Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultatene 26 til 31 av 31
    Innmeldt
    Sep 2011
    Hvor
    Troms
    Poengstyrke
    2

Sv: Prøv Mammanetts graviditetstest quiz

jeg fikk også at det heller mot at jeg er gravid! håper det! mensen er 5 dager forsinket,og jeg har regelmessig blødninger,ooog jeg er mye trett og sliten.tok test idag,men var negativ.sikkert for tidlig tenker jeg *håper*

Innmeldt
    Mar 2005
    Alder
    30
    Poengstyrke
    134

Nei, så rart - ikke gravid denne gangen.
    B. 12/99 C. 07/04 A. 02.03.09
    ~

Innmeldt
    Oct 2009
    Hvor
    Bergen
    Alder
    22
    Poengstyrke
    9

Sitat Opprinnelig lagt inn av bejbi Se innlegg
    Gravid?
    Sannsynligheten heller mot at du er gravid! Du har flere symptomer som er forenlig med en tidlig graviditet. På tide å ta en urintest? De fleste graviditetstester kan tas dagen etter forventet mens. Ved tidlig testing kan man få falsk resultat. Hvis du fortsatt ikke har fått mens innen et par dager, ta en ny test.
    Kommer "tante rød" likevel - prøv igjen neste måned! De fleste par må gjennom mange "prøverunder" før ønskebarnet kommer!
    Lykke til!

mensen er enda ikke kommet, og den skulle vært her forrige uke.. ingen tegn til den heller..
    jeg var faktisk gravid når jeg postet denne.. fikk positiv test 3 dager senere.. men mistet i uke 8:/

men ble jo gravid igjen noen mnd senere, å sitter her med en go'klomp på 5mnd
    01.04.2011

Innmeldt
    Oct 2011
    Poengstyrke
    2

"Det kan tyde på at du er gravid!"

Ehm... Jeg håper jo det er sant, men tror vel egentlig ikke det, hehe.. Vi har prøvd i 2 måneder nå, som jeg innser ikke er så veldig lenge, men det føles jo som en evighet! Første måneden var jeg faktisk sikker på at jeg ble gravid. Man har jo en urealistisk holdning at sex uten prevensjon = gravid! Det er jo dette vi alle lærer på skolen og ser i medier... "Hadde bare sex én gang, ble gravid" osv...

Har sett de kalkulatorer på nettet som gjør at man kan beregne sykluser og EL, og kom frem til at jeg har en syklus på ca 35 dager. Høres det riktig ut? Syns det hørtes rart ut jeg, hvis "normalen" er på omkring 28 dager...?

Første måneden ble en nedtur, jeg hadde alle slags rare symptomer som jeg ikke har hatt før, jeg var kvalm og uvel (kastet ikke opp), ufattelig ømme bryster og faktisk verking i brystvortene, hadde en liten dråpe blod (brunt..) iløpet av en dag, så ble det helt borte igjen, og vondt i magen. Så gikk det kanskje ca 1 uke og så kom det mye blod, og jeg innså at jeg hadde fått mensen... For en skuffelse... tok test for sikkerhets skyld og den var negativ.

Dette er 2. måneden vi prøver, og vi har vært mye mer bevisste i forhold til tidspunkt i måneden, og til og med hatt sex annenhver dag i en ukes tid. Det var litt slitsomt hehe.. Nå er det 5 uker siden forrige mens ble ferdig, og jeg har hatt litt brunt blod i ca 1 uke, med noen dagers opphold. Tror det er mensen som kommer nå.. Men vurderer ta en test bare sånn for sikkerhets skyld. Syns lixom vi gjorde alt riktig denne gangen og så funket det ikke likevel...

Var i USA i august, og lurer på om det er bytte av tidssone som har rota til syklusen min. Dette er ikke normalt for meg, jeg har alltid visst hvilken uke mensen skal komme, får et forvarsel et par dager i forveien med litt spotting, og så kommer blodet og er ferdig ca 5 dager etterpå. Det gjør meg litt småsprø dette her....

Uff, måtte bare få det ut! Snakker ikke med vennene mine om dette for jeg ønsker ikke fortelle at vi prøver. Da blir det så mye fokus på det, og det ville blitt stressende kjenner jeg. Vil heller bare fortelle det når jeg er gravid jeg! Hvis jeg blir gravid da...

Glad for litt tilbakemelding...

Innmeldt
    Apr 2012
    Poengstyrke
    0

11 dager overtid med negativ test. a1 test fra apoteket.

Sannsynligheten heller mot at du er gravid! Du har flere symptomer som er forenlig med en tidlig graviditet. På tide å ta en urintest? De fleste graviditetstester kan tas dagen etter forventet mens. Ved tidlig testing kan man få falsk resultat. Hvis du fortsatt ikke har fått mens innen et par dager, ta en ny test.
    Kommer "tante rød" likevel - prøv igjen neste måned! De fleste par må gjennom mange "prøverunder" før ønskebarnet kommer!
    Lykke til!

Innmeldt
    Dec 2012
    Poengstyrke
    0

Har vært dårlig og kvalm de siste 2 ukene, ømme bryster og uteblitt menstruasjoen. Skulle fått mensen for over 2 uker nå, tatt mange tester som viser negativt. Forrige gang jeg ble gravid, tok jeg tester i hytt og pine fordi jeg visste jeg var det, selv om testene viste negativt. Først i 8-9. uke visste testene positivt, er det noen andre som har opplevd det? Blir gal av å ikke vite om jeg er det, eller ikke. Har mange symptomer og ingen mens, men testene er fortsatt negative...

Side 2 av 2 FørstFørst 12

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •