Har noen av dere lest 'The Host' ('Verten' på norsk)?
Er den bra/dårlig/spennende/kjedelig/mm?
Lurer på om jeg skal kjøpe den også, men litt usikker enda.
Hannah
12.02.2004
Christoffer
13.06.2008
Pluggen
04.12.1998 - 16.08.2011
.....
Dagbok .... Sytråd...... LiVe design........LiVe-Design på facebook
idag kom boka mi....gjett om jeg skal kaste meg over boka ikveld da....skal virkelig kose meg!!![]()
Prøvedagbokmatblogg _Chart Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,T@, ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk
Noen som skal se filmen? billettene ble lakt ut i går.
Med doula menes en erfaren og profesjonell fødselspartner som gir emosjonell, fysisk, informativ og praktisk støtte til en kvinne og hennes partner under hele fødselsprosessen.
http://mammanett.no/forum/showthread.php?t=62132
Igår kom endelig digiboka "Ved Daggry" fra forlaget, og det er nesten flaut å si det, men det var med andakt den ble åpnet. -Den siste boka i serien... så vemodig. Denne skal jeg nyte hvert sekund av.
Har hørt de første 10 minuttene idag, og ser alt så levende for meg... måtte le litt når hun ble påtvunget en pansret bil av Edward.Dette blir mange gode dager med lesing, altså.
![]()
Ja jeg tenkte akkurat samme tanke mira!! Skal prøve å lese saaakte den siste boka....men spørs om jeg klarer det vel...jeg må som regel bare lese ett kapitel til....hehe...
Og ja....jeg skal se film 2 ja!!![]()
Prøvedagbokmatblogg _Chart Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,T@, ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk
Ja, det er fryktelig fristende å la seg rive med og lese i det uendelige.![]()
Nå skal jeg bake OG høre på twilight.Digibok er saker.
![]()
jeg har boka jeg..har aldri prøvd lydbok, tror ikke jeg hadde fått med meg handlinga jeg da...
Ingen problem med lydbok nei..!Skikkelig genialt. Og hører man på en spennende bok (Twilight hører under der ja
) så glemmer man det meste annet og bare følger spent med.
I agree.
Synes det er enda bedre med digibok, enn med vanlig lydbok på cd, siden digibøker er lest inn på en egen liten "spiller" som man kan ta med over alt. Alt følger med, batterier, spilleren og plugger. Bare å henge den rundt halsen og så er boka med over alt.Det er så herlig å ligge på sofaen, lukke øynene og drømme seg vekk i historien.
Jeg er kjempeglad i Twilightserien, og leser siste boka på engelsk nå.
Har holdt på siden i sommer, så har egentlig vært ganske flink til å ikke "spise" bøkene i et jafs,
men så gjør jeg gjerne det mens jeg leser, også har det gått noen måneder før jeg har kjøpt de siste bøkene.
Jeg synes alle bøkene er veldig gode, har kjempeproblemer med å legge fra meg alle 4.
Den siste boka er helt utrolig - den tar litt av som noen sa nede her.
Er ikke ferdig ennå, merker at jeg ikke helt har lyst til å lese den ferdig - da er det liksom over.
Og Edward i filmen er superhot, synes jeg! Men jeg er virkelig imponert over gutten som spiller Jacob,
han har virkelig gått fra å være liten tenåring til å bli mer voksen, sexy mann.
DES 2009 |
JULI 2013
Ja, jeg snubla over en stor boks med "ved daggry" i cd-lydbok på jobb idag. Så ut som det var minst 6 plater inni. Det er kanskje litt mindre praktisk.
Ellers så er jeg kommet godt igang med siste boka... og fy så spennende det er! Nå begynner jeg å tro på at jeg "kan leve med" slutten!![]()
Åh gud så spennende!! Dere må ikke fortelle noe av slutten altså...!! Jeg selvpiner meg med å bruke lang tid på oppstart av ny bok. Ble ferdig med bok nr.2 i sommer, og nr.3 ligger og venter på meg her. Tror jeg skal lese den i julen *speent*
Og bruker ventetiden på å glede meg til film nr.2 som har premiere om to uker![]()
Du aner ikke hvor fristende det er å glippe ut opplysninger...
Like før jeg måtte fortelle mannen min hvor fantastisk det var, men jeg tror han ville sett litt rart på meg.![]()
![]()
Hjelpes... jeg har tatt pause i Twilight-boka og blitt helt hekta på True Blood-serien.
Kanskje litt for brutal til tider, men jeg har visst vent meg til det siden jeg måtte se hele sesong 1 på tre dager. Elsker klesstilen til Sookie, altså... hadde butikkene vært fulle av de klassiske pene klærne hun går i, hadde jeg gått amok.![]()
Jeg har sett new moon på nett, og jeg er faktisk litt skuffa! Hvis du f.eks har sett de trailerne som har ligget på f.eks youtube, så har du omtrent sett hele filmen. Legg til litt mer dialog bare.
Dessuten slutter den dritteit, med noe som er tatt fra bok nr. 3. Da ble jeg suuuur!!
Jeg ble også litt skuffa.Men synes det er gøy å se filmene likevel.
DES 2009 |
JULI 2013
Noen som vet når den kommer på DVD, egentlig?*gleder meg*
Var på kino og så den i går, og er helt enig!
Ble skuffa, og hadde forventet meg litt mer![]()
Men var gøy å se den likevel da![]()
2008 ♥ 2010
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)