Joda - gode muligheter for egget kommer ikke før 12-36 timer etter at hormontoppen kommer, så det vil jo si at med litt flaks så kommer det først i morgen![]()
(http://www.pernille.info/egglosning.htm)
dag 6 lav
dag 7 lav
dag 8 lav
dag 9 lav
dag 10 medium( to streker) dag 11 er det vel egentlig på meg( va 1 dag for sen på cbfm.)
dag 11 medium
dag 12 medium
dag 13 medium( min dag 14 egentlig)
dag 14 medium
dag 15 max
dag 16 max ( med el blødning mener jeg)
dag 17 medium
dag 18 lav
dag 19 lav
dvs.har jeg en syklus på 31|????? ikke rart jeg har slita med å finne syklus. jeg har jo virkelig bommet på di siste rundenehar allti satsa før dag 14.
noen som vet hvordan tempraturen på kroppen blir når man bli gravid.????
for tempraturen går vel ned når el er igang.hvis man bli gravid ,holder forsatt tempraturen seg nede da?????
Hei
Temperaturen skal gå opp rett etter el, du kan lese om det på denne siden:
http://www.pernille.info/bbt.htm
Se også punktet:
"En kurve kan også få tre nivåer - et lavt før eggløsning, et høyt etter eggløsning og et enda høyere et ca en ukes tid etter eggløsning. Sånne kurver blir kalt trifasiske (derav navnet - tre faser), og er ofte et tegn på graviditet. "
Så bra at du fant el denne gangen.
Jeg er 7 dpo overtid og vet vi traff el, har en rekke symptomer og håper så inderlig at det ligger en liten spire der nå![]()
ja, det er en spennede tid. jeg vet vi har treffet el.det vet jeg.men så er det er det.har det egget klart å feste seg.?
jeg har ingen symptomer, annet enn litt ømme bryst.pleier å ha det før tr kjem.
forresten hva er ordet dpo?? har glemt va det betyr.
Dpo betyr antall dager etter el. Jeg er 8 dpo i dag, dvs at det er 8 dager siden el. Du da?
Jeg vet også at vi traff. Noen dager føler jeg meg helt sikker på at jeg må være gravid, mens andre så aner jeg ikke igjen! har en del symtomer inni mellom, men vet jo det er tidlig også, så det er vanskelig å si..
Lurer på hvor lenge jeg klarer å vente med å teste...
da er jeg vel 6dpo.
har veldig mange ganger trudd jeg va gravid etter sa'en.men det viste seg å være helt feil.sannheten var jo at jeg forbant alle symptomene med min første graviditet, og da trudde jeg jo allti at noe va på gang.
nå ska jeg ikke teste før jeg vet tia er inne.men det er så kjedelig å vente så lenge.............
herregud nå skjønner jeg ingenting.
monitoren min viste jo at jeg hadde max (el) dag 14 denne mnd, noe som er helt uvanlig tidlig for min del. men jeg synes liksom det var litt rart, for synes ikke streke var så tydelige på pinnene. skulle i så fall også hatt TR 17 mai, men den har ikke kommet. i går og i dag har jeg hatt skikkelig vondt nede i eggstokkene, og endel slim så bestemte meg for å ta en el test (hadde heldigvis 1 igjen hjemme.) og tror du ikke den ble så positiv som aldri før!
phu, da er det jo bare å hoppe til køys i dag da! på dag 33!! tullesykluser.
Ja i forhold til at monitoren sa Max på dag 14 som var tidlig i mai. Men jeg følte at det ikke stemte for jeg synes ikke strekene på testene var sterke nok. I dag er jeg på dag 32 og har fått positiv el test . Det stemmer bedre med syklusene mine at el kommer så sent som nå. Har skikkelig el smerter og har jo fått negative graviditetstester etter 17. Bare veldig rart at monitoren sa Max på dag 14 når det tydelig var feil
når er det mulig å merke gravid symptomer????
jeg prøver å huske sist jeg va gravid. det første jeg huske va at jeg gikk opp om natten for å gå på do.dette varte 3-4 ganger før jeg innså noe va snodig.
så kom festeblødning. så begynte nesa å lukte diverse lukter, og da holdt jeg meg 4-5 dager før jeg testa.og da va ann positiv.
Tror det er veldig individuelt - desverre, for hadde vært herlig å vite sikkert hva man føler på kroppen
Jeg har en liten teori om at dersom man normalt også merker mye ubehag/symptomer ved el og mensen. så gjør man det vel kanskje litt tidlig ved graviditet også!? hvis man først er sensitiv, så er man det liksombare min egne lille teori altså
Men klareste tegn er vel at mensen uteblir uansett
Hvor i syklusen er du nå?
er på 8 dpo.så har enda en stund igjen. trur ikm er venta 29mai.
jeg må bare spør om en ting, jeg har sett man kan kjøpe sæd tester nå, på nettet. er det noen som har erfaring med dette??????? hvordan funker disse,?
jeg har vudert å få mannen min til å teste seg snart hos legen.noe jeg tror han har lite lyst til. da virke jo sånn hjemme test greit.![]()
hmmmmmmmmm, idag opplevde jeg noe litt snodig. jeg spotta litt.jeg tenkte.nå kjem tr.jeg venta.men spotta ikke mer.
kan det være festeblødning.
i følge meg. så kjem tr til helga el.29mai.
i følge en annen kalender på nettet.så mente den at tr burde starte idag.men da trodde den kalenderen at el va 11.mai.men det var jo 14.det vet jo jeg.
ska det gå 14 dager fra el til tr.????
jeg er 9-10 dpo.
spent og nervøs nå.![]()
![]()
jeg regner dpo fra første dag i max.
jeg er så spent.spotter kjempe lite.har så lyst å ta en test.
men er det veldig tidlig??????
her om dagen drømte jeg at jeg holdt et barn i mine armer.jeg drømmer aldri sånt.her om dagen prata jeg med en veninne på tlf .ungen gråt i bakrgrunnen.da samtalen va slutt holdt jeg på å grine( hæææææ) skjønner ingenting.jeg ble helt satt ut!!!!!!
hormoner??????;(
HeiJeg har følgt med på tråden deres i det siste. Har vært godt å sett at noen er i samme situasjon som meg med prøvingen. Jeg er veldig spent på om du har testet Fairydust? Jeg har hatt akkurat samme syklus som deg, eggløsningstid, og på torsdag testet jeg meg, og fikk to positive tester. Jeg har imidlertid ikke kjent en eneste symptom på kroppen, og kjenner meg fortsatt etter testingen, usikker på at det stemmer. Tror jo det, men..... Livredd for at jeg har blitt lurt.
jeg er å spent. fairydust har du testa?????
jeg er så spent.spotta her om dagen.nå har det slutta.tenkte for meg selv.nå starter vel tr.men ingen tr kom.
hva tror dere.prøver å regne på syklusen.
29 april starta den.
14 mai er el
ska man regne 14 dpo eksakt, eller 16 dpo??
på dag 16 i syklusen kom el.da må jeg vente 16 dpo over el?? for å teste????
har kun ømme bryst som tegn.kansje en slukende appetitt på sjokolade( og i denne varmen) og matlyst( jeg pleier aldri ha matlyst i varmen.)
sist jeg va litt gravid fikk veldig med tegn.viste det va noe snodig på gangmen nå er jeg veldig normal.hihihi
folkens jeg har blitt gravid.cbfm mente tr va forsika.jeg testa positiv på cb digital 1-2
Ååååååhhh så herlig å lese at flere er gravide![]()
Jeg har vært på helgetur uten pc, og glemte å skrive det inn på denne tråden før helgen; men jeg er gravid![]()
![]()
![]()
Spiren er 2 og en halv uke gammel![]()
Jeg testet svakt positivt allerede 9 dpo, og strekt strekt positivt 11 og 12 dpo![]()
Det var så utrolig gøy å åpne denne linken og se at vi er flere i samme situasjongratulerer til dere begge
![]()
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)