hjemme foran tv'n
Hekta på trening er gull. jeg skal kjøpe skritteller og ny treningsbukse i dag![]()
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)