IKM-dagen er omsider over, og mensen har ikke kommet enda! Har pilt inn på badet hver gang jeg har kjent noe i hele dag.. hihi! Sambo mener jeg er hysterisk og litt overivrig. Vel, hva skal man si a? Han har nok rett i detMen at mensen ikke har kommet gir meg et lite håp
![]()
Nå som jeg skriver dette kommer jeg nok til å våkne med blod i trusa i morgen.. Haha. Men mensen er jo alltid så presis her hos meg, så det kan jo hende! Får bare smøre meg med tålmodighet en liten stund til![]()
12 dpo og svak positiv testwæææ!!!
))
oi så spennende Sussi_85du er nok gravid skal du se
![]()
Jeg er så gira at jeg ikke klarer å sitte rolig på jobb)))
hvordan går det der da?
testet jo hvitt i går. ikke testet i dag. ingen tr enda, og fortsatt litt uggen i kroppen. men har mistet håpet.
tester igjen i morgen før jeg evt ramler på champagnefylla![]()
Kan hende du produserer senere vettuikke miste motet!!
![]()
Hadde SA i januar.. Så første positive test etter det![]()
Hei dere! Følte bare for å dele; svaaaaakt positiv test i morges.. Og ble SÅ GLAD!!Har prøvd i åtte mnd nå og hatt to SA. Men nå, nå må det da være klaff!
Er det forresten noen av dere som vet noe om dette med stikninger nede i magen/ lyskene? Vet jo det kan være et graviditetstegn.
Jeg har ofte det i forbindelse med mensen. Er bare 4 dpo, men det stikker veldig i høyre lyske. Har det med side noe å si?
Må jo prøve å klamre meg fast i alle tegnene som jeg kan få![]()
Jeg å 8.mnd og hatt SA og positiv test idag) Gratulerer!!
Gratulerer med positive tester, jenter!!!!Jeg er ikke noe særlig misunnelig heller!!!
Hehe... Men veldig glad på deres vegne altså!!! Heldiggriser!!!!
10 DPO her i dag...kvalm og uggen på morran i dag, men borte nå... nå er jeg bare trøtt... Ellers er de andre symptomene med stikking og ømme bryster borte... Hodepine har jeg vel hatt den siste uken, men har generelt mye hodepine, så det betyr sikkert ingen ting...
Leste noe om migrene og morgenkvalme tidligere... at de som sliter med migrene ofte merker morgenkvalmen tidlig..??? Noen med erfaringer her?
Hei Tonje! Takk!
Jeg for min del har veldig få symptomer, bare litt vondt i korsryggen av og til. Hodepine har jeg også hatt, og da har jeg vært skråsikker på at TR skulle komme. Men, so far so good! Så utrolig forvirrende når menssymptomer og graviditetssymptomer er så lik!!
Mener å ha lest det samme som deg!
Ja, denne ventinga er helt grusom rett og slett... Om jeg ikke er gravid nå vil jeg jo bare sette i gang neste prøverunde...
Går og leiter etter symptomer og leser alt mulig rart på nettet... Slappe av og stresse ned du lissom!!! Ikke denne jenta!!Fryktelig forvirrende med like symptomer på TR og graviditet... veit jo ikke hva en skal tro...
![]()
Kjenner meg igjen, Tonje! Tenker at jeg burde roe meg ned, men det er ikke bare-bare!
Krysser fingrene for at det er graviditetssymptomer du kjenner!![]()
Kan nesten ikke forestille meg hvor fantastisk det må være å få positiv test!!!
Jeg er bare 4 dpo, men jeg har skikkelige stikkninger nederst i magen/ lysken.
Mest på høyre side. føler meg uvel også.. Men tenker det er alt for tidlig med symptomer..
Kan jo være etterdønninger av el også, men jeg håper håper håper![]()
Så fantastiske nyheter med mange positive tester! Selv om jeg må ærlig innrømme at jeg også kjenner et stikk av misunnelse...Jeg testet idag tidlig, ikke så mye som en antydning til to streker. Æsj! Ikm 18.mai, så fremdeles håp. Tester imorgen tidlig også, hvis ikke positiv så blir det et lite glass boblevann til 17.mai-frokosten. Så det så!
![]()
- AnnaHappyStolt mamma!
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)