Vi prøver i november også. Håper flere tar seg tid til å bidra med en layout her på MN.Jeg syns det er synd at det "dør ut" her inne, men forstår jo at vi har hard konkurranse i alle utfordringsbloggene på nettet.
Denne skissa er enkel og fin vel? Kom igjen!!!!
REGLER FOR PAPIRSCRAPPEKONKURRANSENE:
- Du skal lage en LO der du bruker ukas skisse
- LOen kan være i det formatet du selv ønsker (12x12, 8.5x11, 6x6, A4 etc) og enkel eller dobbel
- LOen skal ikke være vist frem noen andre steder på nettet tidligere og må ikke legges ut før avstemningen er ferdig.
- Last opp bilde av LOen til en nettside som ikke er åpen (f.eks. et album på www.fotoknudsen.no) og send linken til meg på PM. Merk PMen med navnet på papirscrappekonkurransen og be om bekreftelse på at den er lest.
- Innsendingsfrist er søndag 29.november kl.21:00
- Når fristen er ute vil de innkomne bidragene legges ut i en egen tråd for avstemning.
- Du stemmer på det bidraget du liker best
- Det er lov å delta med mer enn et bidrag om man ønsker det
- Vinnerne av skissekonkurrane har frist til førstkommende søndag etter ukesavstemmingen til å finne ei skisse, som da brukes uka etter det igjen. (Eks: Vinner uke 1 finner skisse som brukes i uke 3)
- Ved slutten av hver måned vil månedens vinnerbidrag legges ut til avstemming. Vinneren av denne månedsavstemmingen vil delta i konkurransen om tittelen Årets MammaNett Scrapper 2009
Årets MammaNett Scrapper 2009 er sponset av- www.scrapbookexpress.no
Kjempefin!Jeg håper jeg rekker et bidrag i slutten av måneden!
![]()
Mamma til tre prinser![]()
![]()
To pergo-mirakler, født april 2005 og juli 2008, og et "helt på egenhånd" mirakel, født mai 2010
det var en fin skisse![]()
To bilder passer meg veldigt fint.
Må klare å komme med et bidra til den der skissa
![]()
det finnes ike en mailadresse jeg kan sende inn bidraget til da?![]()
wow for en flott skisse! midt i blinken for meg, får jeg tid innimellom alle julekortlagingen framover, MÅ jeg få tid til denne!!![]()
![]()
Mamma te Viktoria 17.04.08Mamma te Karoline 17.02.06Tante te Ida 19.07.06
Denne må jeg jo klare å få til!
THE WAR IS COMING
Selma Iselin 15.01.07
Eurodietten blir min nye diett
Begynt 16.06.10
Ned så langt på ED: 23,9kg
Jeg har mottatt et bidrag!
Håper flere har noen timer i løpet av de to neste ukene til å scrappe denne.
Jeg skal prøve å lage et bidrag. Må bare finne litt tid selv.![]()
hoff denne var litt vanskelig å tegne av, jeg må finne en lur måte å få med meg data maskinen inn på scrapperommet sånn at jeg har den å kikke på etter... er ikke bare bare når en har en printer som ikke virker
Men jeg håper å få til no etterhvert...håper![]()
![]()
Mamma te Viktoria 17.04.08Mamma te Karoline 17.02.06Tante te Ida 19.07.06
jeg har lagd denne, men rakk ikke å sende den inn![]()
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)