Vi har "studieuke" på universitetet.
Men jeg skal faktisk på en to ukerslang studietur f.o.m nå på fredag. To ukers tur rundt i Egypt og Israel. Så skal jeg bli igjen 3 dager i Tel Aviv. Blir herlig å få litt varme og sol.
Det negative er at jeg gruer meg noe helt enormt til å være borte fra Frida i 17 dager....![]()
Det er ikke noe særlig å dra fra de små så lenge, men vi har litt godt av det også, både mødre og barn! Jeg var jo borte fra Oda i 15 dager da jeg var i York siste studieåret mitt. Var en FANTASTISK tur, men det var DEILIG å få tilbake ungen sin etter så lang tid også! Tror aldri jeg har vært så glad i henne som akkurat da ho kom inn døra her og kasta seg rundt halsen min!
God tur til varmen da, Lorien, hvis jeg ikke kommer så langt at jeg husker si det senere i uken!![]()
Ja, har nok godt av det. Selv om det er grusomt også!
Var i New York en sommer og da avr jeg borte i 10 dager, og som du sier, det var bare helt fantastisk å se henne igjen på flyplassen da jeg kom hjem.
Gleder meg allerede til velkomsten.
Tusen takk Line-mor. Skal nok få kost meg også.![]()
Vi har undervisning hele uka, vi... Så her er det ingen planer, annet enn oppgaveskriving og husarbeid. Jammen bra Amalie fortsatt går i barnehagen for da blir det bare som en vanlig uke.Men neste år er jeg er ferdig med studiene, og Amalie har begynt i 1. klasse... Så da spørs det.
Vinterferie?Joda, det tror jeg er i uke 8. Vi har ikke lagt noen planer, og når alt kommer til alt så aner jeg ikke når uke 8 er engang.
*Nileser på kalku.. - ehh, kalenderen!
* Nei, kan ikke være uke 8, det må være uke 9 da.
Har det på mail, kanskje jeg burde lese den også.
Om det faktisk er i uke 9, så har sambo uansett jobb da.
![]()
Vi er i uke 7 nå! Ikke greit å holde styr på alt!![]()
2000
2001/2005
2008
2009
3 er mine og 2 herlige bonus barn
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)