Æsj våre kom ikke i dag heller.....
Man kan det man vil, om man ikke vil mer enn man kan.
*mamma'n til Emilie født 19.03.04 og Jennie født 20.03.06*
♥DAGBOK♥
Ikke her heller![]()
Her har ikke posten kommet enda. I går kom den mye tidligere! Merkelig! Når man venter på noe...
Spennende!
Veldig stolt mamma til en gullgutt, ei prinsesse og lille gull
Syr klær på bestilling3 hjerter
Har hørt fra mange nord for Trondheim og alle de har fått... håper det kommer til oss også snart!
Venter i spenning![]()
Mamma til tre prinser![]()
![]()
To pergo-mirakler, født april 2005 og juli 2008, og et "helt på egenhånd" mirakel, født mai 2010
Æsj at du startet denne tråden da, Ida! Nå tenker jeg ikke på annet jeg!![]()
![]()
![]()
![]()
To pergo-mirakler, født april 2005 og juli 2008, og et "helt på egenhånd" mirakel, født mai 2010
Man kan det man vil, om man ikke vil mer enn man kan.
*mamma'n til Emilie født 19.03.04 og Jennie født 20.03.06*
♥DAGBOK♥
For de som ikke har fått selvangivelsen innen mandag, og er veldig nysgjerrig og ikke greier å vente på posten------> så ligger de ute på skatteetaten.no fra 23/3![]()
Håper jeg får positivt svar i dobbel forstand denne helgen... både på graviditetstest og fra skatteetaten![]()
Ikke noe i dag heller!
Veldig stolt mamma til en gullgutt, ei prinsesse og lille gull
Syr klær på bestilling3 hjerter
Håper det kommer noe spennende i posten i dag!![]()
![]()
Synes dere er litt onde som hele tiden skriver i denne tråden..
Hver gang jeg liksom klarer og glemme at den kommer, er det nytt innlegg her...
Venter i spenning på posten idag ja..![]()
Trådstarter skulle egentlig fått en liten skjennepreken!![]()
Tenk å minne oss på dette. Jeg tenker jo ikke på annet. Logger hele tiden inn på nett også, men ingenting er lagt ut der heller på min side.![]()
Skjennepreken? Neida.. hun har jo bare gjort hverdagen mere spennende for de fleste av ossHadde ikke noen tatt opp denne tråden så hadde jeg ikke helt visst når utsendelsen av selvangivelsen var. Og jeg hadde ikke fått vite at den finnes på nett fra mandag 23 april av osv.. Så jeg digger tråden jeg.. Har ikke så mye spenning i livet ellers for tiden
![]()
Utsendelse av selvangivelse for 2008
Mandag 16. mars startet utsendelsen av 3,7 millioner selvangivelser for inntektsåret 2008. Alle skal ha mottatt sin selvangivelse innen 3. april
Dette sto på skatteetaten.no, så mulig mange av oss må vente 1 veke til..
Innlegget mitt forsvant :S
Fikk de idag vi![]()
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)