Nå har jeg endret navn på dette underforumet fra "Foreldre med funksjonshemming" til "Foreldre med en fysisk eller psykisk sykdom" sånn at alle, uansett sykdom og uansett diagnose eller ikke har et sted å dele sine historier.
Det er noen få forum på MN vi selvsagt håper på minst mulig aktivitet i (vi ønsker jo at dere alle skal være friske på alle måter!), men håper at de som har behov for det vil finne et sted å ventilere tanker, dele erfaringer, stille spørsmål osv her.
Flott det Line-mor!! Jeg står som gruppeleder her, så om det er noen spørsmål eller noe jeg kan hjelpe til med, så gi meg bare et vink.![]()
Storebror Aleksander født 04.05.06
Lillebror Simen født 25.02.08
Hva med en tittel som favner enda flere "Foreldre med en fysisk eller psykisk funksjonshemming eller sykdom"
For jeg tenker på en sykdom er noe man ofte kan få medisin for og bli bedre av, mens en funksjonshemming ofte er konstant eller blir forverret med tiden.
Jeg har selv en mann som har CP som nå begynner å merke seinfølger, han må ta hensyn til sin funksjonshemming på en helt annen måte en tidligere, så "energi økonomisering" er blitt et nytt ord i vårt vokabular .
Med doula menes en erfaren og profesjonell fødselspartner som gir emosjonell, fysisk, informativ og praktisk støtte til en kvinne og hennes partner under hele fødselsprosessen.
http://mammanett.no/forum/showthread.php?t=62132
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)