... snørr og tårer er det som venter dere i resten av episodene av sesong 5.
Faaaaader, jeg bare elsker den sereien altså!!
Og det betyr at du ikke klarer å vente på at episodene kommer på tv, men ser de online?
Jeg gjetter på at snørr og tårer har noe med Izzy å gjøre?
I know! Den serien blir bare bedre og bedre! Må ha en time på å komme meg før jeg skal møte folk, jeg, etter jeg har sett en episode!![]()
Uææ, sesongavslutning på tirsdag.. Jeg gruuuuer meg, for jeg har en viss anelse om hva som skjer...
Ingen tvil, Grey's Anatomy er beste serien noensinne!![]()
Beste serien!
Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen. ♥
Jeg sitter igjen med en kjempetom følelse hver gang jeg har sett en episodeMå liksom bruke noen minutter på å samle meg igjen... '
Utrolig at det går an å engasjere seg slik i en tv-serie, men det er faktisk veldig mulig har jeg oppdaget![]()
To perfekte gutter!!
06.08.200921.06.2005
Ja den sesongavsluttningen er kanonbra, og uuuuuuuutrolig sørgelig og tårevåt.
Jeg har sett alle episodene sendt i usa, og skal til å se den siste nå når den har buffra seg ferdig. Gleder meg!!![]()
Oh, nå gleder jeg meg.
Så ikke forrige episode.
Når går den i reprise??
Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen. ♥
I kveld tenker jeg!!
Ellers koster det 35 kr uke eller 99 i mnd for å se alt på nett-tv. Jeg er kunde hos tv2 sumo, og der kan du se maaaange program. Jeg som ikke sitter oppe på kvelden ser mine favorittserier på dagen når A sover
Gå inn på www.tv2.no/sumo så kan du sjekke ut tilbudet på programmer!
To perfekte gutter!!
06.08.200921.06.2005
..og fordi jeg har sumo får jeg se alle episoder en uke før de sendes på tv.. så jeg har sett sesongavslutningen. *snufs snufs*
To perfekte gutter!!
06.08.200921.06.2005
Ååå som jeg gleder meg til sesongavslutningen.
Men får håpe tv2 ikke venter så lenge med å sende neste sesong da...
Åå, jeg må visst passe på å få med meg sesongavslutningen, skjønner jeg.Har gått glipp av så mange episoder denne sesongen.
![]()
Åh, jeg gruer meg til tirsdag....
Mamma.
Jeg synes faktisk denne sesongen, og den som sendes i usa nå, er de beste de har laget.
Jeg var dum nok til å se sesongavslutningen.
Jeg må bare si, at denne slo episoden når Denny døde. Jeg gråt så vanvittig mye, jeg vet ikke helt hva jeg føler enda heller. Jeg har satt igang episode 1 i sesong 6, i håp om at den vil gi flere svar.
Jeg skal se sesongavslutningen på tirsdag uansett, jeg må bare se det igjen. Og jeg anbefaler ALLE å se den. Bare pass på å ha en pakke kleenex tilgjengelig.
Jeg hadde aldri trodd jeg kunne leve meg så inn i serien, men tydeligvis.![]()
Jeg er SÅ enig, elsker Grey's altså!!!! Jeg ser episodene samtidig som de sender dem i USA jeg da, klarer ikke vente på at Norge skal komme etter liksom.
Er det noen som også har blitt hekta på Private Practice, spin-off serien med Addison? I begynnelsen var den ok, nå er den fantastisk!![]()
Jeg ser både Grey's og PP fredager, jeg! De går torsdager i USA, og ligger klare for oss å se på fredager!Klarer ikke vente!
PP var en grei serie i starten ja, men den blir bare bedre og bedre, litt som Grey's, bare at Grey's starta veldig bra, dabba litt av i en sesong, og så tok det seg VELDIG opp igjen!
Må bare spørre, hvor får dere tak i episodene så raskt??![]()
![]()
Jeg ser på www.surfthechannel.com
Tusen takk![]()
Ja fredager er HELT TOPP!Mannen er kokk og har vanligvis jobbet mye kvelder, men i den nye jobben så er det mest dagskift så han er hjemme på kvelden. Så nå må han se Grey's og PP med meg hver fredag, ellers får jeg jo aldri sett det! Han spiller nettpoker da, men han ser på litt han og. Skal nok bli litt hekta etterhvert, men kommer aldri til å innrømme det overfor meg da!
![]()
Jeg laster de ned fra torrent sider jeg.![]()
Jeg ser på www.ninjavideo.net
Hører at en del av har problemer med den siden, men det har aldri jeg. Jeg har faktisk sett på Love Happens i et strekk der nå. Nesten 2 timer uten et eneste stopp i streeminga. Helt genialt. Hemmeligheten er å la det buffre seg til 100%. Da har den blitt halvveis lasta ned omtrent (den streken som forteller hvor langt du har kommet på filmen vet dere), så setter jeg på pause og lar hele linja bli blå. Da slipper man at du må vente på at den buffrer igjen. Det er nemlig utrolig irriterende.
Jeg er av de som har hatt problemer med ninjavideo da. Både på denne maskinen og jobb-maskinen min så får jeg ikke sett noe der i det hele tatt selv om alt som skal være installert, er installert... Får ikke opp noe der. (Men nå er det veldig ofte at MegaVideo (inne på Surfthechannel) lar deg se MYYYYE lenger enn det du "har lov til" før du stoppes også, så har ikke noe problem med det.)
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)