Side 29 av 42 FørstFørst ... 19272829303139 ... SistSist
Viser resultatene 701 til 725 av 1031
    Innmeldt
    Aug 2011
    Hvor
    Oslo
    Alder
    27
    Poengstyrke
    2

Sv: Prøvernes symptomtråd

Hei. Er det lov å slenge seg med her? Jeg fikk TR på mandag, to uker over tiden, og etter å ha hatt alle symptomene som kvalme, mensmurringer, ømme pupper og alt det andre, men bare negative tester. Er nå bare glad for at TR dukket opp, sånn at vi kan prøve igjen.

Innmeldt
    Mar 2012
    Hvor
    Trondheim
    Alder
    24
    Poengstyrke
    2

Tony-O: Selvfølgelig! Du er hjertelig velkommen

Er i samme situasjon som du var i tror jeg. IKM har kommet og gått, og bare neg tester (nesten positive el-tester da.. men det er vel å dra ønsketenkningen litt vel langt )
    Føler meg generelt uggen, tørr i halsen, oppblåst og halsbrann på kveldene.
    i går hadde jeg masse stikkinger i magen, og varme ilinger og prikking nedover lårene og baker mot rumpa. hadde noe av dette 5 mars også. innbilning??
    Kan jeg spørre om du hadde lignende følelse?

puppene er forresten helt uforandret. gjør vondt når jeg klemmer veldig veldig hardt da.. haha et sikkert tegn det..

Innmeldt
    Aug 2011
    Hvor
    Oslo
    Alder
    27
    Poengstyrke
    2

Nei, varme ilinger og prikkinger hadde jeg ikke. Det kan jeg heller ikke huske at jeg hadde de to gangene jeg faktisk var gravid. Men hetetokter derimot, det hadde jeg i massevis. Da jeg var gravid i høst var det stikninger i magen og utrolig ømme pupper som var de eneste symptomene egentlig. Klarte ikke å løpe fordi puppene gjorde så vondt. Men de synptomene burde man ikke legge for mye vekt på, siden ikke alt var som det skulle da...

Innmeldt
    Mar 2012
    Hvor
    Trondheim
    Alder
    24
    Poengstyrke
    2

veldig godt med andres erfaringer, da kan jeg roe meg litt ned
    Vi holder det hemmelig at vi prøver, så er ingen andre enn mannen å snakke med om alt dette, og gud som han er tålmodig, stakkars mann

Flere som har fått TR mandag her, så blir spennende neste pp! Sikkert derfor jeg er den eneste som legger inn 20 innlegg om dan (håper jeg da.. )

Innmeldt
    Aug 2011
    Hvor
    Oslo
    Alder
    27
    Poengstyrke
    2

Det er ikke så lett å snakke med folk om dette, selv om de vet at man prøver, så lenge de ikke er i samme situasjon selv. Det er mange som vet at vi mistet i høst, så de regner nok med at vi prøver, men det nevnes nesten aldri. Det hadde vært mye lettere hvis folk bare kunne spurt hvordan det går med prøvingen, i stedet for i kikke på magen min eller være veldig mistenksomme hvis jeg ikke har lyst på et glass vin eller noe sånt.

Innmeldt
    Mar 2012
    Hvor
    Trondheim
    Alder
    24
    Poengstyrke
    2

Ja, det skjønner jeg! Når du vet de tenker på det, men ikke spør er jo det ikke en god følelse, skjønner jeg godt!
    Kjempetrist at du mistet, det er jo mye verre når man har hatt noe enn å ikke få pos test syns altfor mange opplever det.
    men da vet du i allefall at dere kan bli gravide da! (liten trøst kanskje?)

Innmeldt
    Aug 2011
    Hvor
    Oslo
    Alder
    27
    Poengstyrke
    2

Jada, det vet vi jo. Men det er utrolig hvor mye man savner noe som egentlig aldri har vært der, men bare vært en tanke om noe som skal komme. Men men, vi prøver igjen og satser på at det går bra neste gang.

Jeg håper du enten får positiv test eller TR snart. Jeg synes det værste er ventetiden etter IKM og negativ test, når fornuften sier at man ikke er gravid, mens håpet ligger der hver gang man tester (jeg er en testoman og brukte opp alle de ti billigtestene jeg hadde liggende nå når TR var forsinket)

Innmeldt
    Mar 2012
    Hvor
    Trondheim
    Alder
    24
    Poengstyrke
    2

Det skjønner jeg utrolig godt!!

Takk
    Det er akkurat som du sier. fornuften sier at jeg ikke er gravid, men tester hver morgen forde og har et håp hver gang!
    Testoman jeg og. Har ikke telling på hvor mange tester jeg har tatt, graviditetstester og eltester...
    (har også bestilt fra billigtester, så har jo mange liggene.. som bare skriker til meg hver morgen.. hehe )
    Håper virkelig jeg får TR snart. (eller selvføgelig to blå da..)

Innmeldt
    Jan 2012
    Hvor
    Kristiansand
    Poengstyrke
    2

Hei! Er det lov å hive seg med her? Sitter her med alle mine symptomer og grubler og grubler. Tror IKM var i går, men hadde negativ test i dag. Har gått å vært svimmel og små uggen i tre dager, har ømme bryster og litt murringer i underlivet. Men nå skal de sies at jeg har vært nærme innbilt svangerskap før.
    Synes det er så ekkelt med denne svimlingen, så hvis jeg fortsetter med negative tester vil jeg ta en tur til legen.

Godt å lese at det er flere som er glad i å teste, begynner å bli skikkelig dreven på det.

Krysser fingrene for dere andre og, det er så skuffende hver gang TR dukker opp.

Innmeldt
    Mar 2012
    Hvor
    Trondheim
    Alder
    24
    Poengstyrke
    2

Jøsses, dette var jo som jeg skulle skrevet det selv omtrent!
    litt uggen, blir fort svimmel, og mensenvondt og stikkinger om hverandre. I dag har jeg i tillegg vært veldig kvalm, måtte ut av butikken fordi jeg var redd for å kaste opp. Trodde faktisk TR kom, og at det bare var en kraftig reaksjon, men bare hvit utflod.
    vet jeg alltid inbiller meg symptomer, men enig i det du sier naveren81, om ikke svimmelheten og kvalmen gir seg går jeg til legen (kan jo være noe helt annet).
    tester like negativt 3 dager etter IKM, så sannsynligvis er jeg ikke gravid og bør sjekke det etterhvert
    men gir jo selvfølgelig ikke opp, blir testnings i morra og, akkurat kjøpt meg CB

skal du teste i morra?
    spennende med flere rundt IKM

Fikk forresten 1 eneste stikk i puppen i dag.. haha.. MÅ jo være gravid da

Innmeldt
    Jan 2012
    Hvor
    Kristiansand
    Poengstyrke
    2

Ja det får en si, det var jo virkelig likt! Da får vi satse på at vi begge ikke bare innbiller oss ting.
    Jeg har også endel hvit melkeaktig utflod, og ingen tegn til TR. Jeg har ganske uregelmessig og lang syklus, så kan absolutt være den som tuller. Men mener at jeg kjenner EL ganske godt(tester ikke) og fikk TR på besøk 14 dager etter sist.

Som du sier vi kan ikke gi opp enda! Håper vi er en av de som slår ut sent på g-tester!

Ja tenkte jeg skulle teste meg i morgen igjen, klarer ikke å la være å vente. Har en CB som jeg ikke fant i dag tidlig. Vi satser på at alt er reelle symptomer for oss.

Ja stikk i puppen = gravid!

Innmeldt
    Mar 2012
    Hvor
    Trondheim
    Alder
    24
    Poengstyrke
    2

Jeg har også lang og uregelmessig syklus, men nå var første dag i siste TR 4 feb, og det er litt vel lenge. Har en teori om sen el, men har ikke el-testa jeg heller, så aner egentlig ikke hva som foregår

Ja, har ikke vært gravid før, så vet ikke om jeg produserer sent eller tidlig, men håper jo på det første da
    Håpet er ikke ute før TR returnerer!

Moro! Da er det testing og rapportering her i morgen!

Innmeldt
    Aug 2011
    Hvor
    Oslo
    Alder
    27
    Poengstyrke
    2

Det blir spennende å høre hvordan det har gått med testingen deres i dag.

Jeg kjenner jeg misunner dere litt å holde på å teste. Jeg gikk selv to uker over tiden denne gangen, og selv om alle testene var negative hadde jeg jo et ørlite håp. Nå føles det bare uendelig lenge til neste gang jeg kan teste, hehe.

Innmeldt
    Mar 2012
    Hvor
    Trondheim
    Alder
    24
    Poengstyrke
    2

Nå trenger jeg litt hjelp her. Hva er egentlig vanlig med CB ?(bruker som regel BT)

etter ca 30 sekunder kom det opp en strek nedover, og jeg tenkte YES!! meeen. når testen begynte å tørke er streken veeeldig svak, nesten usynlig, men like bred som streken nedover. jeg må kikke nøye før jeg ser den, og ser ikke om den er blå eller grå.
    Er dette en skyggestrek? Eller en strek som alltid er der uansett?
    Vil jo selvfølgelig håpe til det lengste, men har ikke lyst til å håpe så mye at jeg går helt i kjelleren om jeg ikke er gravid..

Naveren81: Testet? *spent*

Innmeldt
    Aug 2011
    Hvor
    Oslo
    Alder
    27
    Poengstyrke
    2

Jeg har ikke noe særlig erfaring med CB heller, men tror ikke det skal komme noen strek der hvis du ikke er gravid. Kan du ikke kjøpe deg en sånn digital test, da er det ikke tvil om resultatet.

Innmeldt
    Mar 2012
    Hvor
    Trondheim
    Alder
    24
    Poengstyrke
    2

Jo, får vel gjøre det. blir jo bare tullete av å gå å lure uansett.. Men tviler veldig, siden streken er så svak, og at jeg er 4 dager etter IKM, må jo i såfall være historisk sen med å produsere hcg..?
    Om jeg ikke hadde sett på testen i de 30 hvor jeg så tydelig streken komme opp hadde jeg nok ikke vært så usikker.

Innmeldt
    Aug 2011
    Hvor
    Oslo
    Alder
    27
    Poengstyrke
    2

Jeg fikk veldig, veldig svake tester i slutten av januar og tok til slutt en digital test og da sa den gravid. men begynte å blø dagen etter, så det var en kortvarig lykke.

Men da jeg spurte her den gangen sa alle at sterk er strek, uansett hvor svak den er.

Innmeldt
    Mar 2012
    Hvor
    Trondheim
    Alder
    24
    Poengstyrke
    2

Tok en til test, og nå passet jeg på å se på den hele tiden. to streker kom nokså tydelig opp med en gang, for å så blekne mer og mer. så fortsatt streken når kontrollstreken kom, men etter det forsvant streken mer og mer til den nesten ble usynlig.
    Nå tror jeg at jeg ser strekene mer fordi jeg vet de var der i stad..

Jeg burde kanskje vente et par dager før jeg tar CBD da? HVIS det er noe, og det er så svakt på vanlig CB vil det vel uansett ikke slå ut på CBD?

Hvor lenge etter svak test på CB tok du CBD?

Innmeldt
    Aug 2011
    Hvor
    Oslo
    Alder
    27
    Poengstyrke
    2

Jo, cbd skal slå ut selv om det er svakt på de vanlige testene. Jeg hadde hatt veldig svake tester i 4-5 dager før jeg tok det, men de testene ble heller ikke sterkere og det var jo sikkert fordi ting ikke hadde gått som de skulle.

Hvis du tar den digitale testen med ukeindikator skal den kunne slå ut 1-2 uker etter befruktining og da vil det stå hvis du er gravid.

Innmeldt
    Mar 2012
    Hvor
    Trondheim
    Alder
    24
    Poengstyrke
    2

Okej, takk for svar

Jeg tror egentlig det bare var to streker med en gang fordi det ble fukt på testen, for nå er det helt borte.
    Vet ikke om jeg gidder å kjøe en CBD når det ganske sikkert ikke er noe. Føler i allefall nå at slaget er tapt.
    Men! prøver igjen neste mnd (om jeg bare kan få den hersens TR snart da)

Innmeldt
    Jan 2012
    Hvor
    Kristiansand
    Poengstyrke
    2

Negativ test her i dag... Så i dag bestilte jeg en legetime til uka, vil ihvertfall ta noen blodprøver å sjekke om det er noe spesiell grunn til at jeg svimler og er uggen. Ingen tegn til TR her heller, men håper enten den dukker opp eller testen blir positiv. Synes det er litt guffent at kroppen er litt rar. Sikkert bare paranoid, men vil jo gjerne være veldig normal. Første dag i forrige mens var 29 januar, så veldig lenge nå synes jeg.

Er jo litt spennende med dine tester da! Mulig vi får prøve igjen om noen dager. Bestilt strips nå jeg, ikke brukt det før. Har dere noe erfaring med det?

Tony-O: skjønner at vi er en hel klubb med folk som går over tiden men får negative tester. Håper det klaffer for dere neste runde.

Innmeldt
    Mar 2012
    Hvor
    Trondheim
    Alder
    24
    Poengstyrke
    2

Strips fra Billigtester?

Har prøvd endel av de i allefall, fikk en skyggestrek i dag, og fått det en gang før, men ellers har de vist blendahvitt så selv om det ikke er det man vil ha så blir man i allefall ikke lurt! (litt hint mot cb.. neei.. ).

Venter litt med å bestille legetime, håper litt på at når jeg får TR så vil kroppen bli "normal" igjen. Enig med deg at det er litt ekkelt å gå å være uggen og svimlete hele tiden!

Leste et sted i et forum om CB at det var flere som fikk det krysset med en gang for at det forsvant senere, så er vel bare en produksjonsfeil evt så blir det slik når testen blir fuktig (irriterende at jeg ikke husker hvordan det var sist jeg tok cb, men da tror jeg faktisk jeg fikk sånn tynn strek, og da var jeg ikke gravid).

Innmeldt
    Nov 2011
    Alder
    19
    Poengstyrke
    2

Kjære søtiser Loong time, no see! Her er jeg igjen da

Symptomer, ømme bryst ( selve brystene )
    Kvalme ( konstant? )
    Stikking nederst på høyre side
    4 dager over IKM
    Mesenmurring uten mens
    Brenning i bekkenet!

Hoho, kan være spire som er i rute?

Vi har ikke hatt mye sengekos i det siste, men vi traff EL.. Trooooor jeg!! Meen vi får se. Tester om noen dager, tror jeg
    Du må forvente det beste, for det værste, det kommer av seg selv
    alene igjen. så nå tar man det rolig, og se hva som skjer fremover

Innmeldt
    Mar 2012
    Hvor
    Trondheim
    Alder
    24
    Poengstyrke
    2

jeanetteso: oi, det hørtes lovende ut!
    Så flink du har vært å ikke testet!
    Jeg har allerede testet to i dag, og "sparer" opp til en runde til etterpå uff..

Innmeldt
    Nov 2011
    Alder
    19
    Poengstyrke
    2

Sitat Opprinnelig lagt inn av Aiwê Se innlegg
    jeanetteso: oi, det hørtes lovende ut!
    Så flink du har vært å ikke testet!
    Jeg har allerede testet to i dag, og "sparer" opp til en runde til etterpå uff..
    Ja, lovenes er det alltid :P Men om symptomene stemmer er noe helt annet :P Blitt lurt av kroppen min så ufattlig mange ganger.. Meeeen vi får bare håpe

Hva viste disse testene da? Fingers crossed
    Du må forvente det beste, for det værste, det kommer av seg selv
    alene igjen. så nå tar man det rolig, og se hva som skjer fremover

Side 29 av 42 FørstFørst ... 19272829303139 ... SistSist

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •