Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultatene 26 til 32 av 32
    Innmeldt
    Mar 2005
    Hvor
    Stavanger
    Alder
    25
    Poengstyrke
    46

Sv: Vinterferieplaner?

Vi har "studieuke" på universitetet.
    Men jeg skal faktisk på en to ukerslang studietur f.o.m nå på fredag. To ukers tur rundt i Egypt og Israel. Så skal jeg bli igjen 3 dager i Tel Aviv. Blir herlig å få litt varme og sol.

Det negative er at jeg gruer meg noe helt enormt til å være borte fra Frida i 17 dager....

Innmeldt
    Jan 2004
    Alder
    31
    Poengstyrke
    500

Sitat Opprinnelig lagt inn av Lorien Se innlegg
    Vi har "studieuke" på universitetet.
    Men jeg skal faktisk på en to ukerslang studietur f.o.m nå på fredag. To ukers tur rundt i Egypt og Israel. Så skal jeg bli igjen 3 dager i Tel Aviv. Blir herlig å få litt varme og sol.

Det negative er at jeg gruer meg noe helt enormt til å være borte fra Frida i 17 dager....
    Det er ikke noe særlig å dra fra de små så lenge, men vi har litt godt av det også, både mødre og barn! Jeg var jo borte fra Oda i 15 dager da jeg var i York siste studieåret mitt. Var en FANTASTISK tur, men det var DEILIG å få tilbake ungen sin etter så lang tid også! Tror aldri jeg har vært så glad i henne som akkurat da ho kom inn døra her og kasta seg rundt halsen min!

God tur til varmen da, Lorien, hvis jeg ikke kommer så langt at jeg husker si det senere i uken!

Innmeldt
    Aug 2009
    Alder
    24
    Poengstyrke
    8

Sv: Vinterferie planer?

Sitat Opprinnelig lagt inn av Line-mor Se innlegg
    Hehe, jepp! Hadde sånn både til "høstferie" og "vinterferie" vi...
    Ah, det tror jeg folka på bed.øk. har. Mens vi stakkarene på helse- og sosialfag er nødt til å holde ut! Stakkar oss.
    Nå kun innom for å hilse pent på!

Den gode, gamle prøvedagboken min.

Innmeldt
    Mar 2005
    Hvor
    Stavanger
    Alder
    25
    Poengstyrke
    46

Sitat Opprinnelig lagt inn av Line-mor Se innlegg
    Det er ikke noe særlig å dra fra de små så lenge, men vi har litt godt av det også, både mødre og barn! Jeg var jo borte fra Oda i 15 dager da jeg var i York siste studieåret mitt. Var en FANTASTISK tur, men det var DEILIG å få tilbake ungen sin etter så lang tid også! Tror aldri jeg har vært så glad i henne som akkurat da ho kom inn døra her og kasta seg rundt halsen min!

God tur til varmen da, Lorien, hvis jeg ikke kommer så langt at jeg husker si det senere i uken!
    Ja, har nok godt av det. Selv om det er grusomt også!
    Var i New York en sommer og da avr jeg borte i 10 dager, og som du sier, det var bare helt fantastisk å se henne igjen på flyplassen da jeg kom hjem.
    Gleder meg allerede til velkomsten.

Tusen takk Line-mor. Skal nok få kost meg også.

Innmeldt
    Jul 2006
    Hvor
    Sunnmøre
    Alder
    28
    Poengstyrke
    20

Vi har undervisning hele uka, vi... Så her er det ingen planer, annet enn oppgaveskriving og husarbeid. Jammen bra Amalie fortsatt går i barnehagen for da blir det bare som en vanlig uke. Men neste år er jeg er ferdig med studiene, og Amalie har begynt i 1. klasse... Så da spørs det.

Innmeldt
    Mar 2005
    Alder
    30
    Poengstyrke
    134

Vinterferie? Joda, det tror jeg er i uke 8. Vi har ikke lagt noen planer, og når alt kommer til alt så aner jeg ikke når uke 8 er engang. *Nileser på kalku.. - ehh, kalenderen! * Nei, kan ikke være uke 8, det må være uke 9 da. Har det på mail, kanskje jeg burde lese den også. Om det faktisk er i uke 9, så har sambo uansett jobb da.
    B. 12/99 C. 07/04 A. 02.03.09
    ~

Innmeldt
    Oct 2004
    Hvor
    Grenland
    Alder
    32
    Poengstyrke
    71

Vi er i uke 7 nå! Ikke greit å holde styr på alt!
    20002001/2005 20082009
    3 er mine og 2 herlige bonus barn

Side 2 av 2 FørstFørst 12

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •