Side 34 av 40 FørstFørst ... 243233343536 ... SistSist
Viser resultatene 826 til 850 av 995

Tråd: CBFM-tråden

Innmeldt
    Apr 2012
    Poengstyrke
    2

Sv: CBFM-tråden

Sitat Opprinnelig lagt inn av mamma_82 Se innlegg
    Hei
    Har jo ikke klart å holde meg unna testingen. Hadde jo tenkt å ha pause etter sa'en, men fint å holde et øye med kroppen og at alt er ok.
    Er på dag 12 i dag og monitoren viser Max. Da er jo alt ok da. Samboeren er bortreist i helgen, kommer hjem i morgen. Så da er det jo ikke så stor sjangs for at vi skal bli gravide alt denne pp'en.
    Men vi får satse på neste PP da.
    Joda - gode muligheter for egget kommer ikke før 12-36 timer etter at hormontoppen kommer, så det vil jo si at med litt flaks så kommer det først i morgen

(http://www.pernille.info/egglosning.htm)

Innmeldt
    Aug 2011
    Hvor
    Rogaland
    Poengstyrke
    2

Takk for svaret. Ja..da er det jo fortsatt en mulighet for at det kan skje..hihi.

Innmeldt
    Jun 2010
    Hvor
    et hemmelig sted
    Poengstyrke
    3

dag 6 lav
    dag 7 lav
    dag 8 lav
    dag 9 lav
    dag 10 medium( to streker) dag 11 er det vel egentlig på meg( va 1 dag for sen på cbfm.)
    dag 11 medium
    dag 12 medium
    dag 13 medium( min dag 14 egentlig)
    dag 14 medium
    dag 15 max
    dag 16 max ( med el blødning mener jeg)
    dag 17 medium
    dag 18 lav
    dag 19 lav

dvs.har jeg en syklus på 31|????? ikke rart jeg har slita med å finne syklus. jeg har jo virkelig bommet på di siste rundene har allti satsa før dag 14.
    noen som vet hvordan tempraturen på kroppen blir når man bli gravid.????
    for tempraturen går vel ned når el er igang.hvis man bli gravid ,holder forsatt tempraturen seg nede da?????

Innmeldt
    Apr 2012
    Poengstyrke
    2

Sitat Opprinnelig lagt inn av lille my. Se innlegg
    dag 6 lav
    dag 7 lav
    dag 8 lav
    dag 9 lav
    dag 10 medium( to streker) dag 11 er det vel egentlig på meg( va 1 dag for sen på cbfm.)
    dag 11 medium
    dag 12 medium
    dag 13 medium( min dag 14 egentlig)
    dag 14 medium
    dag 15 max
    dag 16 max ( med el blødning mener jeg)
    dag 17 medium
    dag 18 lav
    dag 19 lav

dvs.har jeg en syklus på 31|????? ikke rart jeg har slita med å finne syklus. jeg har jo virkelig bommet på di siste rundene har allti satsa før dag 14.
    noen som vet hvordan tempraturen på kroppen blir når man bli gravid.????
    for tempraturen går vel ned når el er igang.hvis man bli gravid ,holder forsatt tempraturen seg nede da?????
    Hei

Temperaturen skal gå opp rett etter el, du kan lese om det på denne siden:
    http://www.pernille.info/bbt.htm

Se også punktet:
    "En kurve kan også få tre nivåer - et lavt før eggløsning, et høyt etter eggløsning og et enda høyere et ca en ukes tid etter eggløsning. Sånne kurver blir kalt trifasiske (derav navnet - tre faser), og er ofte et tegn på graviditet. "

Så bra at du fant el denne gangen.
    Jeg er 7 dpo overtid og vet vi traff el, har en rekke symptomer og håper så inderlig at det ligger en liten spire der nå

Innmeldt
    Jun 2010
    Hvor
    et hemmelig sted
    Poengstyrke
    3

ja, det er en spennede tid. jeg vet vi har treffet el.det vet jeg.men så er det er det.har det egget klart å feste seg.?
    jeg har ingen symptomer, annet enn litt ømme bryst.pleier å ha det før tr kjem.
    forresten hva er ordet dpo?? har glemt va det betyr.

Innmeldt
    Oct 2010
    Hvor
    Rogaland
    Alder
    25
    Poengstyrke
    3

takk. lurer på hvor stor sjanse er for å bli gravid nå????.satsa dag 13,( dag 14 i følge min regning) og må satse i dag.pga at meg og typen jobbe litt forskjellig.
    ble du gravid på ditt første forsøk gule roser?
    Jeg ble gravid på mitt 2 forsøk. Første gangen fikk jeg ikke max.

Innmeldt
    Apr 2012
    Poengstyrke
    2

ja, det er en spennede tid. jeg vet vi har treffet el.det vet jeg.men så er det er det.har det egget klart å feste seg.?
    jeg har ingen symptomer, annet enn litt ømme bryst.pleier å ha det før tr kjem.
    forresten hva er ordet dpo?? har glemt va det betyr.
    Dpo betyr antall dager etter el. Jeg er 8 dpo i dag, dvs at det er 8 dager siden el. Du da?
    Jeg vet også at vi traff. Noen dager føler jeg meg helt sikker på at jeg må være gravid, mens andre så aner jeg ikke igjen! har en del symtomer inni mellom, men vet jo det er tidlig også, så det er vanskelig å si..
    Lurer på hvor lenge jeg klarer å vente med å teste...

Innmeldt
    Jun 2010
    Hvor
    et hemmelig sted
    Poengstyrke
    3

da er jeg vel 6dpo.
    har veldig mange ganger trudd jeg va gravid etter sa'en.men det viste seg å være helt feil.sannheten var jo at jeg forbant alle symptomene med min første graviditet, og da trudde jeg jo allti at noe va på gang.
    nå ska jeg ikke teste før jeg vet tia er inne.men det er så kjedelig å vente så lenge.............

Innmeldt
    Apr 2012
    Poengstyrke
    2

da er jeg vel 6dpo.
    har veldig mange ganger trudd jeg va gravid etter sa'en.men det viste seg å være helt feil.sannheten var jo at jeg forbant alle symptomene med min første graviditet, og da trudde jeg jo allti at noe va på gang.
    nå ska jeg ikke teste før jeg vet tia er inne.men det er så kjedelig å vente så lenge.............
    Uff ja fryktelig kjedelig å vente!! Jeg skal se hvor lenge jeg klarer å vente, men tror jeg vil teste før mensen fordi jeg gjerne vil vite det om egget ble befruktet uansett dersom det evt ikke overlever tr (men det skal det jo ).

Innmeldt
    Jun 2011
    Hvor
    oslo
    Alder
    30
    Poengstyrke
    2

herregud nå skjønner jeg ingenting.
    monitoren min viste jo at jeg hadde max (el) dag 14 denne mnd, noe som er helt uvanlig tidlig for min del. men jeg synes liksom det var litt rart, for synes ikke streke var så tydelige på pinnene. skulle i så fall også hatt TR 17 mai, men den har ikke kommet. i går og i dag har jeg hatt skikkelig vondt nede i eggstokkene, og endel slim så bestemte meg for å ta en el test (hadde heldigvis 1 igjen hjemme.) og tror du ikke den ble så positiv som aldri før!
    phu, da er det jo bare å hoppe til køys i dag da! på dag 33!! tullesykluser.

Innmeldt
    Apr 2012
    Poengstyrke
    2

Sitat Opprinnelig lagt inn av sommer82 Se innlegg
    herregud nå skjønner jeg ingenting.
    monitoren min viste jo at jeg hadde max (el) dag 14 denne mnd, noe som er helt uvanlig tidlig for min del. men jeg synes liksom det var litt rart, for synes ikke streke var så tydelige på pinnene. skulle i så fall også hatt TR 17 mai, men den har ikke kommet. i går og i dag har jeg hatt skikkelig vondt nede i eggstokkene, og endel slim så bestemte meg for å ta en el test (hadde heldigvis 1 igjen hjemme.) og tror du ikke den ble så positiv som aldri før!
    phu, da er det jo bare å hoppe til køys i dag da! på dag 33!! tullesykluser.
    Skulle du hatt mensen 17 mai sa du?? I så fall kan du jo være gravid siden du får positive el tester!! Men så skriver du at du er på dag 14 også, og da er det vel heller el i så fall ja

Innmeldt
    Jun 2011
    Hvor
    oslo
    Alder
    30
    Poengstyrke
    2

Ja i forhold til at monitoren sa Max på dag 14 som var tidlig i mai. Men jeg følte at det ikke stemte for jeg synes ikke strekene på testene var sterke nok. I dag er jeg på dag 32 og har fått positiv el test . Det stemmer bedre med syklusene mine at el kommer så sent som nå. Har skikkelig el smerter og har jo fått negative graviditetstester etter 17. Bare veldig rart at monitoren sa Max på dag 14 når det tydelig var feil

Innmeldt
    Jun 2010
    Hvor
    et hemmelig sted
    Poengstyrke
    3

når er det mulig å merke gravid symptomer????
    jeg prøver å huske sist jeg va gravid. det første jeg huske va at jeg gikk opp om natten for å gå på do.dette varte 3-4 ganger før jeg innså noe va snodig.
    så kom festeblødning. så begynte nesa å lukte diverse lukter, og da holdt jeg meg 4-5 dager før jeg testa.og da va ann positiv.

Innmeldt
    Apr 2012
    Poengstyrke
    2

når er det mulig å merke gravid symptomer????
    jeg prøver å huske sist jeg va gravid. det første jeg huske va at jeg gikk opp om natten for å gå på do.dette varte 3-4 ganger før jeg innså noe va snodig.
    så kom festeblødning. så begynte nesa å lukte diverse lukter, og da holdt jeg meg 4-5 dager før jeg testa.og da va ann positiv.
    Tror det er veldig individuelt - desverre, for hadde vært herlig å vite sikkert hva man føler på kroppen
    Jeg har en liten teori om at dersom man normalt også merker mye ubehag/symptomer ved el og mensen. så gjør man det vel kanskje litt tidlig ved graviditet også!? hvis man først er sensitiv, så er man det liksom bare min egne lille teori altså
    Men klareste tegn er vel at mensen uteblir uansett

Hvor i syklusen er du nå?

Innmeldt
    Jun 2010
    Hvor
    et hemmelig sted
    Poengstyrke
    3

er på 8 dpo.så har enda en stund igjen. trur ikm er venta 29mai.

Innmeldt
    Jun 2010
    Hvor
    et hemmelig sted
    Poengstyrke
    3

jeg må bare spør om en ting, jeg har sett man kan kjøpe sæd tester nå, på nettet. er det noen som har erfaring med dette??????? hvordan funker disse,?
    jeg har vudert å få mannen min til å teste seg snart hos legen.noe jeg tror han har lite lyst til. da virke jo sånn hjemme test greit.

Innmeldt
    Jun 2010
    Hvor
    et hemmelig sted
    Poengstyrke
    3

hmmmmmmmmm, idag opplevde jeg noe litt snodig. jeg spotta litt.jeg tenkte.nå kjem tr.jeg venta.men spotta ikke mer.
    kan det være festeblødning.
    i følge meg. så kjem tr til helga el.29mai.
    i følge en annen kalender på nettet.så mente den at tr burde starte idag.men da trodde den kalenderen at el va 11.mai.men det var jo 14.det vet jo jeg.
    ska det gå 14 dager fra el til tr.????
    jeg er 9-10 dpo.
    spent og nervøs nå.

Innmeldt
    Aug 2011
    Hvor
    Rogaland
    Poengstyrke
    2

Hei
    Bare et lite spørsmål jenter. Når regner dere 1dpo fra? Fra første Max, andre Max?? Når monitoren går ned til middels eller lav??
    Ble bare litt i tvil her. Ikke at det har så mye å si da....men er så mye som svirrer i hode mellom EL og ikm.

Innmeldt
    Aug 2011
    Hvor
    Rogaland
    Poengstyrke
    2

Skal gå ca 14 dager ja. Di sier vel +/- 2 dager.
    Kan tenke meg du er spent ja! Krysser fingrene for deg jeg

Innmeldt
    Jun 2010
    Hvor
    et hemmelig sted
    Poengstyrke
    3

jeg regner dpo fra første dag i max.

Innmeldt
    Jun 2010
    Hvor
    et hemmelig sted
    Poengstyrke
    3

jeg er så spent.spotter kjempe lite.har så lyst å ta en test.
    men er det veldig tidlig??????
    her om dagen drømte jeg at jeg holdt et barn i mine armer.jeg drømmer aldri sånt.her om dagen prata jeg med en veninne på tlf .ungen gråt i bakrgrunnen.da samtalen va slutt holdt jeg på å grine( hæææææ) skjønner ingenting.jeg ble helt satt ut!!!!!!
    hormoner??????;(

Innmeldt
    May 2012
    Poengstyrke
    0

Hei Jeg har følgt med på tråden deres i det siste. Har vært godt å sett at noen er i samme situasjon som meg med prøvingen. Jeg er veldig spent på om du har testet Fairydust? Jeg har hatt akkurat samme syklus som deg, eggløsningstid, og på torsdag testet jeg meg, og fikk to positive tester. Jeg har imidlertid ikke kjent en eneste symptom på kroppen, og kjenner meg fortsatt etter testingen, usikker på at det stemmer. Tror jo det, men..... Livredd for at jeg har blitt lurt.

Innmeldt
    Jun 2010
    Hvor
    et hemmelig sted
    Poengstyrke
    3

jeg er å spent. fairydust har du testa?????
    jeg er så spent.spotta her om dagen.nå har det slutta.tenkte for meg selv.nå starter vel tr.men ingen tr kom.
    hva tror dere.prøver å regne på syklusen.
    29 april starta den.
    14 mai er el
    ska man regne 14 dpo eksakt, eller 16 dpo??
    på dag 16 i syklusen kom el.da må jeg vente 16 dpo over el?? for å teste????
    har kun ømme bryst som tegn.kansje en slukende appetitt på sjokolade( og i denne varmen) og matlyst( jeg pleier aldri ha matlyst i varmen.)
    sist jeg va litt gravid fikk veldig med tegn.viste det va noe snodig på gang men nå er jeg veldig normal.hihihi

Innmeldt
    Jun 2010
    Hvor
    et hemmelig sted
    Poengstyrke
    3

folkens jeg har blitt gravid.cbfm mente tr va forsika.jeg testa positiv på cb digital 1-2

Innmeldt
    Apr 2012
    Poengstyrke
    2

Ååååååhhh så herlig å lese at flere er gravide
    Jeg har vært på helgetur uten pc, og glemte å skrive det inn på denne tråden før helgen; men jeg er gravid
    Spiren er 2 og en halv uke gammel
    Jeg testet svakt positivt allerede 9 dpo, og strekt strekt positivt 11 og 12 dpo
    Det var så utrolig gøy å åpne denne linken og se at vi er flere i samme situasjon gratulerer til dere begge

Side 34 av 40 FørstFørst ... 243233343536 ... SistSist

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •