hva skal du ha da?
vevd sjal, meitei, slynge?
jeg har fullstendig forelsket meg i zara sjalene.
De er nydlige og bære og herlige farger!
2000
2001/2005
2008
2009
3 er mine og 2 herlige bonus barn
Slynge synes jeg er best for kortbæring
Feks en handlerunde på butikken eller inn og ut av bilen.
Jeg ville og valgt et sjal og jeg ville valgt et Ellevill zara sjal.
men smaken er jo som baken og alle har forskjellige meninger!
2000
2001/2005
2008
2009
Jeg synes ikke slynge er så god å bære i over tid, men småærender, ut og inn av bil etc er det genialt. Superlett og godt å bruke. Vi har en Lotusbarn slynge sydd av Girasol sjal og det er herlig.
Prøvde en Stork ringslynge og jeg likte ikke skulderen der.
Vevd sjal er skikkelig kosebæring, foretrekker det eventuelt MT jeg.
Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen. ♥
Vevd sjal er absolutt å anbefale!
Anbefaler stødige sjal, som f.eks. nevnte Zara, Didymos og Storchenwiege. Girasol er vel også i samme sjanger? Det er så mange vakre sjal å velge i!
Også kjenner jeg ei lita frøken til som elsker å spise på bæretøyet sitt.Det er det første hun gjør..
![]()
sutting på sjalet er ganske så typisk her i huset og.
Ellers bruker jeg jo det sjalet til alt mulig rart så å ha bare et ville vært ganske så vansklig.![]()
2000
2001/2005
2008
2009
Også er det jo rett og slett moro å ha flere typer.![]()
Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen. ♥
Idag satt tøtta for første gang på ryggen.
I ergoen funka det flott, hun fikk god støtte til nakken.
Tar nok litt tid før jeg tørr det med sjalet
Hun sov så godt gjennom hele husvasken!
2000
2001/2005
2008
2009
Tror jeg har fått ei i barselgruppa til å bære i. Meget fornøyd med det. Hun fikk hvertfall låne becoen min.
2000
2001/2005
2008
2009
nå er jeg mer øvet på sjal enn på beco så for meg tar det faktisk kortere tid med sjalog liker det mye bedre.
2000
2001/2005
2008
2009
Sjal er mye bedre enn Beco'en. Det er jeg veldig enig i, men jeg bruker fremdeles litt tid på dette med å knyte sjalet. Men det kommer seg nok etter hvert.
Da vi begynte med ryggbæring begynte jeg med Beco'en for det føltes liksom tryggest siden babyen sitter bittelitt mer fastspent der før man snur rundt enn i f eks Manduca.
Ke@: Lykke til med fargevalg! Det er en grunn til at noen har hele samlinger av sjal!
Jeg har bare prøvd ryggbæring et par ganger til nå, og har vært alene begge gangene. Følte meg ikke helt trygg på at hun satt godt, og ikke kunne falle ut.Har sagt til sambo at han må hjelpe meg en dag, må bare komme så langt. Det er jo når han ikke er hjemme, at behovet for å få gjort noe uten baby på armen melder seg!
Når han er her, er jo det letteste å bare overlevere snuppa.
![]()
Hva har du tatt henne i på ryggen da, mammaria?
Jeg brukte TI sine fotoinstruksjoner og brukte omsluttet kryss. Og stadig bort i et speil å se at hun satt fint, men hun storkoser seg. De første gangene så prøvde jeg mens mannen var hjemme for å ha en back up, men klarte det selv.
Meitai og vevd sjal. Meitaien ble for høy i panelet, sliter med å få brettet den opp når jeg tar barnet og meitaien opp samtidig, og turde ikke noe annet siden hun var så liten.Og vanskelig å få krysset på ryggen hennes, så jeg ble redd hun skulle skli ut på siden.
Meitaien er såpass innsvingt at den blir litt vel smal også, når den brettes.. Har ikke hatt tid til å sy ny, og vet ikke om det er vits med den maskinen min.
Det vevde sjalet klarte jeg fint å knyte på oss (omsluttet kryss), men hun kom litt langt ned. Klarte med et nødskrik å få gitt henne smokken, ved å holde ytterst på snora, og la henne gape til den traff.Hun ble sint der bak, så selv om det så greit ut i speilet, valgte jeg å ta henne ned.
Litt forskjell på å knyte fast en liten baby og en 3-åring, ja!![]()
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)