Viser resultatene 1 til 3 av 3
    Innmeldt
    Feb 2010
    Hvor
    Ringerike
    Poengstyrke
    17

Ringerike eller Gjøvik sykehus?

Er veldig usikker, har ingen barn fra før av.. Men vi bor midt mellom Gjøvik og Ringerike sykehus, og klarer ikke helt og skjønne hvordan jeg skal kunne velge. Hvordan har dere som har skulle velge sykehus vurdert dem opp mot hverandre?

Innmeldt
    Sep 2008
    Hvor
    Oslo
    Poengstyrke
    5

Sv: Ringerike eller Gjøvik sykehus?

Sitat Opprinnelig lagt inn av Becca82 Se innlegg
    Er veldig usikker, har ingen barn fra før av.. Men vi bor midt mellom Gjøvik og Ringerike sykehus, og klarer ikke helt og skjønne hvordan jeg skal kunne velge. Hvordan har dere som har skulle velge sykehus vurdert dem opp mot hverandre?
    Ser det er kjempe lenge siden du spurte om dette, men jeg tenkte jeg kunne svare alikevel

Jeg har født på Ringerike. Å de er virkelig helt fantastiske der!
    De legger utrolig mye arbeid i føde avd. Det ser kanskje ikke helt splitter nytt ut der, men det er utrolig koselig.
    De som jobber der er kjempe flinke, imøtekommende, hjelpsomme og utrolig koselige.
    Legene er også veldig flinke. Jeg har bare skryt å gi dem

Å så har de egen kantine som hører til føden/gyn, å de lager sååå god mat

Innmeldt
    Feb 2010
    Hvor
    Ringerike
    Poengstyrke
    17

Sv: Ringerike eller Gjøvik sykehus?

Takk for svar
    Har slått fra med Gjøvik etter å ha hørt andres erfaringer.. Så det blir stående mellom Hønefoss og Lillehammer.. Er en del kortere til Hønefoss, men er kjipt å måtte helt til Drammen om det blir noe ekstra problemer, når man har lang reisevei i utgangspunktet
    05.11.10 04.01.12 http://villavestli.blogg.no/

Annonsebilag

Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!

Vårens festmat
Her finner du en rekke flotte retter til festbuffeen

Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •