Side 36 av 38 FørstFørst ... 263435363738 SistSist
Viser resultatene 876 til 900 av 948
    Innmeldt
    Feb 2010
    Hvor
    Rogaland
    Poengstyrke
    13

Sv: Kaffekopptråden del 3

Sitat Opprinnelig lagt inn av Sommerfuglen Se innlegg
    "Temmelig gravid" beskrev dagen min i går ganske godt Jeg var sliiiten og formen tung. Men i dag er jeg passe gravid (bortsett fra bekkenet)

Nam! Ostekake til frokost hørtes ikke ille ut!
    Ja, jeg skjønner faktisk hva du mener Husker fremdeles de 'veldig gravide' dagene med grøss og gru, var ikke mye som var bra de dagene nei! Godt at graviditeten er litt mer moderat idag da!
    Den som kun tar spøk for spøk, og alvor kun alvorlig,
    han og hun har faktisk fattet begge deler dårlig.

-Piet Hein

Innmeldt
    Feb 2006
    Hvor
    Sotra, en øy rett utenfor Bergen
    Alder
    35
    Poengstyrke
    94

Nå står innbakt horn-deig til heving. Vi skal kose oss litt
    C 8år D 6år Milla 2år

Innmeldt
    Jul 2005
    Hvor
    Verdens største og mest belyste veigrop, Telemark
    Alder
    36
    Poengstyrke
    26

Så var febern kommet hit igjen Helt sikkert hevn for at jeg var vekk i helga
    98 & 06

22/07 2011

Innmeldt
    Feb 2006
    Hvor
    Alder
    35
    Poengstyrke
    94

Usj Kima Jeg syns det er mye feber og tull ute å går nå. Min 5åring har akkurat blitt frisk fra 1 uke med feber her.
    C 8år D 6år Milla 2år

Innmeldt
    Jul 2005
    Hvor
    Alder
    36
    Poengstyrke
    26

Sitat Opprinnelig lagt inn av Sommerfuglen Se innlegg
    Usj Kima Jeg syns det er mye feber og tull ute å går nå. Min 5åring har akkurat blitt frisk fra 1 uke med feber her.
    Er jo 2 uker siden hu lå flat med 39 i feber sist, også kom det igjen idag.. Hu blir så fort sjuk, mens broren er plaget med snørr og hoste 2 ganger i året.. Urettferdig..
    98 & 06

22/07 2011

Innmeldt
    Mar 2005
    Hvor
    Rælingen
    Alder
    36
    Poengstyrke
    73

her har vi ferie, og selfølgelig er jeg og ungene oppe. marte sover. MEN hadde dette vært en hverdag for oss, hadde jeg og ungene nektet å stå opp, mens marte hadde stått å mast.
    jeg har et sinn som ett lite barn. vel, ikke helt, nå skal jeg drukne morgentrøttheten med kaffe.

ha en fantastisk dag
    Pappa'n til Elisabeth og Christina
    Martemor
    pappaprat Slutt å vær så seriøs hele tiden..

Innmeldt
    Feb 2006
    Hvor
    Alder
    35
    Poengstyrke
    94

Skjønner deg godt jeg Losten. Hvem har vel lyst å stå opp liksom? Du får bøtte i deg kaffe og holde ut til Marte står opp så kan du ta en hvil?

Her er det egentlig hverdag, men ungene er så forkjølet så jeg holder dem hjemme fra bhg. Jeg er jo 100% sykemeldt pga bekkenløsning så da er jeg fri til å gjøre sånt. Det kjipe er at mannen gikk ned for telling i natt. Så han ligger med feberfrysninger og hodepine. Så jeg skal få bakse med ungene alene i hele dag Jaja. Ferie neste uke, så da skal jeg ta det igjen.
    C 8år D 6år Milla 2år

Innmeldt
    Mar 2005
    Hvor
    Rælingen
    Alder
    36
    Poengstyrke
    73

Siste dagen før helg, noen timer igjen på jobb, må bare komme meg ditt først.
    Nå gleder jeg meg sinsykt til våren, til at snøen skal forsvinne, men det kommer jo bare mer og mer. jeg håper dette bare er di siste krampetrekningene. samtidig var det jo snøstorm 3 mai i fjor.

vel, får drikke opp kaffekoppen og begynne å virke her, ha en flott dag
    Martemor

Innmeldt
    Feb 2006
    Hvor
    Alder
    35
    Poengstyrke
    94

Ha en fin dag Losten!

Her blir det avslapning og full ro til ungene skal hentes i bhg. Så er det barnehagebursdag for minsten. Så da må vi tilbake til bhg med ham, for bursdagen skal holdes der. Og når den er ferdig er det igrunn bare lek og legging igjen. Dagene flyr..
    C 8år D 6år Milla 2år

Innmeldt
    Jul 2005
    Hvor
    Alder
    36
    Poengstyrke
    26

Yes Da er sola kommet til Høyden, og alt er bare velstand Var litt på en liten fest igår, men formen er på topp Nå er det snart jobb som venter.. Akkurat det man trenger dagenderpå.. Å vaske opp andres fyllasøl, men skal klare det å jeg

Ha en flott dag, alle sammen
    98 & 06

22/07 2011

Innmeldt
    Feb 2004
    Alder
    33
    Poengstyrke
    58

Vi bakte rundstykker til frokost i dag. Nå skal vi ut leke i sol og snø før jeg skal på jobb i ettermiddag
    Mamma til 4
    8 år 6 år
    ​5 år 4 år

Innmeldt
    Mar 2005
    Hvor
    Rælingen
    Alder
    36
    Poengstyrke
    73

ingen som sjatrer over en kaffekopp om morgen lengere?

jeg er på min andre kaffekopp, skriver i gamle tråder og gruer meg egentlig til dagens hendelser. sviger far skal beraves i dag, og frykter at dette vil bli en kaotisk dag. dette var stesvigers da. men likevel, har kjent ham i ti år, og han var den beste bestefaren for jentene.

samtidig drømmer jeg om bilturene vi snart kan legge oss ut på, endelig en med bil, og snart lappen i familien. martemor er i sluttfasen med å få lappen og kjøpte bil i går.

har foresten lært meg å drikke amrikano eller hva det heter, litt kjederlig å sitte på kaffebar og drikke filterkaffe.

ha en flott dag alle sammen..
    Martemor

Innmeldt
    Feb 2006
    Hvor
    Alder
    35
    Poengstyrke
    94

Heisann Lost in space
    Så trist at ste-svigerfar gikk bort. Håper begravelsen og dagen gikk bedre enn fryktet.

..........

Skravlingen over kaffe/tekoppen er visst forsvunnet litt. Men enn så lenge (3uker til) er jeg i permisjon og kan skravle når jeg vil ..
    Jeg har ikke drukket noe kopp i dag. Avogtil frister det mere med noe kaldt. Så det ble kald eplejuice til frokosten. Men om kvelden er det nydelig å krype opp i sofaen med en tekopp i hendene når ungene er lagt.

Ha en fin onsdag alle
    C 8år D 6år Milla 2år

Innmeldt
    Mar 2005
    Hvor
    Rælingen
    Alder
    36
    Poengstyrke
    73

samme hva man drikker, så lenge man koser seg.. musunnelig på den som kan drikke kaffe på kvelden, da blir jeg bare hyper, og sover ikke den natta.
    begravelsen var fin, og måtte han nå hvile i fred.

sitter her å lurer på når neste Nemi kommer ut jeg, Nemi er elskerinna mi:.halvtime med bare meg, den kvelden bladet kommer ut.

ha en god morgen, og en fantastisk dag
    Martemor

Innmeldt
    Sep 2004
    Hvor
    Lykkeland
    Alder
    27
    Poengstyrke
    79

Drikker te i dag jeg. Skulle egentlig ha vært på jobb, men siden vi har hatt unger med omgangssyke siden lørdag, var det nesten uunngåelig at jeg ikke skulle få det også. Så her sitter jeg da, kvalm og elendig. Må prøve å få vasket litt klær i dag, for vi drukner i skittentøy her. Har ikke fått vasket annet enn det som har vært nedspydd, resten har måttet vente dessverre.
    Mamma til; -02 -05 -06

Innmeldt
    Mar 2005
    Hvor
    Rælingen
    Alder
    36
    Poengstyrke
    73

Sitat Opprinnelig lagt inn av Marita Se innlegg
    Drikker te i dag jeg. Skulle egentlig ha vært på jobb, men siden vi har hatt unger med omgangssyke siden lørdag, var det nesten uunngåelig at jeg ikke skulle få det også. Så her sitter jeg da, kvalm og elendig. Må prøve å få vasket litt klær i dag, for vi drukner i skittentøy her. Har ikke fått vasket annet enn det som har vært nedspydd, resten har måttet vente dessverre.
    ingen krever vel at man skal være super mennesker marita, god bedring og ta vare på deg selv.
    Martemor

Innmeldt
    Sep 2004
    Hvor
    Lykkeland
    Alder
    27
    Poengstyrke
    79

Sitat Opprinnelig lagt inn av lost in space Se innlegg
    ingen krever vel at man skal være super mennesker marita, god bedring og ta vare på deg selv.
    Nei, jeg vet jo det. Men klesvasken irriterer meg kraftig, for vi kan faktisk ikke gå inn på vaskerommet slik det er nå. Har enda tre nedspydde dyner som må vaskes, takk og lov for at vi har mange ekstradyner.

Må få ordnet med kostyme til Levian også, karneval i morgen. Jeg tenker at pirat er et godt alternativ, så jeg får se hva jeg finner. Jentene skal være hhv Alice i Eventyrland, og Rødhette, og de kostymene er klare.
    Mamma til; -02 -05 -06

Innmeldt
    Mar 2005
    Hvor
    Rælingen
    Alder
    36
    Poengstyrke
    73

Sitat Opprinnelig lagt inn av Marita Se innlegg
    Nei, jeg vet jo det. Men klesvasken irriterer meg kraftig, for vi kan faktisk ikke gå inn på vaskerommet slik det er nå. Har enda tre nedspydde dyner som må vaskes, takk og lov for at vi har mange ekstradyner.

Må få ordnet med kostyme til Levian også, karneval i morgen. Jeg tenker at pirat er et godt alternativ, så jeg får se hva jeg finner. Jentene skal være hhv Alice i Eventyrland, og Rødhette, og de kostymene er klare.
    skal heie på deg i dag jeg.. mens jeg svetter og gulper blod på treningstudioet. ha en best mulig dag, og lykke til med piratkostymet
    Martemor

Innmeldt
    Jul 2005
    Hvor
    Alder
    36
    Poengstyrke
    26

Mårran

Her sitter jeg å kikker ut av stuevinduet, og ser sola krype sakte nedover fjellsida Bare ett par uker til, så har jeg den på taket!! Jammen godt vi går mot lysere tider, etter 7 mnd. i mørket, på flere mnd. enn vintertid..

Skal snart innta frokosten, så kommer kaffekoppen min fram å

Ha en flott dag!!

Og Losten!! Kjempekoselig å se du er aktiv her igjen
    98 & 06

22/07 2011

Innmeldt
    Nov 2005
    Hvor
    Akershus
    Alder
    27
    Poengstyrke
    22

Hallo alle sammen.

Håper dere er i bedre form nå Marita. Virker som om "alle" har hatt omgangssyken de siste ukene, hvertfall her vi bor. Både jeg og mini har hatt det denne uka. Denne helgen er han hos faren sin så jeg må sitte med nesa ned i bøkene og få lest litt pensum. Det er helt umulig å få gjort noe fornuftig når man har omgangssyken i hus.

Men kaffepauser må til.
    Håper alle har en fin helg.

Innmeldt
    Feb 2006
    Hvor
    Alder
    35
    Poengstyrke
    94

Koselig med litt liv i kaffekopptråden igjen..

Her på vestlandet er det influensa/betennelser som har herjet. Begge jentene mine fikk influensa og hver sin betennelse. 7åringen fikk ørebetennelse og hun på 10mnd fikk halsbetennelse og vi ble innlagt på barneklinikken for sjekk og medisiner. Heldigvis fant vi raskt ut av hva som forårsaket den langvarige høye feberen og hun kunne ta drikke-antibiotika (slapp intravenøst) og vi kunne dra hjem etter en natt! Og så gikk mannen ned for telling, influensa og bihulebetennelse.. Bank i bordet - jeg har ikke blitt sjuk. Jeg tillegger jobben min æren for det. Jeg pleier jo å vasse i bakterier og sjukdom på jobben, helsevesenet vettu. Så jeg er nok immun mot endel.

Jeg har vært å levert 7åringen på skolen, og så satt jeg meg ned med frokost og en god kopp te.

Ha en fin mandag
    C 8år D 6år Milla 2år

Innmeldt
    Mar 2005
    Hvor
    Rælingen
    Alder
    36
    Poengstyrke
    73

siden jeg er husmor har jeg ikke rukket å drikke kaffe enda, men nå tar jeg meg tid. prøver å kutte ned på røyken, så det må gå en viss stund i melom hvær røyk. og om 18 min kan jeg ta neste. og hva passer bedre med en kffekopp mens man venter..

sykdom er noe herk ja, hatt en runde med christina, venter bare på at elisabeth skal bli syk nå.
    marte har også hatt en runde. jeg er altid syk, så tror ganske hellig at jeg slipper noen influensa
    Martemor

Innmeldt
    Feb 2012
    Poengstyrke
    0

Syk med litt humor.

Så fint at jeg fant denne tråden på min første dag på mamma.nett. Dattera mi på 7 år har denne uka hostet så mye at hun ble kvalm og følte for å spy. Med hodet planta i doskåla hører jeg: "Jeg er for ung til å spy!"

Forøvrig har lege tittet på henne og dette vil gå over av seg selv - heldigvis.

Innmeldt
    Feb 2006
    Hvor
    Alder
    35
    Poengstyrke
    94

Sv: Syk med litt humor.

Sitat Opprinnelig lagt inn av Beatrice Se innlegg
    Så fint at jeg fant denne tråden på min første dag på mamma.nett. Dattera mi på 7 år har denne uka hostet så mye at hun ble kvalm og følte for å spy. Med hodet planta i doskåla hører jeg: "Jeg er for ung til å spy!"

Forøvrig har lege tittet på henne og dette vil gå over av seg selv - heldigvis.
    Hun er morsom hun datteren din..

Velkommen til mammanett Beatrice
    C 8år D 6år Milla 2år

Innmeldt
    Nov 2005
    Hvor
    Akershus
    Alder
    27
    Poengstyrke
    22

Men hvorfor endret tråden navn til "Syk med litt humor"?

Annonsebilag

Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!

Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!

17-mai kaken
Vi gir deg tips og råd til hvordan du skal bake den perfekte 17.mai kaken.

Side 36 av 38 FørstFørst ... 263435363738 SistSist

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •