Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: Leie bilsete?

Innmeldt
    Jan 2005
    Alder
    41
    Poengstyrke
    81

Leie bilsete?

Vi trenger bilsete, og lurer på om noen her er kjent med leie istedetfor å kjøpe... Husker før ihvertfall, at man kunne leie på forsikringsselskap - og jeg skal nå sjekke, men jeg lurer på om noen har erfaring med det? Er/blir det billigere enn å kjøpe?

1651 Gjest

Sv: Leie bilsete?

Tror nesten ikke det er så mye billigere hvis man skal leie lenge. kan leie det på endel babyforettninger også. tror det koster 100 kr mnd, og den minste bilstolen koster ikke mer en en 1000 lapp, og da får man jo sikkert litt igjen når man selger det også da

Innmeldt
    Jan 2005
    Alder
    41
    Poengstyrke
    81

Det var det jeg trodde også - at det vil bli like rimelig å kjøpe som å leie, men Kjær'sten mente at jeg skulle sjekke litt rundt først...

Har sett at det finnes et sete i en butikk her i Drammen til 800 kr, og det går opp til 13 kg. Nå kommer sikkert ikke vi til å få en spinkel baby, heller en gjennomsnittsbaby, så jeg vet ikke hvor lenge et slikt sete vil vare... Men, jeg tror denne butikken tar imot varer som er kjøpt der og selger de ut igjen...

Skal sjekke med denne butikken når de åpner i dag...

1651 Gjest

Vetle har brukt det lille nesten til nå, han er liten da, men 1år nå, setet passer fortsatt da... men har byttet til større.

Innmeldt
    Jan 2005
    Alder
    41
    Poengstyrke
    81

Yngste datteren til søsteren min veide i underkant av 13 kg helt til hun var over 3 - nesten 4 år, hun... Men, hun ble for lang, selvfølgelig...

Begynner så vidt å kjenne presset her nå - om å få det ferdig alt som skal til, før jeg skal inn på sykehuset... selv om det er ca 2 1/2 mnd igjen... greit med alt som er på plass...

1651 Gjest

Ja er litt kort til Vetle nå også. Lykke til, er godt og få unna endel, så slipper man og stresse i siste liten

Innmeldt
    Jan 2003
    Hvor
    i huset mitt ;)
    Poengstyrke
    47

Sitat Opprinnelig lagt inn av wander
    Det var det jeg trodde også - at det vil bli like rimelig å kjøpe som å leie, men Kjær'sten mente at jeg skulle sjekke litt rundt først...

Har sett at det finnes et sete i en butikk her i Drammen til 800 kr, og det går opp til 13 kg. Nå kommer sikkert ikke vi til å få en spinkel baby, heller en gjennomsnittsbaby, så jeg vet ikke hvor lenge et slikt sete vil vare... Men, jeg tror denne butikken tar imot varer som er kjøpt der og selger de ut igjen...

Skal sjekke med denne butikken når de åpner i dag...

for å si det sånn. turbo er nesten 11 kg..... de til 13 kg er anbefalt til 13 mnd eller noe sånt.

turbo ble for lang for babybilstolen når han var 6 mnd....
    kjøpte en vanlig bilstol fra 0-25 kg når han var 3 mnd. eneste ulempen er jo at man ikke kn bære en sånn bil stol med seg. men vi har aldri hatt behov for det etter at han var 4 mnd og begynnte å bruke "stor" stolen.
    han lå faktisk bedre i den en i babystolen

så vest jeg blir gravid igjen. så skal vi leie en baby bilstol første mnd.
    på vår lokale babyutikk så koster det 75 kr første mnd så 50 kr neste mnd. og er en sånn britax rokkentott eller hva den heter. men hun skal begynne å leie ut nyere bilstoler i år. med base....
    og så bruke en vanlig bilstol. kjører ikke så mye uansett. men føler at større stolene er sikkrere. er ikke helt sikker på det da....
    Mamma til Turbo 2003 og Snoopy 2007

Innmeldt
    Oct 2004
    Hvor
    stord
    Alder
    28
    Poengstyrke
    9

Me leigte eit bilsete til å begynne med,men me fant ut at det var like greit å kjøpe!! ulrikke er 8 måner no og veger nesten 8 kilo.. sete kan me bruke til ho er 12 kilo, så ho er nokk eit år før me kommer til å bytte!kan jo bruke sete på neste baby og..

Innmeldt
    Sep 2004
    Hvor
    Asker
    Alder
    32
    Poengstyrke
    134

Vi kjøpte og synes det var greit... Kosta ikke så mye, og hun kan fortsatt bruke det.... Skal være bra opp til 13 kg det vi har også...

Innmeldt
    May 2005
    Alder
    33
    Poengstyrke
    0

Question Sv: Leie bilsete?

Noen som vet hvor det er mulig å leie bilsete i Oslo?????

Innmeldt
    Oct 2011
    Poengstyrke
    0

Hei!
    Nå er det en ny tjeneste i Oslo hvor man kan leie all slags banrutstyr - vogn, seng, ammepute, bilsete, PramPack, etc...
    www.rent-a-buggy.no

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •