Da er vi kommet til den virkelige sommermåneden juli, og konkurransen går over 5 uker. Håper på en gråværsdag (eller to) så flest mulig får satt seg ned og laget et bidrag.
REGLER FOR PAPIRSCRAPPEKONKURRANSENE:
- Du skal lage en LO der du bruker ukas skisse
- LOen kan være i det formatet du selv ønsker (12x12, 8.5x11, 6x6, A4 etc) og enkel eller dobbel
- LOen skal ikke være vist frem noen andre steder på nettet tidligere og må ikke legges ut før avstemningen er ferdig.
- Last opp bilde av LOen til en nettside som ikke er åpen (f.eks. et album på www.fotoknudsen.no) og send linken til meg på PM. Merk PMen med navnet på papirscrappekonkurransen og be om bekreftelse på at den er lest.
- Innsendingsfrist er søndag 2.august kl.21:00
- Når fristen er ute vil de innkomne bidragene legges ut i en egen tråd for avstemning.
- Du stemmer på det bidraget du liker best
- Det er lov å delta med mer enn et bidrag om man ønsker det
- Vinnerne av skissekonkurrane har frist til førstkommende søndag etter ukesavstemmingen til å finne ei skisse, som da brukes uka etter det igjen. (Eks: Vinner uke 1 finner skisse som brukes i uke 3)
- Ved slutten av hver måned vil månedens vinnerbidrag legges ut til avstemming. Vinneren av denne månedsavstemmingen vil delta i konkurransen om tittelen Årets MammaNett Scrapper 2009
Årets MammaNett Scrapper 2009 er sponset av- www.scrapbookexpress.no
Den likte jeg kjempegodtSatser på litt scrappe-vær i juli også ja
![]()
Mamma til tre prinser![]()
![]()
To pergo-mirakler, født april 2005 og juli 2008, og et "helt på egenhånd" mirakel, født mai 2010
Glemmer jo helt å dytte på denne.
Har så mye å gjøre / tenke på om dagen.
Håper mange tar seg tid til et bidrag eller tre.![]()
denne håper jeg og at jeg kan kunne klare å rekke.... men får se, er så ufattelig mye reising fram og tilbake nå i sommer....
Men kjempe flott skisse var det i hvertfall !!![]()
Mamma te Viktoria 17.04.08Mamma te Karoline 17.02.06Tante te Ida 19.07.06
Jeg klarer ikke denne heller. Sommer, ferietid og et stoooort ryddeprosjekt på gang inne.
Men håper jeg mottar noen bidrag.![]()
Ingen bidrag disse ukene heller, så ingen vinner.
Jeg håper å komme sterkere tilbake i låpet av september.
Vi får satse på at deltagelsen tar seg opp utover høsten!![]()
Mamma til tre prinser![]()
![]()
To pergo-mirakler, født april 2005 og juli 2008, og et "helt på egenhånd" mirakel, født mai 2010
Mamma te Viktoria 17.04.08Mamma te Karoline 17.02.06Tante te Ida 19.07.06
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)