Hvilke er dine favoritt-nettbutikker?
Mamma til Knottingen, født 04.07.09.
Ex.u (06 og 11), SA (10, 10, 10, 11)
4 pergokurer 2011, 2 IVF og 1 FER ved Riksen 2012, 1 IVF ved Porsgrunn 2013
2. FER - Ruger på to små eskimoer fra 16.05. TD 30.05
It's hard to wait around for something you know might not happen, but it's even harder to give up, when you know it's everything you want.
~*~Prøvedagbok~*~
www.papirihjertet.no hihi
Også elsker jeg jo hjemmesydd klær. Så sikler ofte på denne butikken barnigjen.no
Hei jeg er opptatt av økologiske klær og en fin butikk for de minste er;
www.stiligebarn.no
Er meget fornøyd med det jeg har fått hittil![]()
Det er faktisk en interiørbutikk! www.lobelia.no
De har gitt meg den ypperste fantastiske service hver gang jeg handler med dem, og har det ENESTE nyhetsbrevet jeg faktisk leser hver gang. Kjempeflinke til å oppdatere nettbutikken sin er de også.![]()
Min favoritt er http://camababy.no/shop/, utrolig fine og ordentlige produkter! Er kjempefornøyd med Moses-kurven jeg kjøpte der![]()
Min favoritt nettbutikk er www.stiligebarn.no Mye fint der og kjempe fornøyd med service![]()
Minefvoritter er www.playmobilbutikken.no Sønnen på 8 er helt vill etter playmobil og de har masse!
Ellers www.hokus-pokus.no. Masse fint til de minste. Og alt er i tre.
Flere med innspill? Fint med tips nå som julen nærmer seg![]()
feelunique.com for sminke
play.com for bøker, spill og film (veldig bra service, og raske!)
Lurer på om jeg skal snuse på noen klesbutikker (for voksne) som er flinke på klær til petite (timeglassform), så takknemlig hvis noen har noen innspill!
Min favoritt er http://sveum.spreadshirt.no/
Har nettopp kjøpt meg body med navn på til veslejinta mi. Jeg syns det er god kvalitet på klærne. Kjøpte meg også mamma-t-skjorte der da jeg var gravidsamt noen andre t-skjorter med litt unike trykk på.
Varene sendes fra Tyskland da, så det lønner seg å bestille for under kr 200 av gangen, så slipper man toll![]()
Brukte før mye cdon.com , men har gått over til play.com . Typen min har satt som standpunkt at man ikke skal laste ned ulovlig i det hele tatt (sært?), så vi er nødt til å gå over på den type ting for å sjekke ut DVDer og liknende. Ellers bruker jeg jo kontaktlinser og da er det som regel Lensstore det går i da de er den nettbutikken som er billigst.
Og så kjøper jeg en hel del hos Kondomeriet, men da er det som regel slik at jeg går innom butikken og slår av en prat med kassadamamen de har en fin nettbutikk også!
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)