hei Kathrine!
jeg har hatt ustabil syklus siden jeg sluttet på p piller i mai 07, på fredag gikk jeg til akupunktøren som har hjulpet meg med ryggproblemer tidligere og fortalte om promlemet.
jeg fikk Sepia og natrium mur som jeg skulle ta 5x3 hver dag og en time med akupunktur.
fikk nåler på lårene, leggene, insiden av akillesen og to på siden av hånleddene først. så to i magen en over og en under navlen, på insiden av hånleddene og på fotene.
han sa at dette skulle være for milten og leveren, men hva har det med syklusen og gjøre? han mente at dersom han fikk i gang sylusen min skulle jeg ikke ha problemer med å bli gravid.
virker det som om at jeg får rett behandling, er det andre ting jeg kan få hjelp til hos akupunktøren?
Hei!
Akupunktur er fint for å stabilisere mens-syklusen og for å bli gravid!
Kinesisk medisin beskriver kroppen energetisk og behandling og diagnotisering er basert på observasjon av symptomer og tegn. Ved behandling setter vi opp en individuell diagnose ut fra dette- derfor kan diagnose og punktene vi setter bli ulikt hos to pasienter selvom de begge ønsker å harmonisere mens-syklusen.
Om du spør akupuntøren om å forklare litt hva han gjør, kan han beskrive hvordan han tenker i ditt tilfelle. Den kinesiske medisinen er fantastisk helhetlig, skånsom og naturlig og fasinerende og sette seg litt inn i.
Når akupunktøren gir deg Nat-Mur og Sepia er dette homeopati. Dette bør gies av en som er homeopat. Begge er store midler som dekker mange symptomer. Slik jeg bruker homeopatien(Klassisk homeopati) ville jeg bruke et slikt middel av gangen.
Håper dette kan være noe til hjelp for deg!
Lykke til
Kathrine
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)