Som mange vet har jeg hatt mine runder med deprisjoner, og livet har virkelig gått meg i mot.
MEN med nye medisiner og nytt pågangsmot fra september av, har jeg siden da gjort en mengde med ting for å få en lysere fremtid.
Ett av forandringene er lykken er...
Når dagene er tøffe, finner jeg en ting som gir meg lykke, og lever litt på det.
Er ikke deprimert eller noe akurat nå, men dagens lykke er:
minste jentas blikk og kjælighet, når hun forteller meg at jeg er den besteste pappaen som finnes
Hva er din lykken er...?
Dagens lykke er å kjenne at jeg faktisk er støl, etter å gå en tur på ski. Jeg har ikke gått på ski siden jeg ble dårlig. en stor pluss i margen
Dagens lykklige øyeblikk: når jeg kunne sitte og se på 3 barn leke skikkelig sammen i badekaret. Og mellomste dele villig ut klemmer til de 2 andre og de smilte faktisk alle 3 på likt!!
2000
2001/2005
2008
2009
3 er mine og 2 herlige bonus barn
Av og til trenger ikke lykken være mer en en appelsin før en skal gå å legge seg.
God natt
![]()
Å ha martemor i livet mitt.
Sol, påskeferie, glade småfrøkener.
En god klem fra Magnus mens han sier "mamma, du har ganske tjukk mage nå, men du er den fineste i verden"!![]()
å få et.
Med doula menes en erfaren og profesjonell fødselspartner som gir emosjonell, fysisk, informativ og praktisk støtte til en kvinne og hennes partner under hele fødselsprosessen.
http://mammanett.no/forum/showthread.php?t=62132
tråden er dratt opp.. dagenslykke er pur barneglede. barnelatter som bare overdøver alt annet av ren glede
En som får deg til å smile uansett humør!
Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen. ♥
lykken er en kaffekopp, og en viten om at om en halv time er jeg i de dype skoger. bare fordi jeg kan.
Lykken er å ha en spesiell person i livet sitt, som gir håp og glede.
Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen. ♥
å kjenne sola varmer, og høre fuglekvitter igjen, det er lykke det. (snart pakke vekk klumpete sko, og dynejakker)
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)