markus og pappa'n var på soverommet til markus her om dagen og lekte politi og tyv. da pappan hadde fanga markus prøvde markus å komme seg løs, men pappan holdt så fast at han ikke klarte. han tok i så voldsomt at han prompet litt...
"feis du, Markus?"
" ja'a, pappa. det var rompa mi som fortalte deg at du måtte slippe meg fri!"
det kommer mange morsomme setninger her i huset om dagen, jeg er desverre altfor dålrig til å skrive dem ned, tror liksom at jeg skal huske dem, men det gjør jeg ikke. har nå begtynt å skrive ned i en bok en setning om dagen som jeg synes er morsom..
mamma gjorde dette til oss ungene når vi var små og det er jo utrolig morsomt å sitte å lese i nå...
jeg og markus lå forresten i sofaen under et pledd sist lørdag, da det plutselig kom fra han:
" Åhh, mamma.. du kan ikek ligge her sammen med meg skjønner du!"
" å hvorfor ikek det da Markus?"
" nei du skjønne at du bare lukter fis å tåfis!"
![]()
MAMMA'N TIL
Markus-gutt født 7/9/05
Andreas-gutt født 6/3/07
Irmelin født 28/12/09
kom på en ting til, hehe...
jeg og markus hadde vært å henta "kjæresten" hansnabojenta. da vi gikk hjem fra dem, så sprang markus langt foran henne, og hun begynte å rope på markus men han abre sprang å sprang..
"HØØØRE DU MÆ MARKUS??!!" littirritert snur hun seg mor meg og sier:
"Åhhh unga altså, ( hun er selv 3 år) han bare late som han itj høre mæ, å æ bli så irritert. han klare aldri å høre ætte, bare mase! ÅÅHHH!"
så sparket hun i bakken og gikk videre..
hehe
MAMMA'N TIL
Markus-gutt født 7/9/05
Andreas-gutt født 6/3/07
Irmelin født 28/12/09
hehe
Unger er morsomme![]()
gu for non gull ord!!
så kos at du skriver dem ned, kos å ha for dem når dem blir større ja, takk for tipset
gleder meg til gullorda kommer her i huset også, har jo såvidt begynt![]()
Mamma te Viktoria 17.04.08Mamma te Karoline 17.02.06Tante te Ida 19.07.06
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)