Jeg tenkte jeg skulle kjøpe en gave til samboeren slik at han kan trene litt hjemme i stuen. Men jeg er veldig usikker på hva jeg skal kjøpe og trenger tips!
Det finnes jo vanlige vekter, og så er det andre små hånd-apparater som jeg ikke helt vet navnet på.
Jeg husker pappa hadde en sak da jeg var liten; det var en tykk stav man kunne presse sammen fra hver ende (som en støtdemper), i tillegg hadde den to tykke gummivirer som gikk på hver sin side, som kunne spennes som buestrenger.
Hva bruker dere/karene deres? Hva liker mannfolk?![]()
Mannebeinet løfter vekter, det er vist det som gjelder for skikkelig mannfolk. Vektstang hvor man kan feste på forskjellige antall kg og håndmanualer er et must.
Løfter forsåvidt vekter selv, så jeg er nok en mannemann, jeg også.
Hehe
Manualer skulle nok gå greit, men vektstang tar vel stor plass?
Den kunne kanskje bo bak sofaen når den ikke er i bruk....
Jeg har kjøpt en slik koffert med vekter og manualer på xxl.
Det går an å kjøpe flere vekter til, hvis han vil ha vektstang må han først bli flink til å bruke disse![]()
Det kommer jo an på hva han ønsker å trene. Jeg kjøpte en Ab Roller til gubben, og med den får man trent både mage, rygg, armer og skuldrer. Den er utrolig effektiv og koster under 200-lappen!
"Ab Roller fra Casall er et hjul med håndtak som gir svært effektiv og omfattende trening av mage, rygg, skuldrer og armer. Leveres med knebeskyttelse." Selges i de fleste sportsforretninger overalt.
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)